Flere danske virksomheder vil ikke bare købe energi, de vil kunne dokumentere, hvor den kommer fra. Det mærker man hos Norlys, hvor et nyt produkt kobler elhandel med grøn profil og strategisk fortælling.
– Det bliver en investering i deres egen virksomhedsfortælling, siger Terese Johannesen, erhvervsdirektør i Norlys' energiforretning.
Det handl...
Energigigant skifter gear i jagten på erhvervskunder
PPA'er skal hjælpe virksomheder i mål med både klimaambitioner og brand-fortælling, hvis det står til Norlys

Terese Johannesen har været erhvervsdirektør i Norlys' energiforretning siden sommeren 2024. Hun kommer fra en stilling som salg- og marketingdirektør i rederiet Scandlines. Foto: Patrick Kirkby
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement