Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=272065&B=HOFOR
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=272065&B=HOFOR
Udbyder
Hofor A/S
Vindere
Valgt firma
(23.10.2020)
Norva 24 Danmark A/S
Rydagervej 27
2620 Albertslund
Opdateringer
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 06-07-2020
Time: 15:00
Læses:
Dato: 10-08-2020
Time: 13:00
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 10-08-2020
Time: 13:00
Læses:
Dato: 14-08-2020
Time: 13:00
Spuling og TV-inspektion i København
Hofor A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 10073022
Postadresse: Ørestads Boulevard 35
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Line Kolle
E-mail: likr@hofor.dk
Telefon: +45 27954398
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688
CVR-nummer: 64942212
By: København
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
E-mail: CH22@kk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kk.dk
Del II: Genstand
Spuling og TV-inspektion i København
Rammeaftalen omfatter udførelse af spuling og TV-inspektion af afløbsledninger. Rammeaftalen omfatter en række forskellige typer opgaver, som kan rekvireres af forskellige repræsentanter for bygherren, og som hver især er underlagt forskellige krav til udførelse og/eller afregning. Opgaver som entreprenøren skal udføre, omfatter følgende arbejder: Spuling og TV-inspektion af hovedledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning og ny anlæg, spuling og TV-inspektion af stikledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning og ny anlæg, spuling og TV-inspektion af hovedledninger i forbindelse med ny anlæg, spuling og TV-inspektion af stikledninger i forbindelse med og ny anlæg og brøndrapportering.
Rammeaftalen omfatter udførelse af spuling og TV-inspektion af afløbsledninger. Rammeaftalen omfatter en række forskellige typer opgaver, som kan rekvireres af forskellige repræsentanter for bygherren, og som hver især er underlagt forskellige krav til udførelse og/eller afregning. Opgaver som entreprenøren skal udføre, omfatter følgende arbejder: Spuling og TV-inspektion af hovedledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning og ny anlæg, spuling og TV-inspektion af stikledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning og ny anlæg, spuling og TV-inspektion af hovedledninger i forbindelse med ny anlæg, spuling og TV-inspektion af stikledninger i forbindelse med og ny anlæg og brøndrapportering.
Bygherren har ret til at forlænge rammeaftalen op til 2 gange, idet forlængelse sker med 12 måneder ad gangen regnet fra det gældende ophørstidspunkt.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et minimumskrav, at tilbudsgivere har:
— En positiv egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår
— En gennemsnitlig soliditetsgrad på 20 % inden for de seneste 3 regnskabsår, og
— En årlig omsætning på mindst 8 000 000 DKK for hvert af de seneste 3 regnskabsår.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver angiver 3 referencer på lignende opgaver som den udbudte.
Hver reference skal indeholde arbejder med spuling og TV-inspektion i byer med tæt bebyggelse. Hvert projekt skal have et volumen på minimum 300 000 DKK.
Tilbudsgiveren skal derudover vedlægge en erklæring på, hvilket materiel tilbudsgiveren disponerer over til brug for opfyldelse af rammeaftalen.
Entreprenøren skal være medlem af Danske TV-inspektionsfirmaers kontrolordning (DTVK), eller tilsvarende kontrolordning. Entreprenøren skal dokumentere dette inden aftalens ikrafttrædelse. Tilsvarende skal operatørerne være medlemscertificeret i henhold til ordningen. Certificeringer skal fremsendes til godkendelse af bygherren inden aftalens ikrafttrædelse.
Entreprenøren er forpligtet til i aftaleperioden selv at tegne og holde følgende forsikringer i kraft:
— Alle lovpligtige forsikringer, herunder lovpligtig arbejdsskadeforsikring for personale og motorkøretøjsforsikring
— Erhvervsansvarsforsikring som dækker arbejdets udførelse. Entreprenørens ansvarsforsikring skal dække mindst 5 mio. DKK ved personskade og 2 mio. DKK ved ting- og formueskade pr. enkeltskade.
Entreprenøren skal have et miljøledelsessystem baseret på DS/EN ISO 14001:2015 eller tilsvarende.
Entreprenøren forventes ligeledes at have et arbejdsmiljøledelsessystem baseret på DS/EN OHSAS 18001/ISO 45001 eller tilsvarende.
Bygherren stiller krav vedrørende entreprenørens samfundsansvar (CSR) og arbejdsklausul vedrørende sikring af arbejdstagerrettigheder, når arbejdet udføres i Danmark
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
En økonomisk aktør udelukkes fra deltagelse, hvis denne er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137 stk. 1 nr. 2 og 6.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:
1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
2) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk