Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vindere
(12.02.2021)
eSmiley A/S
Richard Mortensens Vej 61, 3
2300 København S
Ydelser ifm. elektronisk egenkontrol og fødevaresikkerhed
Københavns Kommune - Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Sonia Gasull-Wrisberg
E-mail: j58x@kk.dk
Telefon: +45 33663366
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/139444650.aspx
Del II: Genstand
Ydelser ifm. elektronisk egenkontrol og fødevaresikkerhed
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at udbyde en rammeaftale vedrørende indkøb af nødvendige ydelser ifm. elektronisk egenkontrol og fødevaresikkerhed på Københavns Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltningens plejehjem, rehabiliteringscentre og aktivitetscentre med alle dertilhørende køkkentyper.
Københavns Kommune, Sundheds- og Omsorgsforvaltninger
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at udbyde en rammeaftale vedrørende indkøb af nødvendige ydelser ifm. elektronisk egenkontrol og fødevaresikkerhed på Københavns Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltningens plejehjem, rehabiliteringscentre og aktivitetscentre med alle dertilhørende køkkentyper,. Dette omfatter navnlig:
- Rådgivning og information om egenkontrol og fødevaresikkerhed
- IT-system til elektronisk egenkontrol
- Ydelser ifm. autorisation i gruppen detail med engros.
For en mere specifik beskrivelse af tjenesteydelsens omfang, henvises til bilag 1- Teknisk specifikation, hvor der også er en oversigt over enheder samt køkkener. Der tages forbehold for ændringer i antal enheder og køkkener i aftaleperioden.
Aftalen træder i kraft pr. 1. marts 2021 og løber over 2 år med mulighed for forlængelse ad 2 gange i op til 24 måneder.
Ordregiveren kan forlænge aftalen med op til 2 gange i op til 24 måneder.
Nej, ingen yderligere oplysninger.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal være registeret i Fødevarestyrelsen eller have tilsvarende autorisation eller medlemskab i det land, hvor tilbudsgivers virksomhed er etableret.
Tilbudsgiver skal som minimum disponere over et webbaseret IT-system, der kan håndtere elektronisk egenkontrol til opfyldelse af kontrakten.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ingen yderligere oplysninger.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk