Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/125335243.aspx
Udbyder
Evida Service Nord A/S
Vindere
Delaftale 4 - Sjælland
(23.09.2020)
FMT A/S
Hammersholt Erhvervspark 32
3400 Hillerød
Delaftale 3 - Fyn
(23.09.2020)
L G Jensen v/Håkon Guldbrand Lavindsgaard
Hygumvej 43
7300 Jelling
Delaftale 2 - Sønderjylland
(23.09.2020)
Delpro A/S
Bavnevej 50
6580 Vamdrup
Delaftale 1 - Nordjylland
(23.09.2020)
Forstas A/S
Karetmagervej 23
7100 Vejle
Vedligehold og pleje af grønne områder
Evida Service Nord A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 40318941
Postadresse: Vognmagervej 14
By: Viborg
NUTS-kode: DK
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Ivan Smedegaard Meic
E-mail: udbud@evida.dk
Telefon: +45 62259000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/125335243.aspx
CVR-nummer: 39315130
Postadresse: Vognmagervej 14
By: Viborg
NUTS-kode: DK
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Ivan Smedegaard Meic
E-mail: udbud@evida.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/125335243.aspx
Del II: Genstand
Vedligehold og pleje af grønne områder
Udbuddet vedrører indkøb af vedligehold af grønne arealer og belægninger på 511 M/R-stationer, 455 D/R-stationer, 19 gaskompressorstationer og 432 ventilgrupper fordelt i 4 grupper (delaftaler) for hhv. Nordjylland, Sønderjylland, Fyn og Sjælland.
Der arbejdes med output baserede krav jf. "Kvalitetsbeskrivelser for vedligehold af grønne områder 2015" - kontraktbilag 1.0 Pleje af de grønne områder indeholder vedligehold af græsflader, bunddækkende buske, pur, træer og belægninger.
Ordregiver udbyder 4 delaftaler, for hhv. Nordjylland, Sønderjylland, Fyn og Sjælland, som angivet i kontraktbilag 2 - tilbudslisten. Tilbudsgiver har mulighed for at byde ind én, flere eller alle delaftaler.
Tryk her https://permalink.mercell.com/125335243.aspx
Delaftale 1 - Nordjylland
Aftalen omfatter Nordjylland i henhold til de adresser der fremgår af kontraktbilag 3.1. Aftalen løber i 5 år med mulighed for forlængelse (option) 3 x 12 måneder. Delaftale 1 omfatter 116 M/R-stationer, 1 kompressorstation, 69 ventilsteder og herudover skal tilbudsgiver tilbyde et "klippekort" på op til 200 timer årligt for bestillingsydelser. Som option skal tilbydes sanering af servitutbælte pr. løbende meter.
Det forventede maksimale økonomiske træk på delaftale 1 er 3 000 000 DKK i hele kontraktperioden inklusive optionsperioden for Evida Service Nord A/S, mens det økonomiske træk på rammeaftalen vil være 0 DKK for Evida Service Syd A/S.
Op til 3 x 12 måneder.
Tilbudsgiver skal tilbyde sanering af servitutbælte pr. løbende meter. Se kontraktbilag 1.1 og kontraktbilag 2.1 - tilbudslisten.
Delaftale 2 - Sønderjylland
Delaftale 2 - Sønderjylland: Aftalen omfatter Sønderjylland i henhold til de adresser der fremgår af kontraktbilag 3.2. Aftalen løber i 5 år med mulighed for forlængelse (option) 3 x 12 måneder. Delaftale 2 omfatter 122 M/R-stationer, 12 kompressorstationer, 180 ventilsteder samt 267 D/R-stationer og herudover skal tilbudsgiver tilbyde et "klippekort" på op til 200 timer årligt for bestillingsydelser. Som option skal til tilbydes sanering af servitutbælte pr. løbende meter.
Det forventede maksimale økonomiske træk på delaftale 2 er 6 800 000 DKK i hele kontraktperioden inklusive optionsperioden for Evida Service Syd A/S, mens det økonomiske træk på rammeaftalen vil være 0 DKK for Evida Service Nord A/S.
Op til 3 x 12 måneder.
Tilbudsgiver skal tilbyde sanering af servitutbælte pr. løbende meter. Se kontraktbilag 1.1 og kontraktbilag 2.3 - tilbudslisten.
Delaftale 3 - Fyn
Delaftale 3 - Fyn: Aftalen omfatter Fyn i henhold til de adresser der fremgår af kontraktbilag 3.3. Aftalen løber i 5 år med mulighed for forlængelse (option) 3 x 12 måneder. Delaftale 3 omfatter 59 M/R-stationer, 4 kompressorstationer, 0 ventilsteder samt 1 D/R-station og herudover skal tilbudsgiver tilbyde et "klippekort" på op til 200 timer årligt for bestillingsydelser. Som option skal til tilbydes sanering af servitutbælte pr. løbende meter.
Det forventede maksimale økonomiske træk på delaftale 3 er 1 800 000 DKK i hele kontraktperioden inklusive optionsperioden for Evida Service Syd A/S, mens det økonomiske træk på rammeaftalen vil være 0 DKK for Evida Service Nord A/S.
Op til 3 x 12 måneder.
Tilbudsgiver skal tilbyde sanering af servitutbælte pr. løbende meter. Se kontraktbilag 1.1 og kontraktbilag 2.3 - tilbudslisten.
Delaftale 4 - Sjælland
Delaftale 4 - Sjælland. Aftalen omfatter Sjælland i henhold til de adresser der fremgår af kontraktbilag 3.4. Aftalen løber i 5 år med mulighed for forlængelse 3 x 12 måneder. Delaftale 4 omfatter 214 M/R-stationer, 2 kompressorstationer, 183 ventilsteder samt 190 D/R-station og herudover skal tilbudsgiver tilbyde et "klippekort" på op til 200 timer årligt for bestillingsydelser. Som option skal til tilbydes sanering af ser-vitutbælte pr. løbende meter.
Det forventede maksimale økonomiske træk på delaftale 4 er 6 900 000 DKK i hele kontraktperioden inklusive optionsperioden for Evida Service Nord A/S, mens det økonomiske træk på rammeaftalen vil være 0 DKK for Evida Service Syd A/S.
Op til 3 x 12 måneder.
Tilbudsgiver skal tilbyde sanering af servitutbælte pr. løbende meter. Se kontraktbilag 1.1 og kontraktbilag 2.4 - tilbudslisten.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal som en del af tilbuddet medsende en udfyldt udgave af Det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD), hvor de efterspurgte informationer jf. udbudsbetingelsernes punkt 6.4 skal oplyses.
Såfremt tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet eller udgør en sammenslutning af virksomheder (konsortier) skal der afleveres flere ESPDer, jf. udbudsbetingelsernes punkt 6.2. ESPDet er en egen-erklæring, der fungerer som foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver opfylder kriterierne med hensyn til udelukkelse, egnethed og udvælgelse.
Tilbudsgiver skal udfylde følgende i ESPDets del II:
Oplysninger om den økonomiske aktør:
- Punkt A: Oplysninger om den økonomiske aktør
- Punkt B: Oplysninger om den økonomiske aktørs repræsentanter
- Punkt C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet
- Punkt D: Oplysninger om udnyttelse af underleverandører.
Tilbudsgiver skal udfylde følgende i ESPD'ets del III: Udelukkelsesgrunde, hvor tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1-3 og § 136:
- Punkt A: Grunde vedr. straffedomme
- Punkt B: Grunde vedr. betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger: Hvis der er udestående betalinger oplyses JA og det udestående beløb oplyses.
Tilbudsgiver skal under ESPD'ets del III, punkt C bekræfte, at denne ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137:
- Tilsidesættelse af visse forpligtelser, jf. nr. 1
- Forhold vedr. insolvens/konkurs el. lign., jf. nr. 2
- Alvorlige pligtforsømmelser, jf. nr. 3
- Aftale mhp. konkurrencefordrejning, jf. nr. 4
- Mislighold af tidligere offentlig kontrakt, jf. nr. 5
- Uretmæssig påvirkning af ordregivers beslutningsproces, jf. nr. 6.
Disse oplysninger skal senere verificeres, jf. udbudsbetingelserne, 6.4.6.
Tilbudsgiver skal udfylde ESPD dokumentet i Mercell.
I ESPD skal tilbudsgiveren oplyse om denne har tilstrækkelig erfaring fra tidligere opgaver inden for samme området.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst én sammenlignelig reference inden for de seneste 3 år (afhængigt af hvornår tilbudsgiver etablerede eller begyndte med sin virksomhed). En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører vedligehold og pleje af grønne arealer som rutebaseret service med mindst 30 lokationer.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk