Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/134246573.aspx
Udbyder
Vesthimmerlands Kommune
Vindere
Rendegraver/gummigedrute - entreprise nr. P1
(23.10.2020)
Gunnar Nielsen A/S
Vestvej 4
9600 Aars
Lastbil- og traktorruter - entreprise nr. K111 - K352
(23.10.2020)
Simons Vognmandsforretning v/Simon Rask Dahl
Katbyvej 8
9600 Aars
Fortov- og stiruter - entreprise nr. FS201 - FS212
(23.10.2020)
Virenfeldt & Nielsen Udlejning ApS
Æblevej 9
9670 Løgstør
Lastbil- og traktorruter - entreprise nr. K111 - K352
(23.10.2020)
LL Transport og Entreprenør ApS
Tranekærvej 110, Kaas
9490 Pandrup
Lastbil- og traktorruter - entreprise nr. K111 - K352
(23.10.2020)
Vognmand Per Brændstrup A/S
Aggersundvej 52
9600 Aars
Fortov- og stiruter - entreprise nr. FS201 - FS212
(23.10.2020)
FMT A/S
Hammersholt Erhvervspark 32
3400 Hillerød
Lastbil- og traktorruter - entreprise nr. K111 - K352
(23.10.2020)
Vogngården Martin Granfeld
Farsøvej 179
9640 Farsø
Lastbil- og traktorruter - entreprise nr. K111 - K352
(23.10.2020)
VM Bygge og Anlæg
Højgårdsvej 1
9670 Løgstør
Lastbil- og traktorruter - entreprise nr. K111 - K352
(23.10.2020)
Porshedens Vognmandsforretning
Porshedevej 33
9240 Nibe
Lastbil- og traktorruter - entreprise nr. K111 - K352
(23.10.2020)
Oudrup Stenleje ApS
Tolstrupvej 32
9670 Løgstør
Fortov- og stiruter - entreprise nr. FS201 - FS212
(23.10.2020)
Sebastians Multi Service ApS
Vinkelvej 1
9681 Ranum
Lastbil- og traktorruter - entreprise nr. K111 - K352
(23.10.2020)
HMC Byg & Anlæg A/S
Himmerlandsvej 16
9670 Løgstør
Lastbil- og traktorruter - entreprise nr. K111 - K352
(23.10.2020)
Gunnar Nielsen A/S
Vestvej 4
9600 Aars
Vintertjeneste 2020-2024
Vesthimmerlands Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189471
Postadresse: Vestre Boulevard 7
By: Aars
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 9600
Land: Danmark
Kontaktperson: Lene West
E-mail: lwl@vesthimmerland.dk
Telefon: +45 99668305
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/134246573.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vesthimmerland.dk/
Del II: Genstand
Vintertjeneste 2020-2024.
Levering af vintertjeneste, det vil sige snerydning og glatførebekæmpelse på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer og lignende samt fortov og stier i Vesthimmerlands Kommune.
De udbudte kontrakter har samlet en estimeret volumen på cirka 16,6 mio. DKK.
Udbuddet omfatter 35 entrepriser for 4 vintersæsoner fra og med 2020/2021 til og med 2023/2024:
— 10 ruter med glatførebekæmpelse og snerydning på kørebane med lastbil
— 12 ruter med snerydning som anden plov på kørebane med lastbil
— 12 ruter med glatførebekæmpelse og snerydning på stier og fortov med traktor/redskabsbærer
— 1 rute med snerydning af parkeringspladser med rendegraver.
Lastbil- og traktorruter - entreprise nr. K111 - K352
Lastbil- og traktorruter - entreprise nr. K111 - K352.
Fortov- og stiruter - entreprise nr. FS201 - FS212
Fortov- og stiruter - entreprise nr. FS201-FS212.
Rendegraver/gummigedrute - entreprise nr. P1
Rendegraver/gummigedrute - entreprise nr. P1.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivere, der ønsker at afgive tilbud på entrepriser, som omfatter lastbiler til saltspredning, skal på sidste side i bilag 6 tilbudsliste anføre Færdselstyrelsens ID-nummer og antal tilladelse til godskørse for hvert materiel.
1) Tilbudsgivere, der afgiver tilbud på entrepriser, hvortil lastbil skal benyttes: Det er et mindstekrav, at lastbilen er forsynet med eurostandard EURO-2 eller bedre. Tilbudsgiver vil inden indgåelse af kontrakten blive bedt om at dokumentere, at kravet er opfyldt. Tilbudsgiver skal ikke sende dokumentationen nu.
2) Tilbudsgiver skal udfylde et oplysningsskema for hver lastbil, traktor osv., der skal benyttes til at udføre arbejdet på den enkelte entreprise. På oplysningsskemaet skal tilbudsgiver også afgive oplysninger om chauffører. Oplysningsskemaet er en del af bilag 6-8 tilbudsliste.
Udkast til kontrakt er en del af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk