Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/morsoekommune/tenderinformationshow.aspx?Id=54826
Udbyder
Morsø Kommune
Vindere
Brændstof til egne tanke
(15.01.2021)
YX Danmark A/S
Søborg
Brændstof til Feggesundfærgen
(15.01.2021)
YX Danmark A/S
2860 Søborg
Brændstof til feggesundfærgen og egne tanke på materielgården
Morsø Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 41333014
Postadresse: Jernbanevej 7
By: Nykøbing M
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 7900
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@morsoe.dk
Telefon: +45 99707017
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.mors.dk
Del II: Genstand
Brændstof til feggesundfærgen og egne tanke på materielgården
Udbuddet vedrører indkøb af brændstof.
Udbuddet er opdelt i delaftaler. Se yderligere pkt. 11.3.
- Delaftale 1: Brændstof til Feggesundfærgen. Forventet omsætning pr. år: 1,1 mio. DKK.
- Delaftale 2: Brændstof til egne tanke. Forventet omsætning pr. år: 750 000 DKK.
Der kan afgives tilbud på en eller begge delaftaler.
Brændstof til feggesundfærgen
Brændstof til feggesundfærgen - tankes direkte på færgen.
Brændstof til egne tanke
Brændstof til egne tanke på Materielgården.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk