Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/aae5ca00-e0cd-493c-92a9-d715e592f403/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/aae5ca00-e0cd-493c-92a9-d715e592f403/homepage
Udbyder
Rudersdal Kommune
Vindere
Indsamling og transport af storskrald
(16.04.2021)
City Container CPH A/S
Stensøvej 2
3540 Lynge
Indsamling og transport af haveaffald
(16.04.2021)
Remondis A/S
Abelager 16
2605 Brøndby
Indsamling og transport af storskrald og haveaffald i Rudersdal Kommune
Rudersdal Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188378
Postadresse: Øverødvej 2
By: Holte
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 2840
Land: Danmark
Kontaktperson: Dorte Lykke Hvid-Jacobsen
E-mail: dhj@ramboll.dk
Telefon: +45 51611354
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/aae5ca00-e0cd-493c-92a9-d715e592f403/homepage
Del II: Genstand
Indsamling og transport af storskrald og haveaffald i Rudersdal Kommune
Indsamling og transport af storskrald og haveaffald i Rudersdal Kommune.
Delkontrakt 1: Indsamling og transport af haveaffald og delkontrakt 2: Indsamling og transport af storskrald.
Indsamling og transport af haveaffald i Rudersdal Kommune
Rudersdal Kommune
Nærværende udbud vedrører indsamling og transport af haveaffald og storskrald fra tilmeldte ejendomme i Rudersdal Kommune.
Kommunale institutioner kan benytte haveaffaldsordningen og storskraldsordningen på samme vilkår som private husstande.
Delkontrakt 1 omfatter indsamling og transport af haveaffald fra tilmeldte ejendomme i Rudersdal Kommune. Indsamlingen foretages 1 gang ugentligt i perioden 1. april til 30. november.
Delkontrakt 2 omfatter indsamling og transport af storskrald fra tilmeldte ejendomme i Rudersdal Kommune. Indsamlingen foretages 1 gang hver måned i hhv. februar, april, juni, august, oktober og december måned.
Arbejdet udføres som 2 selvstændige tjenesteydelser, som begge kontraktstyres af Rudersdal Kommune.
Der kan således bydes på delkontrakt 1: Indsamling af haveaffald eller delkontrakt 2: Indsamling af storskrald. Tilbudsgiver kan også vælge at byde på begge kontrakter.
Op til 2 x 1 år. Forlængelse vil blive varslet med minimum 6 måneders varsel.
Indsamling og transport af storskrald i Rudersdal Kommune
Rudersdal Kommune
Nærværende udbud vedrører indsamling og transport af haveaffald og storskrald fra tilmeldte ejendomme i Rudersdal Kommune.
Kommunale institutioner kan benytte haveaffaldsordningen og storskraldsordningen på samme vilkår som private husstande.
Delkontrakt 1 omfatter indsamling og transport af haveaffald fra tilmeldte ejendomme i Rudersdal Kommune. Indsamlingen foretages 1 gang ugentligt i perioden 1. april til 30. november.
Delkontrakt 2 omfatter indsamling og transport af storskrald fra tilmeldte ejendomme i Rudersdal Kommune. Indsamlingen foretages 1 gang hver måned i hhv. februar, april, juni, august, oktober og december måned.
Arbejdet udføres som 2 selvstændige tjenesteydelser, som begge kontraktstyres af Rudersdal Kommune.
Der kan således bydes på delkontrakt 1: Indsamling af haveaffald eller delkontrakt 2: Indsamling af storskrald. Tilbudsgiver kan også vælge at byde på begge kontrakter.
Op til 2 x 1 år. Forlængelse vil blive varslet med minimum 6 måneders varsel.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Tilbudsgiver skal i ESPD'ets del IV, afsnit B oplyse sin samlede årsomsætning i de seneste 3 regnskabsår.
- Tilbudsgiver skal i ESPD'ets del IV, afsnit B under "Finansielle nøgletal", oplyse sin egenkapital for de seneste 3 regnskabsår.
- Tilbudsgiver skal i ESPD'ets del IV, afsnit B under "Erhvervsforsikring", oplyse det forsikrede beløb i tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring.
- Det er et mindstekrav, at ansøger har haft en omsætning pr. år på mindst 5 mio. DKK. i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår. Hvis tilbudsgiver baserer sig økonomisk på en anden enhed, beregnes den årlige omsætning samlet for tilbudsgiver og den støttende enhed.
- Det er et mindstekrav, at ansøger har haft en positiv egenkapital i hvert år i de seneste 3 afsluttede regnskabsår. Hvis tilbudsgiver støtter sig økonomisk til en anden enhed, beregnes egenkapitalen for det enkelte år som summen af tilbudsgivers og den anden enheds egenkapital det pågældende år.
- Det er et mindstekrav, at ansøger har en erhvervs- og produktansvarsforsikring med en forsikringssum på mindst 10 mio. DKK ved person- og/eller tingsskade i dækningsomfang pr. skade pr. år.
Tilbudsgiver skal i ESPD'ets del IV, afsnit C, oplyse de betydeligste opgaver inden for seneste 3 år, der er sammenlignelige med den udbudte delydelse.
Der et mindstekrav, at tilbudsgiver kan fremlægge mindst 1 reference inden for de seneste 3 år, på hhv. indsamling af haveaffald ved tilbud på delydelse 1 og indsamling af storskrald ved tilbud på delydelse 2.
Tilbudsgiver skal i ESPD’et afgive følgende oplysninger om hver reference:
- Beskrivelse af leverancens genstand (opgaven).
- Den samlede kontraktværdi for leverancen.
- Start- og slutdatoen for leverancen.
- Navn og kontaktoplysninger på den offentlige eller private modtager af leverancen, så ordregiver har mulighed for at rette henvendelse til en kontaktperson.
Tjenesteyder skal ved underskrivelse af kontrakten stille en sikkerhed i form af en bankgaranti eller tilsvarende garanti på 10 % af den årlige kontraktsum ekskl. moms (beregnet på basis af den afgivne beregnede samlede tilbudssum).
Del IV: Procedure
Der er ikke mulighed for at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk