Varmepumpeproducent skifter navn og strategi
Ikast-virksomheden KH nordtherm hedder fremover Klimadan og vil fokusere endnu skarpere på grønne løsninger.
- Vi vil gerne være endnu bedre til at gøre en grøn forskel for vores kunder. Vi kalder det nye tiltag for 'Green Impact Strategy', og formålet er at fremhæve vores grønne løsninger og bruge endnu flere ressourcer på det, vi er bedst til, nemlig effektive varmepumper, fortæller salgs- og marketingchef Mike Overgaard.
Nyt navn understreger den grønne profil
KH nordtherms nye navn er ikke helt ukendt for virksomhedens kunder. Klimadan er nemlig navnet på det aktieselskab, som ejer KH nordtherm.
- Den grønne profil bliver ikke afspejlet godt nok i vores nuværende navn. Derfor har vi valgt at markere vores nye Green Impact Strategy ved at skifte navn til Klimadan, så vi tydeliggør det klimavenlige fokus for vores kunder, uden at skulle opbygge et helt nyt brand, siger Mike Overgaard.