Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://permalink.mercell.com/51845368.aspx
Udbyder
Helsingør
Opdateringer
Uafsluttet procedure
Ordretildelingsproceduren er blevet afbrudt
Kontrakten kan blive genstand for en fornyet offentliggørelse
Rengøring af Kulturværftet
Helsingør
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Helsingør Kommune
Stengade 59
Att: Sofie Stage Pedersen
3000 Helsingør
DANMARK
Mailadresse: ssp12@helsingor.dk
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: http://permalink.mercell.com/51845368.aspx
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://permalink.mercell.com/51845368.aspx
Yderligere oplysninger fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/51845368.aspx
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/51845368.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/51845368.aspx
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 14: Bygningsrengøring og ejendomsadministration
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Helsingør Kommune.
NUTS-kode DK013
Kulturværftet ligger på havnen i Helsingør og udgør sammen med M/S Museet for Søfart og Kronborg, området Kulturhavn Kronborg. I Kulturværftet finder man blandt andet scener, arkade, spisehus, udstillingsrum, mødelokaler og et stort bibliotek.
Kulturværftet skal give brugerne og publikum en oplevelse af effektivt leverede serviceydelser i høj kvalitet, der som udgangspunkt er tilpasset behov og adfærd. Serviceydelserne og -niveauerne skal være fleksible, så de kan tilpasses de forskellige behov og forventninger.
Rengøringsareal: 10 000 m2.
Kontraktens løbetid er 24 mdr. med mulighed for forlængelse i efterfølgende 2 perioder à 12 mdr.Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/51845368.aspx
Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
90910000, 90900000, 90911100
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Beskrivelse af de særlige vilkår: Kontrakten vil indeholde en arbejdsklausul iht. ILO-konvention nr. 94 om arbejdsklausuler i offentlige kontrakter.
— Underskrevet tro og love-erklæring om, at Ansøger ikke opfylder nogle af udelukkelsesgrundene i Udbudsdirektivets art. 45, stk. 1 og stk. 2. Ansøger skal udfylde skema a
— Underskrevet tro og love-erklæring om, at Ansøger ikke har forfalden gæld til det offentlige, der overstiger 100 000 DKK. Ansøger skal udfylde skema b
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: — Ansøger bekræfter i skema c, at Ansøger har haft en positiv omsætning de seneste 3 disponible regnskabsår
Har en Ansøger eksisteret i mindre end 3 år, skal Ansøgers omsætning være positiv for de tilgængelige regnskabsår.
— Referenceliste med referencer for tilsvarende leverancer som den udbudte for de seneste 3 år. Ansøger skal udfylde skema d
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
— Ansøger bekræfter i Skema d, at Ansøger på nuværende tidspunkt har eller har haft min. 1 referencekunde inden for de seneste 3 år på en tilsvarende opgave med et rengøringsareal på minimum 10 000 m2.
Del IV: Procedure
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Såfremt der er flere egnede økonomiske aktører end det planlagte antal, foretages en begrænsning blandt de egnede økonomiske aktører på grundlag af følgende objektive kriterier:
— Bedst egnede ansøgere ud fra virksomhedsforhold og referencer. Der lægges særlig vægt på antal ansatte og referencer med sammenlignelige kunde-/opgavetyper, herunder størrelse af rengøringsareal.
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100