Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/665be201-91e7-43a1-b136-6cecc6752011/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/665be201-91e7-43a1-b136-6cecc6752011/homepage
Udbyder
I/S Amager Ressourcecenter
Vindere
Valgt firma
(02.02.2021)
Ragn-Sells Danmark A/S
Maglemølle 46
4700 Næstved
Behandling og afsætning af plast og PVC fra Amager Ressourcecenters genbrugspladser
I/S Amager Ressourcecenter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 34 20 81 15
Postadresse: Vindmøllevej 6
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Anja Strand
E-mail: anj@a-r-c.dk
Telefon: +45 29294691
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.a-r-c.dk/
Del II: Genstand
Behandling og afsætning af plast og PVC fra Amager Ressourcecenters genbrugspladser
Udbuddet omhandler behandling og afsætning af plast og PVC, som er indsamlet på ARCs genbrugspladser i ARCs interessant kommuner: Dragør, Frederiksberg, Hvidovre, København og Tårnby Kommuner.
ARCs genbrugspladser benyttes både af private borgere og erhverv.
Ydelsen omfatter indvejning, modtagekontrol, sortering og afsætning af fraktionerne plast (hård plast + plastfolie) og PVC (hård PVC) med henblik på genanvendelse.
Udbuddet omhandler behandling og afsætning af plast og PVC, som er indsamlet på ARCs genbrugspladser i ARCs interessant kommuner: Dragør, Frederiksberg, Hvidovre, København og Tårnby Kommuner.
ARCs genbrugspladser benyttes både af private borgere og erhverv.
Ydelsen omfatter indvejning, modtagekontrol, sortering og afsætning af fraktionerne plast (hård plast + plastfolie) og PVC (hård PVC) med henblik på genanvendelse.
ARC har mulighed for at forlænge kontrakten 1 x 12 mdr.
Kontrakten udbydes som én samlet kontrakt, hvor der indgås kontrakt med én tilbudsgiver.
ARC har valgt ikke at opdele opgaven i delkontrakter, jf. udbudslovens § 49, da det af hensyn til ARCs administration af opgaven og for at minimere grænsefladeproblematikker, er mest hensigtsmæssigt, at opgaven udføres af én og samme leverandør.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Oplysning om tilbudsgiver egenkapital det seneste reviderede regnskabsår
- Oplysning om tilbudsgiver erhvervs- og produktansvarsforsikring.
ARC stiller følgende mindstekrav til tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen:
- At tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital i det seneste reviderede regnskabsår
- At tilbudsgiver har en gældende erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på min. 5 mio. DKK for tingskade og 10 mio. DKK for personskade.
ARC ønsker sikkerhed for, at den tilbudsgiver som kontrakten indgås med, har tilstrækkelig teknisk formåen og erfaring til at udføre opgaven fuldt forsvarligt i alle henseender allerede fra kontraktstart. Tilbudsgiver skal derfor oplyse om følgende:
- Tilbudsgivers referencer
- Tilbudsgivers kvalitetssikringsstandard/-procedure.
ARC stiller følgende mindstekrav til tilbudsgivers teknisk og faglig kapacitet:
- Tilbudsgiver har mindst 1 relevant reference inden for de seneste 3 år. Ved relevant reference forstås en opgave, der i art og omfang relaterer sig til den udbudte opgave og hvor opgaven er udført eller igangværende inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristen. Evt. underleverandørers leverancer kan indgå.
Tilbudsgiver skal oplyse følgende pr. reference:
- Ordregiver (Navnet på kunden og kontaktperson hos kunden)
- Perioden for opgavens udførelse
- Beskrivelse af opgaven og omfanget af denne, herunder tilbudsgivers rolle i opgaven)
- Tilbudsgiver har udformet en kvalitetssikringsstandard/-procedure, som er i kraft og implementeret i virksomheden.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Inden tilbudsgiverne orienteres om resultatet af udbuddet, vil den tilbudsgiver, ARC forventer at tildele kontrakten, blive anmodet om at fremlægge faktisk dokumentation for overholdelse af de af ARC opstillede mindstekrav til egnethed, samt at der ikke er grundlag for udelukkelse, jf. udbudsbetingelsernes punkt 11.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrist i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf lovens § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives for Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, hvorvidt klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stand-still perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk