Engineered to Outrun
ABB understreger sit fokus på elektrificering og automatisering med ny brandpositionering og tagline 'Engineered to Outrun'
ABB introducerer en ny brandpositionering "We help industries outrun - leaner and cleaner". Den understøtter næste fase af virksomhedens udvikling som førende inden for elektrificering og automatisering efter en vellykket transformationsperiode. Det udtrykker, hvad ABB ønsker at være kendt for i kundernes bevisthed
Den nye brandpositionering er centreret omkring ordet "Outrun", hvis betydning består af to dele.
At sikre ABB's kunder konstant høj ydeevne, højere produktivitet og en mere effektiv drift, så de kan opnå bedre resultater. "Leaner" står for ABB's globale lederrolle inden for automatisering, der optimerer produktiviteten og effektiviteten i enhver industris kritiske daglige drift. "Cleaner" repræsenterer virksomhedens lederskab inden for elektrificering, der dekarboniserer verdens mest essentielle industrier.
ABB's nye tagline "Engineered to Outrun" erstatter "Let's write the future. Together". Den nye positionering er helt i tråd med ABB's eksisterende formål om at muliggøre en mere bæredygtig og ressourceeffektiv fremtid med sit teknologiske lederskab inden for elektrificering og automatisering samt sin decentraliserede driftsmodel.
ABB’s visuelle udtryk bliver også justeret, så det afspejler den nye positionering. Det ikoniske ABB-logo forbliver.
Morten Wierod, ABB's CEO, udtaler:
"Jeg er stolt over at kunne lancere vores nye brandpositionering og tagline i dag, da vi er gået ind i en ny fase for ABB med højere vækstambitioner og ’ABB Way’ fast etableret i hele vores organisation. Positioneringen vil understøtte vores kommercielle performance og bidrage til at tiltrække nye talenter. Den opsummerer, hvem vi er, og hvad vi ønsker at vores kunder kender os for: Vi hjælper dem med at sikre høj ydeevne og med at blive mere produktive og bæredygtige, så de kan opnå bedre resultater. Hos ABB kalder vi det 'Engineered to Outrun'."
Som en del af udviklingen af den nye brandpositionering viste undersøgelser, at tilbøjeligheden til at købe hos ABB er meget høj, hvilket betyder, at øget brandbevidsthed repræsenterer en betydelig kommerciel mulighed. Den nye positionering er blevet udviklet at et udvidet team, der omfatter koncernen, forretningsområder og divisioner samt kunder i overensstemmelse med den decentrale ABB-forretningsmodel.
Læs mere om ABB's nye brandpositionering her: Engineered to Outrun - ABB Group
Om ABB
ABB er en global teknologileder inden for elektrificering og automation, som muliggør en mere bæredygtig fremtid med effektivt brug af ressourcer. Ved at forbinde sin ekspertise inden for teknik og digitalisering hjælper ABB industrien til høj ydeevne, samtidig med at de bliver mere effektive, produktive og bæredygtige samt i stand til at øge deres konkurrenceevne. I ABB kalder vi det ‘Engineered to Outrun’. Virksomheden har over 140 års historie og mere end 105.000 medarbejdere på verdensplan. ABB’s aktier er noteret på SIX Swiss Exchange (ABBN) og Nasdaq Stockholm (ABB). www.abb.com
Mere information
Media Relations: email: media.relations@ch.abb.com, Phone +41433177111