Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=270108&B=EVENEX
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=270108&B=EVENEX
Udbyder
Faxe Kommune
Snerydning med lastbiler i Faxe Kommune
Faxe Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188475
Postadresse: Fredriksgade 9
By: Haslev
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4690
Land: Danmark
Kontaktperson: Lisbeth Lysfelt
E-mail: lilys@naestved.dk
Telefon: +45 55885461
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.naestved.dk
Del II: Genstand
Snerydning med lastbiler i Faxe Kommune
Udbuddet omfatter snerydning med 7 lastbiler i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.
Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:
— Snerydning på kørebaner med 6 lastbiler (entreprise L1 til L6).
Hver lastbil udgør en selvstændig entreprise. Udførelsen skal kunne ske med start på et vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune. Nærmere beskrivelser af krav til entreprenørens materiel samt beskrivelse af ordregivers materiel fremgår af vilkår samt af tilbudslisten. Der kan afgives tilbud på en eller flere af de anførte entrepriser. Der skal udfyldes en tilbudsliste pr. lastbil.
Entreprise L1
Faxe Kommune
Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning på Faxe Kommunes trafikarealer.
Udbuddet omfatter snerydning med 7 lastbiler i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.
Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:
- Snerydning på kørebaner med 6 lastbiler (entreprise L1 til L6).
Hver lastbil udgør en selvstændig entreprise. Udførelsen skal kunne ske med start på et vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune. Nærmere beskrivelser af krav til entreprenørens materiel samt beskrivelse af ordregivers materiel fremgår af vilkår samt af tilbudslisten.
Der kan afgives tilbud på en eller flere af de anførte entrepriser. Der skal udfyldes en tilbudsliste pr. lastbil.
Entreprise L2
Faxe Kommune
Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning på Faxe Kommunes trafikarealer.
Udbuddet omfatter snerydning med 7 lastbiler i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.
Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:
- Snerydning på kørebaner med 6 lastbiler (entreprise L1 til L6).
Hver lastbil udgør en selvstændig entreprise. Udførelsen skal kunne ske med start på et vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune. Nærmere beskrivelser af krav til entreprenørens materiel samt beskrivelse af ordregivers materiel fremgår af vilkår samt af tilbudslisten.
Der kan afgives tilbud på en eller flere af de anførte entrepriser. Der skal udfyldes en tilbudsliste pr. lastbil.
Entreprise L3
Faxe Kommune
Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning på Faxe Kommunes trafikarealer.
Udbuddet omfatter snerydning med 7 lastbiler i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.
Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:
- Snerydning på kørebaner med 6 lastbiler (entreprise L1 til L6).
Hver lastbil udgør en selvstændig entreprise. Udførelsen skal kunne ske med start på et vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune. Nærmere beskrivelser af krav til entreprenørens materiel samt beskrivelse af ordregivers materiel fremgår af vilkår samt af tilbudslisten.
Der kan afgives tilbud på en eller flere af de anførte entrepriser. Der skal udfyldes en tilbudsliste pr. lastbil.
Entreprise L4
Faxe Kommune
Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning på Faxe Kommunes trafikarealer.
Udbuddet omfatter snerydning med 7 lastbiler i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.
Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:
- Snerydning på kørebaner med 6 lastbiler (entreprise L1 til L6).
Hver lastbil udgør en selvstændig entreprise. Udførelsen skal kunne ske med start på et vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune. Nærmere beskrivelser af krav til entreprenørens materiel samt beskrivelse af ordregivers materiel fremgår af vilkår samt af tilbudslisten.
Der kan afgives tilbud på en eller flere af de anførte entrepriser. Der skal udfyldes en tilbudsliste pr. lastbil.
Entreprise L5
Faxe Kommune
Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning på Faxe Kommunes trafikarealer.
Udbuddet omfatter snerydning med 7 lastbiler i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.
Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:
- Snerydning på kørebaner med 6 lastbiler (entreprise L1 til L6).
Hver lastbil udgør en selvstændig entreprise. Udførelsen skal kunne ske med start på et vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune. Nærmere beskrivelser af krav til entreprenørens materiel samt beskrivelse af ordregivers materiel fremgår af vilkår samt af tilbudslisten.
Der kan afgives tilbud på en eller flere af de anførte entrepriser. Der skal udfyldes en tilbudsliste pr. lastbil.
Entreprise L6
Faxe Kommune
Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning på Faxe Kommunes trafikarealer.
Udbuddet omfatter snerydning med 7 lastbiler i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.
Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:
- Snerydning på kørebaner med 6 lastbiler (entreprise L1 til L6).
Hver lastbil udgør en selvstændig entreprise. Udførelsen skal kunne ske med start på et vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune. Nærmere beskrivelser af krav til entreprenørens materiel samt beskrivelse af ordregivers materiel fremgår af vilkår samt af tilbudslisten.
Der kan afgives tilbud på en eller flere af de anførte entrepriser. Der skal udfyldes en tilbudsliste pr. lastbil.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte, at ansøger ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 (se ESPD, Del III A og B) og § 136 (se ESPD, Del III C).
Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at ansøger ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137 (se ESPD, Del III C):
- Tilbudsgiver har tilsidesat sine forpligtelser på det arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1
Der er ingen krav til økonomisk og finansiel formåen i nærværende udbud.
Der er ingen krav til økonomisk og finansiel formåen i nærværende udbud.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143 (angives i ESPD del V: Begrænsning af antallet af kvalificerede ansøgere):
- Dokumentation for materiellets egnethed til den tilbudte opgave (ved udfyldt oplysningsbilag for hvert materiel) (TBL), herunder at lastbil er forsynet med EURO V motor eller bedre. Biler med partikelfilter regnes for tilsvarende eller bedre end EURO V.
- Dokumentation for personalets erfaring. Man skal have minimum 50 timers erfaring med sneplovskørsel i de 5 foregående vintre pr. hovedchauffør. Dokumentation påføres tilbudslistens punkt om dette, samt på tilbudslistens oplysningsskema, suppleret af en separat referenceliste, hvoraf det tydeligt skal fremgå, hos hvilke kunder chaufførerne har opnået sin erfaring med snerydning hos. For hver reference skal fremgå antal timer der er kørt, samt kontaktoplysninger på kunden/kunderne, som Faxe Kommune kan kontakte. Der stilles ingen krav til øvrige chaufførers erfaring i forbindelse med udvælgelsen.
- Dokumentation for retten til at udføre erhvervet, ved at anføre CVR-nummer samt antal "Tilladelser til gods- kørsel" på oplysningsbilag for hvert materiel i tilbudslisten (TBL). CVR-nummer skal anføres for såvel hovedentreprenør som evt. underentreprenører.
- Det er et mindstekrav at lastbil er forsynet med EURO V motor bedre.
- Det er et mindstekrav at tilbudsgiver kan dokumentere erfaring med sneplovskørsel, minimum 50 timers erfaring med sneplovskørsel i de 5 foregående vintre pr. hovedchauffør. Der stilles ingen krav til øvrige chaufførers erfaring i forbindelse med udvælgelsen
- Det er et mindstekrav at tilbudsgiver skal have gyldig køretilladelse.
Del IV: Procedure
Der er ikke mulighed for at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk