Fakta om udbudet
Anmodning om deltagelse
Addresse
NIRAS A/S
Vestre Havnepromenade 9, Postboks 119
Att: Jørgen Vium
9100 Aalborg
Udbyder
Hjørring Vandselskab A/S
Vindere
(09.10.2015)
Simon Moos A/S, Entrepriser
Kallehave 23
6400 Sønderborg
Tømningsordning for bundfældningstanke
Hjørring Vandselskab A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/17/EF
Del I: Ordregiver
Hjørring Vandselskab A/S
Åstrupvej 9, st.
Att: Hanne Kristoffersen
9800 Hjørring
DANMARK
Telefon: +45 38412877
Mailadresse: hk@hjvand.dk
Yderligere oplysninger fås her: NIRAS A/S
Vestre Havnepromenade 9, Postboks 119
Att: Jørgen Vium
9100 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 96306430
Mailadresse: jvi@niras.dk
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter til et dynamisk indkøbssystem) fås her: NIRAS A/S
Vestre Havnepromenade 9, Postboks 119
Att: Jørgen Vium
9100 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 96306430
Mailadresse: jvi@niras.dk
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: NIRAS A/S
Vestre Havnepromenade 9, Postboks 119
Att: Jørgen Vium
9100 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 96306430
Mailadresse: jvi@niras.dk
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Hjørring Kommune.
NUTS-kode
Kontrakten omfatter perioden fra 1.1.2016 til 31.12.2019. Der er mulighed for forlængelse i 2*1 år.
90400000
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om kontrakter, der kan forlænges: forventet tidsramme for efterfølgende udbud:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
B) Tro og love-erklæring om, at ansøger ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i Udbudsdirektivets (Rådets direktiv 2004/18/EF) art. 45, stk. 1 og 2.
C) Tro og love-erklæring om ubetalt, forfalden gæld til offentlige myndigheder, jf. lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997 om begrænsning af skyldneres muligheder for at deltage i offentlige udbudsforretninger.
Såfremt ansøger er et konsortium, skal samtlige dokumenter afleveres for alle konsortiedeltagere.
1) samlet omsætning
2) egenkapital og
3) resultat for de seneste 3 afsluttede regnskabsår
4) soliditetsgrad.
Såfremt ansøgere har eksisteret kortere tid end 3 år fremlægges dokumentation for den tid ansøger har eksisteret.
Såfremt ansøger er et konsortium, skal samtlige dokumenter afleveres for alle konsortiedeltagere.
Det er et udvælgelseskriterium, at ansøger har den nødvendige økonomiske formåen og stabilitet til at kunne løse opgave.
Det er et udvælgelseskriterium, at ansøger har erfaring med udførelse af opgaver som den udbudte indenfor de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Nogle ansøgere er allerede udvalgt (eventuelt som led i visse typer udbud med forhandling): nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Hjørring Vandforsyning vil på baggrund af ansøgningerne prækvalificere 3-5 virksomheder, som herefter vil være berettiget til at afgive tilbud. Udbudsmaterialet vil blive offentliggjort for de prækvalificerede virksomheder i umiddelbar forlængelse heraf.
Det forventes at tilbuddet skal afleveres medio august.
Kontrakten træder i kraft 1.1.2016.
Klagenævnet for Udbud, Erhvervs- og Selskabsstyrelsen
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klager over udbud skal indgives inden 45 dage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med at klagen indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klagen indgives og om hvorvidt klagen indgives i standstill-perioden.
I de tilfælde hvor klagen ikke indgives i standstill-perioden skal klageren oplyse om hvorvidt der begæres opsættende virkning.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/