23948sdkhjf

Ny Solar-afdeling opdyrker nyt land

Kunderne forventer én hovedindgang. Derfor samler Solar klima- og energiløsninger i tværgående salgskontor.
Selv om efterspørgslen stiger, vil service- og sourcingkoncernen Solar gerne udbrede sine klima- og energiløsninger til endnu flere. Derfor opretter man nu en særskilt salgsafdeling, som skal opdyrke nye kundesegmenter.

Håbet er, at man kan få nye og hidtil ubekendte kunder som forsyningsvirksomheder, boligselskaber, kommuner og pensionskasser i tale.

Både nye og gamle kunder skal opleve, at indgangen til klima- og energiløsninger nu bliver enstrenget, så der er ét sted hos Solar, man skal henvende sig, hvis man vil serviceres på løsninger som varmepumper, varmeteknik, solceller og ventilation.

- Det, vi sælger, er ikke nyt. Det er derimod 'one stop shopping', som kunderne efterspørger. At der findes et sted, hvor al viden ligger. Det er det nye, vi kan tilbyde, siger Dennis Jeppesen, som er salgschef i den nyoprettede afdeling, Solar Klima & Energi.

Med det opsøgende salgsarbejde skal Solar ikke ændre rolle og lave installatørernes arbejde. Solar vil opdyrke markedet ud over de nuværende grænser og til fordel for Solars kunder, de arbejdende installatører. Ved at tale om muligheder og økonomi vil Solar overbevise nye kunder om det fornuftige i at investere.

- De projekter, vi opdyrker og sætter i gang, er projekter, som ikke var kommet til vores eksisterende kunder, hvis vi ikke havde fundet det.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079