Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=280162&B=DK_UDBUD
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=280162&B=DK_UDBUD
Udbyder
Alfa Specialaffald
Vindere
Begrænset EU-udbud af tømning af olie- og benzinudskillere og sandfang mv.
(29.01.2021)
Leif M. Jensen
2600 Glostrup
Tømning af olie- og benzinudskillere og sandfang mv
Alfa Specialaffald
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 28 85 50 36
Postadresse: Energivej 4
By: Nykøbing Falster
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4800
Land: Danmark
Kontaktperson: Stine Møller Gormsen
E-mail: smg@bdo.dk
Telefon: +45 41890493
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.alfa.dk
Del II: Genstand
Begrænset EU-udbud af tømning af olie- og benzinudskillere og sandfang mv.
Alfa specialaffald udbyder den eksisterende ordning for tømning af olie- og benzinudskillere samt sandfang, vejbrønde og bundsugning af privates fyringsolietanke. Udbuddet gennemføres som et begrænset udbud i henhold til udbudsloven (Lov nr. 1564 af 15.12.2015). Det er udbuddets formål at indhente tilbud på tømning af olie- og benzinudskillere og sandfang mv. til Alfa Specialaffald. Den nuværende aftale udløber pr. 28. februar 2021. Det forventes derfor, at den nye aftale træder i kraft med leveringsstart, pr. 1 marts 2021.
Nykøbing Falster
Alfa specialaffald udbyder den eksisterende ordning for tømning af olie- og benzinudskillere samt sandfang, vejbrønde og bundsugning af privates fyringsolietanke. Udbuddet gennemføres som et begrænset udbud i henhold til udbudsloven (Lov nr. 1564 af 15.12.2015). Det er udbuddets formål at indhente tilbud på tømning af olie- og benzinudskillere og sandfang mv. til Alfa Specialaffald. Den nuværende aftale udløber pr. 28. februar 2021. Det forventes derfor, at den nye aftale træder i kraft med leveringsstart, pr. 1 marts 2021
Se den fulde beskrivelse og krav i det samlede udbudsmateriale inkl. bilag.
Der er mulighed for kontraktforlængelse, på 2 gange 1 år.
Ordregiver vil iblandt de indkomne ansøgninger på et objektivt og sagligt grundlag udvælge og prækvalificere op til 5 ansøgere, som opfordres til at afgive tilbud. Dette dog forudsat at ordregiver modtager 5 konditionsmæssige og egnede ansøgninger.
Udvælgelsen sker med udgangspunkt i den samlede bedste egnethed, set i forhold til den konkrete opgave. Ansøgningerne bliver vurderet på baggrund af de adspurgte informationer i punkt 6.3 i prækvalifikationsbetingelserne.
Ordregiver vil udvælge tilbudsgivere ud fra en samlet vurdering af ansøgernes tekniske og faglige formåen, samt økonomiske og finansielle formåen.
Ordregiver udvælger på baggrund heraf, de 5 ansøgere, som vurderes at have fremvist de bedst sammenlignelige referencer og derfor skønnes bedst egnede til at løse opgaven ud fra en samlet vurdering.
Skønnes flere ansøgere på grundlag af denne bedømmelse for lige kvalificerede, vælges de ansøgere som efter ordregivers skøn, forventes at ville give det tilbudsgiverfelt, der giver den bedste konkurrence ved tilbudsgivningen.
Hvis der ikke findes 5 egnede ansøgere, kan ordregiver vælge at fortsætte med et lavere antal ansøgere.
Se hertil den fulde beskrivelse og krav i det samlede udbudsmateriale inkl. bilag.
Se den fulde beskrivelse og krav i det samlede udbudsmateriale inkl. bilag.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Se hertil den fulde beskrivelse og krav i det samlede udbudsmateriale inkl. bilag.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Se den fulde beskrivelse og krav i det samlede udbudsmateriale inkl. bilag.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk