Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/133580100.aspx
Udbyder
Varde Kommune
Vindere
EU udbud - levering af vintertjeneste til Varde Kommune
(04.11.2020)
J.O.Dahlmann I/S
Vinkelvej 4
6823 Ansager
EU udbud - levering af vintertjeneste til Varde Kommune
(04.11.2020)
PLR Transport ApS
Gartnervænget 29
6855 Ovtrup
EU udbud - levering af vintertjeneste til Varde Kommune
(04.11.2020)
Varde Maskinstation
Elinelundvej 8
6800 Varde
Levering af vintertjeneste til Varde Kommune
Varde Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189811
Postadresse: Bytoften 2
By: Varde
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 6800
Land: Danmark
Kontaktperson: Kevin Klikovich
E-mail: kkli@varde.dk
Telefon: +45 79947267
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/133580100.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vardekommune.dk/
Del II: Genstand
EU udbud - Levering af vintertjeneste til Varde Kommune
Udbuddet omfatter kørsel for glatførebekæmpelse og kombikørsel på følgende ruter i Varde Kommune:
— 3 vejruter i klasse I
— 2 vejruter i klasse II/III.
Varde Kommune
Kontrakten forudsættes indgået med én Tilbudsgiver på hver af de 5 ruter for glatførebekæmpelse og kombikørsel med lastbil. Se bilag 4.1 til 4.5 for yderligere information.
En kontrakt med en Tilbudsgiver kan omfatte et eller flere ruter jf. udbudsmaterialets afsnit 2.17 vedr. delkontrakter.
Option på 2 x 12 måneder.
Option på 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jævnfør Udbudslovens § 142:
Tilbudsgivers skal kunne fremvise positiv egenkapital for hvert enkelt af de tre seneste regnskabsår
Hvis oplysninger om egenkapital ikke er til rådighed for de seneste tre regnskabsår, skal der angives en dato for, hvornår virksomheden er blevet etableret
Kopi af Tilbudsgivers gyldige erhvervsansvarsforsikringspolice med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK for tingskade og personskade eller et udsagn fra et forsikringsselskab om, at de vil forsikre Tilbudsgiver i overensstemmelse med ovenstående i tilfælde af kontraktindgåelse.
Hvis der er sket væsentlige ændringer i Tilbudsgivers økonomiske situation, skal der oplyses, hvorfor og på hvilken måde der er sket ændringer.
Tilbudsgiver skal udfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jævnfør Udbudslovens § 143:
Beskrive hvilke uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer der indehaves af Tilbudsgiveren selv og/eller ledende medarbejdere.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk