23948sdkhjf

Årets værste virksomheder netop fundet

Den globale forbruger-vagthund Consumers International har netop uddelt priserne Bad Company Awards 2009. En særlig pris er i år tildelt kampagnen ”CO2 er Grøn”.
Forbrugerne har ret til at kende de miljømæssige konsekvenser fremstillingen af forskellige produkter medfører. Derfor har den globale forbruger-vagthund Consumers International (CI) uddelt priser i kategorien Bad Company Awards 2009.

I år er fokus på virksomhedernes grøn-vask af deres produkter, det vil sige, at priserne går til virksomheder, der påberåber sig CO2-neutralitet og bæredygtighed uden at have belæg for det.

Dette års Bad Company Awards 2009 vindere er Audi, BP, EasyJet og Microsoft.

CI har dog uddelt en særlig pris til en kampagne støttet af olieindustrien. Kampagnen hedder ”CO2 er Grøn” og forsøger på bedste beskub at brande CO2-udledning som godt for miljøet.

Kilde: Jyllandsposten

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079