23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 112-271878
Offentliggjort
11.06.2020
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
14.07.2020 Kl. 12:00

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=272134&B=SLAGELSE

Udbyder

Slagelse Kommune

Vintertjeneste - traktor


Slagelse Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Slagelse Kommune
CVR-nummer: 29188505
Postadresse: Teglværkvej 4
By: Korsør
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4220
Land: Danmark
Kontaktperson: Johanne Rasmussen
E-mail: johra@slagelse.dk
Telefon: +45 58573011

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.slagelse.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=272134&B=SLAGELSE
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=272134&B=SLAGELSE
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud af vintertjeneste - traktor

 

Sagsnr.: 080620
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90620000 Snerydning
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Slagelse Kommune byder hermed alle kvalificerede tilbudsgivere velkommen til at deltage i Slagelse Kommunes udbud af vintertjeneste med traktor på hhv. kørebaner, stier og fortove, snerydning/sneflytning på stier o.l. Afhængig af opgavetypen omfatter opgaven udførelse med hhv. traktor, stitraktor, fortovstraktor, minilæssemaskine, håndhold, samt chauffører snerydning/saltspredning med Slagelse Kommunes eget materiel. Opgaven er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet. Udbuddet gennemføres som et almindelig offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56 (lov nr. 1564 af 15.12.2015).

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 19 036 400.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype A: Snerydning på kørebaner - Slagelse

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90630000 Isrydning
90620000 Snerydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

 

4220 Korsør

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype A omfatter udbud af i alt:

27 traktorer (inkl. chauffør) til snerydning på kørebaner fordelt som følgende:

- Delaftale 1: 15 traktorer til distrikt Slagelse

- Delaftale 2: 7 traktorer til distrikt Korsør

- Delaftale 3: 5 traktorer til distrikt Skælskør.

De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.

Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 491 100.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype A: Snerydning på kørebaner - Korsør

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90630000 Isrydning
90620000 Snerydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype A omfatter udbud af i alt:

27 rammeaftaler/traktorer (inkl. chauffør) til snerydning på kørebaner fordelt med:

- Delaftale 1: 15 traktorer til distrikt Slagelse

- Delaftale 2: 7 traktorer til distrikt Korsør

- Delaftale 3: 5 traktorer til distrikt Skælskør.

De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.

Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 162 600.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype A: Snerydning på kørebaner - Skælskør

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype A omfatter udbud af i alt:

27 traktorer (inkl. chauffør) til snerydning på kørebaner fordelt med:

- Delaftale 1: 15 traktorer til distrikt Slagelse

- Delaftale 2: 7 traktorer til distrikt Korsør

- Delaftale 3: 5 traktorer til distrikt Skælskør.

De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.

Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 830 400.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype B: Snerydning og saltning på kørebaner - Skælskør (rute 310 - klasse II veje)

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype B omfatter udbud af i alt 3 traktorer til snerydning og saltning på kørebaner fordelt på følgende delaftaler:

- Delaftale 4: 1 traktor til distrikt Skælskør (rute 310 – klasse II veje)

- Delaftale 5: 1 traktor til distrikt Korsør (rute 240 - klasse III veje)

- Delaftale 6: 1 traktorer til distrikt Skælskør (rute 340 – klasse III veje).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 932 900.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokumentation.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype B: Snerydning og saltning på kørebaner - Korsør (rute 240 - klasse III veje)

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype B omfatter udbud af i alt 3 traktorer til snerydning og saltning på kørebaner fordelt på følgende delaftaler:

- Delaftale 4: 1 traktor til distrikt Skælskør (rute 310 – klasse II veje)

- Delaftale 5: 1 traktor til distrikt Korsør (rute 240 - klasse III veje)

- Delaftale 6: 1 traktorer til distrikt Skælskør (rute 340 – klasse III veje).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 661 100.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokumentation.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype B: Snerydning og saltning på kørebaner - Skælskør (rute 340 - klasse III veje)

 

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90630000 Isrydning
90620000 Snerydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype B omfatter udbud af i alt 3 traktorer til snerydning og saltning på kørebaner fordelt på følgende delaftaler:

- Delaftale 4: 1 traktor til distrikt Skælskør (rute 310 – klasse II veje)

- Delaftale 5: 1 traktor til distrikt Korsør (rute 240 - klasse III veje)

- Delaftale 6: 1 traktorer til distrikt Skælskør (rute 340 – klasse III veje).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 661 100.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokumentation.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype C: Stitraktorer til snerydning og saltning på cykelstier o.l. - Slagelse

 

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype C omfatter udbud af i alt 7 stitraktorer til snerydning og saltning på cykelstier o.l. fordelt på følgende delaftaler:

- Delaftale 7: 5 stitraktorer til distrikt Slagelse

- Delaftale 8: 2 stitraktorer til distrikt Skælskør.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 005 700.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype C: Stitraktorer til snerydning og saltning på cykelstier o.l. - Skælskør

 

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype C omfatter udbud af i alt 7 stitraktorer til snerydning og saltning på cykelstier o.l. fordelt på følgende delaftaler:

- Delaftale 7: 5 stitraktorer til distrikt Slagelse

- Delaftale 8: 2 stitraktorer til distrikt Skælskør.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 802 300.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype D: Snerydning og saltning på fortove o.l. - Slagelse

 

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype D omfatter udbud af i alt 5 fortovstraktorer til snerydning og saltning på fortove o.l. fordelt på følgende delaftaler:

- Delaftale 9: 3 fortovstraktorer til distrikt Slagelse

- Delaftale 10: 1 fortovstraktor til distrikt Korsør

- Delaftale 11: 1 fortovstraktor til distrikt Skælskør.

De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.

Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 222 200.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype D: Snerydning og saltning på fortove o.l. – Korsør

 

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype D omfatter udbud af i alt 5 fortovstraktorer til snerydning og saltning på fortove o.l. fordelt på følgende delaftaler:

- Delaftale 9: 3 fortovstraktorer til distrikt Slagelse

- Delaftale 10: 1 fortovstraktor til distrikt Korsør

- Delaftale 11: 1 fortovstraktor til distrikt Skælskør.

De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.

Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 407 400.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype D: Snerydning og saltning på fortove o.l. – Skælskør

 

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype D omfatter udbud af i alt 5 fortovstraktorer til snerydning og saltning på fortove o.l. fordelt på følgende delaftaler:

- Delaftale 9: 3 fortovstraktorer til distrikt Slagelse

- Delaftale 10: 1 fortovstraktor til distrikt Korsør

- Delaftale 11: 1 fortovstraktor til distrikt Skælskør.

De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på defineres nærmere i aftalens løbetid.

Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 407 400.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype E: Minilæssemaskiner til snerydning/sneflytning ved stoppesteder, fodgængerovergange o.l. - Slagelse

 

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype E omfatter udbud af i alt 14 minilæssemaskiner til snerydning/sneflytning ved stoppesteder, fodgængerovergange o.l. fordelt på følgende delaftaler:

- Delaftale 12: 7 minilæssemaskiner til distrikt Slagelse

- Delaftale 13: 3 minilæssemaskiner til distrikt Korsør

- Delaftale 14: 4 minilæssemaskiner til distrikt Skælskør.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 668 200.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype E: Minilæssemaskiner til snerydning/sneflytning ved stoppesteder, fodgængerovergange o.l. - Korsør

 

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype E omfatter udbud af i alt 14 minilæssemaskiner til snerydning/sneflytning ved stoppesteder, fodgængerovergange o.l. fordelt på følgende delaftaler:

- Delaftale 12: 7 minilæssemaskiner til distrikt Slagelse

- Delaftale 13: 3 minilæssemaskiner til distrikt Korsør

- Delaftale 14: 4 minilæssemaskiner til distrikt Skælskør.

De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.

Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 715 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype E: Minilæssemaskiner til snerydning/sneflytning ved stoppesteder, fodgængerovergange o.l. - Skælskør

 

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype E omfatter udbud af i alt 14 minilæssemaskiner til snerydning/sneflytning ved stoppesteder, fodgængerovergange o.l. fordelt på følgende delaftaler:

- Delaftale 12: 7 minilæssemaskiner til distrikt Slagelse

- Delaftale 13: 3 minilæssemaskiner til distrikt Korsør

- Delaftale 14: 4 minilæssemaskiner til distrikt Skælskør.

De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.

Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 953 300.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype F: Håndhold til snerydning og saltning ved trapper, bomme o.l. - Slagelse

 

Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype F: 10 håndhold (dvs. arbejdshold bestående af 2 personer med køretøj og 2-hjulet traktor) til snerydning og saltning ved trapper, bomme o.l. fordelt på følgende delaftaler:

- Delaftale 15: 8 håndhold til distrikt Slagelse

- Delaftale 16: 1 håndhold til Korsør

- Delaftale 17: 1 håndhold til Skælskør.

De konkrete ruter, som hvert håndhold skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.

Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 617 600.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype F: Håndhold til snerydning og saltning ved trapper, bomme o.l. - Korsør

 

Delkontraktnr.: 16
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype F: 10 håndhold (dvs. arbejdshold bestående af 2 personer med køretøj og 2-hjulet traktor) til snerydning og saltning ved trapper, bomme o.l. fordelt på følgende delaftaler:

- Delaftale 15: 8 hold til distrikt Slagelse

- Delaftale 16: 1 hold til Korsør

- Delaftale 17: 1 hold til Skælskør.

De konkrete ruter, som hvert håndhold skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.

Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 452 200.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype F: Håndhold til snerydning og saltning ved trapper, bomme o.l. - Skælskør

 

Delkontraktnr.: 17
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype F: 10 håndhold (bestående af 2 personer med køretøj og 2-hjulet traktor) til snerydning og saltning ved trapper, bomme o.l. fordelt på følgende delaftaler:

- Delaftale 15: 8 håndhold til distrikt Slagelse

- Delaftale 16: 1 håndhold til Korsør

- Delaftale 17: 1 håndhold til Skælskør.

De konkrete ruter, som hvert håndhold skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.

Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 452 200.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype G: Chauffører til snerydning og saltning med fortov- eller stitraktorer - Slagelse

 

Delkontraktnr.: 18
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype G: 4 chauffører til snerydning og saltning med fortov- eller stitraktorer fordelt på følgende delaftaler:

- Delaftale 18: 2 chauffører til distrikt Slagelse

- Delaftale 19: 1 chauffør til Korsør

- Delaftale 20: 1 chauffør til Skælskør.

De konkrete ruter, som hver chauffør skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.

Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 457 900.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype G: Chauffører til snerydning og saltning med fortov- eller stitraktorer - Korsør

 

Delkontraktnr.: 19
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000 Snerydning
90630000 Isrydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype G: 4 chauffører til snerydning og saltning med fortov- eller stitraktorer fordelt på følgende delaftaler:

- Delaftale 18: 2 chauffører til distrikt Slagelse

- Delaftale 19: 1 chauffør til Korsør

- Delaftale 20: 1 chauffør til Skælskør.

De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.

Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 229 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Opgavetype G: Chauffører til snerydning og saltning med fortov- eller stitraktorer - Skælskør

 

Delkontraktnr.: 20
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90630000 Isrydning
90620000 Snerydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet består af forskellige vintertjeneste opgaver, som er opdelt i opgavetype A-G.

Dertil består udbuddet af 20 delaftaler som omfatter forskellige opgavetyper og forskellige distrikter.

Opgavetype G: 4 chauffører til snerydning og saltning med fortov- eller stitraktorer fordelt på følgende delaftaler:

- Delaftale 18: 2 chauffører til distrikt Slagelse

- Delaftale 19: 1 chauffør til Korsør

- Delaftale 20: 1 chauffør til Skælskør.

De konkrete ruter, som hver traktor skal udføre opgaven på, defineres nærmere i aftalens løbetid.

Øvrige vilkår og minimumskrav fremgår af det øvrige udbudsmateriale.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 229 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/11/2020
Slut: 31/03/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter 2 optioner med mulighed for aftaleforlængelse med 1 år pr. option.

Dvs. aftalen kan maksimalt løbe fra 1. november 2020 til 31. marts 2024.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Vedhæftet som dokument.

 

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver skal være dækket af en erhvervsansvarsforsikring eller en erhvervs- og produktansvarsforsikring på m. dækningssum på minimum 10 000 000 DKK pr. forsikringsår. Forsikringen skal både dække personskade og tingskade.

Øvrige oplysninger herom fremgår af udbudsdokumenterne.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudgiverne skal være i besiddelse af påkrævet materiel (dvs. traktorer, minilæsser m.v. som angivet for hver af udbuddets opgavetype i det øvrige udbudsmateriale) til at udføre den pågældende delaftale, der afgives tilbud på.

Materiellet skal leve op til dansk lovgivning.

Chauffører skal være i besiddelse af kørekort o.l. dokumentation som ved lov påkræves for, at disse skal kunne udføre opgaven.

Øvrige oplysninger herom fremgår af udbudsdokumenterne.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Vedhæftet som dokument.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 70
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 14/07/2020
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 14/07/2020
Tidspunkt: 12:01
Sted:

 

Slagelse Rådhus (Rådhuspladsen 11, 4200 Slagelse).

 

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Åbningsproceduren foregår bag lukkede døre og foretages af betroede medarbejdere hos ordregiver.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

 

Genudbud vil ske i forlængelse af aftaleophør iht. nærværende udbud.

 

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at hver delaftale består af en eller flere aftaler (primært kaldet "entrepriser" i det øvrige udbudsmateriale). Der kan tildeles entrepriser til flere forskellige leverandører under hver delaftale.

Der kan maksimalt tildeles én entreprise pr. tilbudt traktor/minilæsser/håndhold/chauffør hhv. (dvs. dette gælder også på tværs af delaftalerne).

Den angivne værdi for hver delaftale (under sektion II.B ovenfor) er beregnet ud fra samtlige enheder omfattet af delaftalen. Fx. delaftale 1: 15 traktorer; delaftale 9: 3 traktorer; delaftale 12: 7 minilæssere; delaftale 15: 8 håndhold; delaftale 18: 2 chauffører - osv.

Tildelingeskriteriet er laveste pris.

Særlige vilkår for tilbudsevalueringen gælder for følgende situationer:

— Såfremt tilbudsgiver byder ind med samme traktor/minilæsser/håndhold/chauffør m.v. på flere delaftaler (herunder entrepriser), som alle vurderes af have laveste pris under den pågældende delaftale, så tildeles tilbudsgiver den entreprise, hvor prisdifferencen mellem den tilbudte traktor/minilæsser/håndhold/chauffør m.v. og det næst-laveste tilbud efter (pågældende tilbud) er størst.

1) Prislighed - sekundær vurdering:

I tilfælde af lighed mellem vurderingspriserne for 2 (eller flere) tilbud, hvor der ikke er kapacitet til at tildele alle disse tilbud aftalen (jf. oversigten over delaftaler og entrepriser under udbudsbetingelserne afsnit 3.2 ovenfor), vil det/de tilbud med laveste beredskabshonorar tildeles aftalen.

2) Prislighed - tertiær vurdering:

I tilfælde af at ovenstående ”Sekundær vurdering” anvendes, men at beredskabshonoraret for 2 (eller flere) tilbud er ens, tildeles aftalen til det/de tilbud, som vurderes at have kortest kørselsafstand mellem leverandørens oplyste adresse (jf. ESPD-dokumentet) og ordregivers materielgård (forholdsvist for hvert distrikt). Korteste kørselsafstand måles på baggrund af korteste tid i bil efter rutevejledningen i Google Maps.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 6 måneder efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 12 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i nærværende punkt VI.4.1).

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
09/06/2020

Send til en kollega

0.047