Fakta om udbudet
Udbyder
Næstved Kommune
Udbud af tilsyn med Næstved Kommunes offentlige standpladser
Næstved Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189625
Postadresse: Rådmandshaven 20
By: Næstved
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4700
Land: Danmark
Kontaktperson: Brian Føhns Jørgensen
E-mail: bfojoe@naestved.dk
Telefon: +45 55885477
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.naestved.dk
Del II: Genstand
Udbud af tilsyn med Næstved Kommunes offentlige standpladser
I Næstved kommune findes pt. 103 standpladser hvor der foretages tilsyn. Det samlede antal tilsyn på standpladserne er opgjort til 5 926 pr. år. Antallet af tilsyn på de enkelte standpladser kan variere fra 2-3 gange pr. uge, ugentligt eller hver fjortende dag. Ændringer i tilsyn aftales mellem tilbudsgiver og Næstved Kommune. Tilsyn skal udføres på den anførte dag i tidsrummet fra kl. 06.00 til 16.00. Der skal føres tilsyn på alle anførte dage.
Næstved Kommune
I Næstved kommune findes pt. 103 standpladser hvor der foretages tilsyn. Det samlede antal tilsyn på standpladserne er opgjort til 5 926 pr. år. Antallet af tilsyn på de enkelte standpladser kan variere fra 2-3 gange pr. uge, ugentligt eller hver fjortende dag. Ændringer i tilsyn aftales mellem tilbudsgiver og Næstved Kommune. Tilsyn skal udføres på den anførte dag i tidsrummet fra kl. 06.00 til 16.00. Der skal føres tilsyn på alle anførte dage.
Option på forlængelse med op til 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af tilsyn med Næstved Kommunes offentlige standpladser
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk