Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=272134&B=SLAGELSE
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=272134&B=SLAGELSE
Udbyder
Slagelse Kommune
Vintertjeneste - traktor
Slagelse Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188505
Postadresse: Teglværkvej 4
By: Korsør
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4220
Land: Danmark
Kontaktperson: Johanne Rasmussen
E-mail: johra@slagelse.dk
Telefon: +45 58573011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.slagelse.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
Del II: Genstand
Udbud af vintertjeneste - traktor
Slagelse Kommune byder hermed alle kvalificerede tilbudsgivere velkommen til at deltage i Slagelse Kommunes udbud af vintertjeneste med traktor på hhv. kørebaner, stier og fortove, snerydning/sneflytning på stier o.l. Afhængig af opgavetypen omfatter opgaven udførelse med hhv. traktor, stitraktor, fortovstraktor, minilæssemaskine, håndhold, samt chauffører snerydning/saltspredning med Slagelse Kommunes eget materiel. Opgaven er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet. Udbuddet gennemføres som et almindelig offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56 (lov nr. 1564 af 15.12.2015).
Opgavetype A: Snerydning på kørebaner - Slagelse
4220 Korsør
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype A omfatter udbud af i alt:
27 traktorer (inkl. chauffør) til snerydning på kørebaner fordelt som følgende:
- Delaftale 1: 15 traktorer til distrikt Slagelse
- Delaftale 2: 7 traktorer til distrikt Korsør
- Delaftale 3: 5 traktorer til distrikt Skælskør.
De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.
Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokument.
Opgavetype A: Snerydning på kørebaner - Korsør
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype A omfatter udbud af i alt:
27 rammeaftaler/traktorer (inkl. chauffør) til snerydning på kørebaner fordelt med:
- Delaftale 1: 15 traktorer til distrikt Slagelse
- Delaftale 2: 7 traktorer til distrikt Korsør
- Delaftale 3: 5 traktorer til distrikt Skælskør.
De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.
Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokument.
Opgavetype A: Snerydning på kørebaner - Skælskør
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype A omfatter udbud af i alt:
27 traktorer (inkl. chauffør) til snerydning på kørebaner fordelt med:
- Delaftale 1: 15 traktorer til distrikt Slagelse
- Delaftale 2: 7 traktorer til distrikt Korsør
- Delaftale 3: 5 traktorer til distrikt Skælskør.
De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.
Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokument.
Opgavetype B: Snerydning og saltning på kørebaner - Skælskør (rute 310 - klasse II veje)
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype B omfatter udbud af i alt 3 traktorer til snerydning og saltning på kørebaner fordelt på følgende delaftaler:
- Delaftale 4: 1 traktor til distrikt Skælskør (rute 310 – klasse II veje)
- Delaftale 5: 1 traktor til distrikt Korsør (rute 240 - klasse III veje)
- Delaftale 6: 1 traktorer til distrikt Skælskør (rute 340 – klasse III veje).
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokumentation.
Opgavetype B: Snerydning og saltning på kørebaner - Korsør (rute 240 - klasse III veje)
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype B omfatter udbud af i alt 3 traktorer til snerydning og saltning på kørebaner fordelt på følgende delaftaler:
- Delaftale 4: 1 traktor til distrikt Skælskør (rute 310 – klasse II veje)
- Delaftale 5: 1 traktor til distrikt Korsør (rute 240 - klasse III veje)
- Delaftale 6: 1 traktorer til distrikt Skælskør (rute 340 – klasse III veje).
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokumentation.
Opgavetype B: Snerydning og saltning på kørebaner - Skælskør (rute 340 - klasse III veje)
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype B omfatter udbud af i alt 3 traktorer til snerydning og saltning på kørebaner fordelt på følgende delaftaler:
- Delaftale 4: 1 traktor til distrikt Skælskør (rute 310 – klasse II veje)
- Delaftale 5: 1 traktor til distrikt Korsør (rute 240 - klasse III veje)
- Delaftale 6: 1 traktorer til distrikt Skælskør (rute 340 – klasse III veje).
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokumentation.
Opgavetype C: Stitraktorer til snerydning og saltning på cykelstier o.l. - Slagelse
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype C omfatter udbud af i alt 7 stitraktorer til snerydning og saltning på cykelstier o.l. fordelt på følgende delaftaler:
- Delaftale 7: 5 stitraktorer til distrikt Slagelse
- Delaftale 8: 2 stitraktorer til distrikt Skælskør.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokument.
Opgavetype C: Stitraktorer til snerydning og saltning på cykelstier o.l. - Skælskør
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype C omfatter udbud af i alt 7 stitraktorer til snerydning og saltning på cykelstier o.l. fordelt på følgende delaftaler:
- Delaftale 7: 5 stitraktorer til distrikt Slagelse
- Delaftale 8: 2 stitraktorer til distrikt Skælskør.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokument.
Opgavetype D: Snerydning og saltning på fortove o.l. - Slagelse
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype D omfatter udbud af i alt 5 fortovstraktorer til snerydning og saltning på fortove o.l. fordelt på følgende delaftaler:
- Delaftale 9: 3 fortovstraktorer til distrikt Slagelse
- Delaftale 10: 1 fortovstraktor til distrikt Korsør
- Delaftale 11: 1 fortovstraktor til distrikt Skælskør.
De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.
Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokument.
Opgavetype D: Snerydning og saltning på fortove o.l. – Korsør
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype D omfatter udbud af i alt 5 fortovstraktorer til snerydning og saltning på fortove o.l. fordelt på følgende delaftaler:
- Delaftale 9: 3 fortovstraktorer til distrikt Slagelse
- Delaftale 10: 1 fortovstraktor til distrikt Korsør
- Delaftale 11: 1 fortovstraktor til distrikt Skælskør.
De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.
Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokument.
Opgavetype D: Snerydning og saltning på fortove o.l. – Skælskør
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype D omfatter udbud af i alt 5 fortovstraktorer til snerydning og saltning på fortove o.l. fordelt på følgende delaftaler:
- Delaftale 9: 3 fortovstraktorer til distrikt Slagelse
- Delaftale 10: 1 fortovstraktor til distrikt Korsør
- Delaftale 11: 1 fortovstraktor til distrikt Skælskør.
De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på defineres nærmere i aftalens løbetid.
Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokument.
Opgavetype E: Minilæssemaskiner til snerydning/sneflytning ved stoppesteder, fodgængerovergange o.l. - Slagelse
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype E omfatter udbud af i alt 14 minilæssemaskiner til snerydning/sneflytning ved stoppesteder, fodgængerovergange o.l. fordelt på følgende delaftaler:
- Delaftale 12: 7 minilæssemaskiner til distrikt Slagelse
- Delaftale 13: 3 minilæssemaskiner til distrikt Korsør
- Delaftale 14: 4 minilæssemaskiner til distrikt Skælskør.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokument.
Opgavetype E: Minilæssemaskiner til snerydning/sneflytning ved stoppesteder, fodgængerovergange o.l. - Korsør
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype E omfatter udbud af i alt 14 minilæssemaskiner til snerydning/sneflytning ved stoppesteder, fodgængerovergange o.l. fordelt på følgende delaftaler:
- Delaftale 12: 7 minilæssemaskiner til distrikt Slagelse
- Delaftale 13: 3 minilæssemaskiner til distrikt Korsør
- Delaftale 14: 4 minilæssemaskiner til distrikt Skælskør.
De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.
Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokument.
Opgavetype E: Minilæssemaskiner til snerydning/sneflytning ved stoppesteder, fodgængerovergange o.l. - Skælskør
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype E omfatter udbud af i alt 14 minilæssemaskiner til snerydning/sneflytning ved stoppesteder, fodgængerovergange o.l. fordelt på følgende delaftaler:
- Delaftale 12: 7 minilæssemaskiner til distrikt Slagelse
- Delaftale 13: 3 minilæssemaskiner til distrikt Korsør
- Delaftale 14: 4 minilæssemaskiner til distrikt Skælskør.
De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.
Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokument.
Opgavetype F: Håndhold til snerydning og saltning ved trapper, bomme o.l. - Slagelse
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype F: 10 håndhold (dvs. arbejdshold bestående af 2 personer med køretøj og 2-hjulet traktor) til snerydning og saltning ved trapper, bomme o.l. fordelt på følgende delaftaler:
- Delaftale 15: 8 håndhold til distrikt Slagelse
- Delaftale 16: 1 håndhold til Korsør
- Delaftale 17: 1 håndhold til Skælskør.
De konkrete ruter, som hvert håndhold skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.
Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokument.
Opgavetype F: Håndhold til snerydning og saltning ved trapper, bomme o.l. - Korsør
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype F: 10 håndhold (dvs. arbejdshold bestående af 2 personer med køretøj og 2-hjulet traktor) til snerydning og saltning ved trapper, bomme o.l. fordelt på følgende delaftaler:
- Delaftale 15: 8 hold til distrikt Slagelse
- Delaftale 16: 1 hold til Korsør
- Delaftale 17: 1 hold til Skælskør.
De konkrete ruter, som hvert håndhold skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.
Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokument.
Opgavetype F: Håndhold til snerydning og saltning ved trapper, bomme o.l. - Skælskør
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype F: 10 håndhold (bestående af 2 personer med køretøj og 2-hjulet traktor) til snerydning og saltning ved trapper, bomme o.l. fordelt på følgende delaftaler:
- Delaftale 15: 8 håndhold til distrikt Slagelse
- Delaftale 16: 1 håndhold til Korsør
- Delaftale 17: 1 håndhold til Skælskør.
De konkrete ruter, som hvert håndhold skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.
Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokument.
Opgavetype G: Chauffører til snerydning og saltning med fortov- eller stitraktorer - Slagelse
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype G: 4 chauffører til snerydning og saltning med fortov- eller stitraktorer fordelt på følgende delaftaler:
- Delaftale 18: 2 chauffører til distrikt Slagelse
- Delaftale 19: 1 chauffør til Korsør
- Delaftale 20: 1 chauffør til Skælskør.
De konkrete ruter, som hver chauffør skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.
Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokument.
Opgavetype G: Chauffører til snerydning og saltning med fortov- eller stitraktorer - Korsør
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype G: 4 chauffører til snerydning og saltning med fortov- eller stitraktorer fordelt på følgende delaftaler:
- Delaftale 18: 2 chauffører til distrikt Slagelse
- Delaftale 19: 1 chauffør til Korsør
- Delaftale 20: 1 chauffør til Skælskør.
De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.
Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokument.
Opgavetype G: Chauffører til snerydning og saltning med fortov- eller stitraktorer - Skælskør
Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.
Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.
Opgavetype G: 4 chauffører til snerydning og saltning med fortov- eller stitraktorer fordelt på følgende delaftaler:
- Delaftale 18: 2 chauffører til distrikt Slagelse
- Delaftale 19: 1 chauffør til Korsør
- Delaftale 20: 1 chauffør til Skælskør.
De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.
Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.
Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.
Vedhæftet som dokument.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal være dækket af en erhvervsansvarsforsikring eller en erhvervs- og produktansvarsforsikring på m. dækningssum på minimum 10 000 000 DKK pr. forsikringsår. Forsikringen skal både dække personskade og tingskade.
Øvrige oplysninger herom fremgår af udbudsdokumenterne.
Tilbudgiverne skal være i besiddelse af påkrævet materiel (dvs. traktorer, minilæsser m.v. som angivet for hver af udbuddets opgavetype i det øvrige udbudsmateriale) til at udføre den pågældende delaftale, der afgives tilbud på.
Materiellet skal leve op til dansk lovgivning.
Chauffører skal være i besiddelse af kørekort o.l. dokumentation som ved lov påkræves for, at disse skal kunne udføre opgaven.
Øvrige oplysninger herom fremgår af udbudsdokumenterne.
Vedhæftet som dokument.
Del IV: Procedure
Slagelse Rådhus (Rådhuspladsen 11, 4200 Slagelse).
Åbningsproceduren foregår bag lukkede døre og foretages af betroede medarbejdere hos ordregiver.
Del VI: Supplerende oplysninger
Genudbud vil ske i forlængelse af aftaleophør iht. nærværende udbud.
Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at hver delaftale består af en eller flere aftaler (primært kaldet "entrepriser" i det øvrige udbudsmateriale). Der kan tildeles entrepriser til flere forskellige leverandører under hver delaftale.
Der kan maksimalt tildeles én entreprise pr. tilbudt traktor/minilæsser/håndhold/chauffør hhv. (dvs. dette gælder også på tværs af delaftalerne).
Den angivne værdi for hver delaftale (under sektion II.B ovenfor) er beregnet ud fra samtlige enheder omfattet af delaftalen. Fx. delaftale 1: 15 traktorer; delaftale 9: 3 traktorer; delaftale 12: 7 minilæssere; delaftale 15: 8 håndhold; delaftale 18: 2 chauffører - osv.
Tildelingeskriteriet er laveste pris.
Særlige vilkår for tilbudsevalueringen gælder for følgende situationer:
— Såfremt tilbudsgiver byder ind med samme traktor/minilæsser/håndhold/chauffør m.v. på flere delaftaler (herunder entrepriser), som alle vurderes af have laveste pris under den pågældende delaftale, så tildeles tilbudsgiver den entreprise, hvor prisdifferencen mellem den tilbudte traktor/minilæsser/håndhold/chauffør m.v. og det næst-laveste tilbud efter (pågældende tilbud) er størst.
1) Prislighed - sekundær vurdering:
I tilfælde af lighed mellem vurderingspriserne for 2 (eller flere) tilbud, hvor der ikke er kapacitet til at tildele alle disse tilbud aftalen (jf. oversigten over delaftaler og entrepriser under udbudsbetingelserne afsnit 3.2 ovenfor), vil det/de tilbud med laveste beredskabshonorar tildeles aftalen.
2) Prislighed - tertiær vurdering:
I tilfælde af at ovenstående ”Sekundær vurdering” anvendes, men at beredskabshonoraret for 2 (eller flere) tilbud er ens, tildeles aftalen til det/de tilbud, som vurderes at have kortest kørselsafstand mellem leverandørens oplyste adresse (jf. ESPD-dokumentet) og ordregivers materielgård (forholdsvist for hvert distrikt). Korteste kørselsafstand måles på baggrund af korteste tid i bil efter rutevejledningen i Google Maps.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 6 måneder efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 12 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i nærværende punkt VI.4.1).
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk