23948sdkhjf

Energisk start up-virksomhed henter marketingprofil

Greentech-virksomheden True Energy opruster på marketingfronten og henter sin nye Chief Marketing Officer i Martin Brøndum Klode, der har en fortid hos blandt andre Lego og Jyllands-Posten.

Den danske energi-startup True Energy  gik frem i 2020, hvor partnerkredsen nu tæller nogle af Danmarks og Norges største energiselskaber.

Martin Brøndum Klode skal som Chief Marketing Officer understøtte den fortsatte vækst og opbygge True Energys brand i Norden og i resten af Europa.

- Jeg brænder for det digitale som udgangspunkt for at fortælle den gode historie om produkter og virksomheders værdier. Det er også en del af udgangspunktet for vores igangværende og kommende projekter hos True Energy. Her mødes det digitale med klimavenlig energi, og peger mod en grønnere fremtid, siger Martin Brøndum Klode i en pressemeddelelse.

Om True Energy:

True Energys løsninger inkluderer automatisk opladning af elbiler (smart charge), når strømmen er
billigst og/eller kommer fra vedvarende energikilder.

Her kan brugere via en simpel, brugervenlig app få opladning med lavt CO2 aftryk og spare penge, uden at vækkeuret skal sættes til klokken tre om natten.

Desuden kan bilerne fungere som en buffer i elnettet, så vi undgår dyre, forstyrrende
udbygninger af kabelnettet.

Fuld fordel af alle løsninger, inklusive nedslag på energiregningen, får
app-brugere, som er energi-kunder hos True Energys partnere.

Kilde: True Energy

Martin Brøndum Klode har igennem sin karriere haft fokus på blandt andet datadrevet analyse og marketing.

Evner og erfaring der hos Lego dannede fundament for dybdegående analyser af koncernens marketingsarbejde, og hos Jyllands-Posten var startstedet for rollen som manager for avisens kommercielle digitale forretningsudvikling.

CV’et tæller desuden erfaring fra digitalt bureau og Salling Group.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

1.322