23948sdkhjf

Vattenfall vækker opsigt

Kampagne, der ville starte en jordnær samtale med yngre målgrupper om fossilfri energi, har vakt opsigt i Norden - selv Se & Hør har været forbi
Det er ikke hver dag, at et energiselskab går direkte i dialog med unge målgrupper om grøn energiteknologi.

Men svenske Vattenfall har gjort det i en kampagne, "Industrial Emissions Face Mist", som siden maj har kørt i Sverige, Finland, Holland og Tyskland.

Ved hjælp af en kendt influencer og en ny ansigtsmist, et opfriskende skønhedsprodukt frem...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.126