Fuld ild: En rigtig mand skal sælge DVI Energis varmepumper
Salget af både store og små varmepumper kører derud af for DVI Energi.
Men for en lille spiller, der gerne vil lægge arm med de store som Bosch, Vølund og Panasonic, er det nødvendigt at ty til nye metoder i markedsføringen.
- Markedsføringen af varmepumper i Danmark er meget traditionel og præget af fagudtryk som lægmand ikke forstår, siger Ken Thon.
Derfor har DVI Energi nu indgået et helt nyt samarbejde med en rigtig mand.
- Fuld Ild ! I DVI har vi igennem de sidste par år løbende øget salget af varmepumper. Vi har afprøvet forskellige tiltag indenfor marketing, og i dag er vi nu gået med noget helt nyt :-). Vi har indgået samarbejde med Lindy Aldahl - alle kender ham, og vi er vilde med hans tilgang. Fremover vil Lindy stå i spidsen med vores hovedbudskaber i markedet. Han er nemlig meget bedre til at forklare tingene end vi varmepumpe-nørder kan. Velkommen til Lindy :-), skriver Ken Thon på sin Linkedin profil.
Skulle alle ikke kende Lindy Aldahl, så er det mureren fra den første sæson af TV2s Rigtige Mænd. Han er stadig murer, men kombinerer i dag den del med foredrag og reklamevirksomhed.
- Vi går med en influencer. Han skal kommunikere de ting, som vi ikke er så gode til. Han siger tingene, som de er og så gør heller ikke noget at få lidt humor ind i markedsføringen, siger Ken Thon.
Og det er ikke kun Ken Thon, der glæder sig til samarbejdet.
- Det kan bare næsten ikke blive bedre.. Jeg har lavet en samarbejdesaftale med DVI energi.. De laver varme pumper, grøn grøn grøn .. Glæder mig enormt meget til vores samarbejde, skriver Lindy Aldahl på sin facebook-profil.