23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 129-238457
Offentliggjort
10.07.2015
Udbudstype
Begrænset udbud

Anmodning om deltagelse

Til
10.08.2015 Kl. 12:00

Addresse
Dansk Fjernvarmes Projektselskab, DFP
Merkurvej 7
Att: Henrik Andersen
6000 Kolding
Telefon: +45 76308000
Mailadresse: ha@dfp.dk
Internetadresse: http://dfp.dk

Udbyder

Hammel Fjernvarme

Vindere

(20.07.2016)
Diehl Metering
Glentevej 1
6705 Esbjerg Ø

Udbud af varmemålere samt etablering af fjernaflæsningssystem


Hammel Fjernvarme

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Varer

Direktiv 2004/17/EF

Del I: Ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Hammel Fjernvarme A.m.b.a.
Irlandsvej 6
Att: Niels Nordal Haugaard
8450 Hammel
DANMARK
Telefon: +45 27227020
Mailadresse: nh@hammelfjernvarme.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for ordregiveren: www.hammelfjernvarme.dk

Yderligere oplysninger fås her: Dansk Fjernvarmes Projektselskab, DFP
Merkurvej 7
Att: Henrik Andersen
6000 Kolding
DANMARK
Telefon: +45 76308000
Mailadresse: ha@dfp.dk
Internetadresse: http://dfp.dk

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter til et dynamisk indkøbssystem) fås her: Dansk Fjernvarmes Projektselskab, DFP
Merkurvej 7
Att: Henrik Andersen
6000 Kolding
DANMARK
Telefon: +45 76308000
Mailadresse: ha@dfp.dk
Internetadresse: http://www.dfp.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Dansk Fjernvarmes Projektselskab, DFP
Merkurvej 7
Att: Henrik Andersen
6000 Kolding
DANMARK
Telefon: +45 76308000
Mailadresse: ha@dfp.dk
Internetadresse: http://dfp.dk

I.2) Hovedaktivitet
Produktion, transport og distribution af gas og varme
I.3) Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne
Ordregiveren indkøber på andre ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Ordregiverens betegnelse for kontrakten:
Udbud af varmemålere samt etablering af fjernaflæsningssystem.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Hammel.

NUTS-kode DK042

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Prækvalifikation til at angive tilbud på leverance omfattende i hovedtræk. Levering af ca. 3 000 varmemålere samt ombygning og genanvendelse af ca. 1 000 eksisterende målere, suppleret med lækmålere. Fjernaflæsesningsnetværk til opsamling og transport af data fra samtlige målere, timeværdier og kommunikation med forbrugerafregningssystemet.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

09320000 - KA01

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.1.8) Oplysninger om delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
— Levering af ca. 3 000 fjernvarmemålere samt, ombygning og genanvendelse af ca. 1 000 eksisterende målere
— Lækage målere for samtlige installationer
— Etablering af fjernaflæsningnetværk
— Databehandlingssystem til håndtering af aflæsninger af timeværdier, og kommunikation med forbrugerafregningssystem.
Anslået værdi eksklusive moms
interval: mellem 6 000 000 og 9 000 000 DKK
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Påbegyndelse 22.11.2015 Færdiggørelse 22.6.2018

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Der vil i udbudsmaterialet blive bedt om sikkerhedsstillelser i henhold til AB92.
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Betalingsbetingelser fastlægges i udbudsmaterialet.
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Leverencen tildeles en økonomisk aktør.
III.1.4) Andre særlige vilkår:
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Oplysninger om selskabsform, ejerforhold, CVR nr., antal ansatte i den danske organisation
— Serviceattest fra Erhvervsstyrelsen
— Navn, adresse, e-mail og telefon på kontaktperson.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Seneste godkendte regnskab
Sammenstilling af de seneste 3 års nøgletal for:
— resultat
— omsætning
— soliditetsgrad (Soliditetsgrad: Egenkapital/aktiver i alt * 100)
— overskudsgrad (Overskudsgrad: Resultat før finansielle poster/omsætning * 100).
Omsætning indenfor området fjernvarmemålere og fjernaflæsning.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Produktbeskrivelse for relevante produkter
— Service- og support organisation skal være placeret i Danmark og support skal foregå på dansk
— Beskrivelse af service- og supportorganisation
— Oplysning om kvalitetssikringssystem.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, som er anført i specifikationerne eller i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos ordregiveren:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
10.8.2015 - 12:00
IV.3.5) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.7) Åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Indgivelse af klager
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Klagenævnet for Udbud
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
3.7.2015

Send til en kollega

0.062