23948sdkhjf

Vestas vil have mere tilfredse kunder

Kundetilfredsheden lever ikke op til vindmølleproducentens egne forventninger.
Vestas’ interne analyser viser, at kundetilfredsheden ikke har rykket sig synderligt siden 2009. I 2010 havde man en målsætning om at ende på indeks 70, men resultatet blev kun på 64. Fem salgsforretningsenheder gik frem og to gik tilbage. Det fremgår af Vestas’ regnskab.

Dermed ligger man stort set på niveau med 2009, hvor kundetilfredsheden tog et ordentligt hop fra 52 i 2008.

Vestas’ målsætning for 2011 er et kundetilfredshedsindeks på 72 og for 2012 et indeks på mindst 75, hvilket er på niveau med de bedste i verden.

I alt deltog 986 personer fra 348 kunder i undersøgelsen mod 684 personer fra 155 kunder i 2009.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.172