Fakta om udbudet
Udbyder
Vesthimmerlands Kommune
Vintertjeneste 2020-2024
Vesthimmerlands Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189471
Postadresse: Vestre Boulevard 7
By: Aars
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9600
Land: Danmark
Kontaktperson: Lene West
E-mail: lwl@vesthimmerland.dk
Telefon: +45 99668305
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/133589906.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vesthimmerland.dk/
Del II: Genstand
Vintertjeneste 2020-2024
Levering af vintertjeneste, det vil sige snerydning og glatførebekæmpelse på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer og lignende samt fortov og stier i Vesthimmerlands Kommune.
De udbudte kontrakter har samlet en estimeret volumen på cirka 16,6 mio. DKK.
Udbuddet omfatter 35 entrepriser for 4 vintersæsoner fra og med 2020/2021 til og med 2023/2024:
— 10 ruter med glatførebekæmpelse og snerydning på kørebane med lastbil
— 12 ruter med snerydning som anden plov på kørebane med lastbil
— 12 ruter med glatførebekæmpelse og snerydning på stier og fortov med traktor/redskabsbærer
— 1 rute med snerydning af parkeringspladser med rendegraver.
Lastbil- og traktorruter - entreprise nr. K111 - K352
Lastbil- og traktorruter - entreprise nr. K111 - K352.
Fortov- og stiruter - entreprise nr. FS201 - FS212
Fortov- og stiruter - entreprise nr. FS201-FS212.
Rendegraver/gummigedrute - entreprise nr. P1
Rendegraver/gummigedrute - entreprise nr. P1.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Lastbil- og traktorruter - entreprise nr. K111 - K352
Del V: Kontrakttildeling
Fortov- og stiruter - entreprise nr. FS201 - FS212
Del V: Kontrakttildeling
Rendegraver/gummigedrute - entreprise nr. P1
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk