Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/140201018.aspx
Udbyder
FFV Spildevand A/S
Vindere
Spuling og TV inspektion af kloakker
(01.12.2020)
NORVA24 Danmark A/S
Rydagervej 27
2620 Albertslund
Opdateringer
II.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Slut
I stedet for:
Dato: 31-12-2024
Læses:
Dato: 31-12-2022
Spuling og TV inspektion af kloakker
FFV Spildevand A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 26514851
Postadresse: Korsvangen 6A
By: Ringe
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 5750
Land: Danmark
Kontaktperson: Bjarne Petersen
E-mail: bjpe@ffv.dk
Telefon: +45 51671084
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/140201018.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk/
Del II: Genstand
Spuling og TV inspektion af kloakker
Spuling, oprensning og TV inspektion af kloakker.
Faaborg Midtfyn Kommune
Udbud af spuling, oprensning og TV-inspektion som udføres i forbindelse planlagte renovering/sanerings opgaver af kloakker beliggende i Faaborg-Midtfyn Kommune.
Option på forlængelse 2 x 1 år på uændrede betingelser.
Option på forlængelse 2 x 1 år på uændrede betingelser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivere skal udfylde ESDH attest elektronisk i Mercell udbudssystemet og den vindende tilbudsgiver skal kun mod forlangende og inden rammeaftalens indgåelse fremsende en kopi af serviceattest fra Erhvervsstyrelsen, hvor det fremgår, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en af udelukkelsesgrundene i henhold til artikel 45 i udbudsdirektivet. Serviceattesten må max. være 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen.
Kopi af tilbudsgivers gyldige erhvervs- og produktansvarsforsikring. Minimum 10 mio. DKK og max selvrisiko på 50 000 DKK.
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, oplysning om tilbudsgivers samlede omsætning, herunder omsætning inden for det aktivitetsområde, der er omfattet af udbuddet, i de seneste 3 afsluttede regnskabsår, hvis tallene for denne omsætning foreligger. Minimum 500 000 DKK pr. år i gennemsnit.
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, nøgletal for de seneste 3 afsluttede regnskabsår. Minimum positiv egenkapital.
Sikkerhedsstillelse som anfordringsgaranti på 100 000 DKK (bilag 3 sikkerhedsstillelse).
Minimumskrav ingen ubetalt forfalden gæld til det offentlige.
Teknisk og/eller faglig formåen:
- Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige leveringer der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Vedlagte referenceliste bilag 4 udfyldes. Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet, skal tilbuddet tilsvarende indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders tekniske kapacitet.
- Certificeringer eller politikker vedrørende ledelsessystemer vedlægges/oplyses. F.eks. kvalitetsstyring, miljøstyring samt farve på smiley fra arbejdstilsynet.
- Liste over egnet materiale og maskiner som tjenesteyderen har til rådighed. (bilag 5) minimumskrav 2 TV-inspektionsvogne og 2 genbrugsspulevogne. Minimum egnet udstyr til TV-inspektion i kloakledninger med dimensioner på op til mindst ø 1 000 mm.
Beskrivelse af firma, beliggenhed, kontaktperson, antal ansatte mv. Minimum 2 TV-operatører med dokumenteret uddannelse og 2 spuleoperatører, der har erfaring med spuling af kloakker.
Dokumentation på kursus i "vejen som arbejdsplads - afmærkning af vejarbejde"
Aut. kloakmester.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk