Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=289477&B=RIGSPOLITIET
Udbyder
Rigspolitiet
Kommende EU-udbud af kontrakt på rengøringsydelser til Torshavn politistation
Rigspolitiet
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 17143611
Postadresse: Polititorvet 14
By: København V
NUTS-kode: DK0 DANMARK
Postnummer: 1780
Land: Danmark
Kontaktperson: Christina Grønholt
E-mail: cgr013@politi.dk
Telefon: +45 30449765
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.politi.dk
Del II: Genstand
Kommende EU-udbud af kontrakt på rengøringsydelser til Torshavn politistation
Rigspolitiet forventer at gennemføre EU-udbud af kontrakt på rengøringsydelser for politistationen i Torshavn, Færøerne. Nærværende vejledende forhåndsmeddelelse sker med henblik på at gøre potentielle leverandører opmærksomme på det kommende udbud.
Færøerne
Rigspolitiet forventer at gennemføre EU-udbud af kontrakt på rengøringsydelser for politistationen i Torshavn, Færøerne. Lokationen er på ca. 3 200 m2.
Rigspolitiet forventer, at kontrakten vil indeholde mulighed for forlængelse af aftalen 2 gange med hvert 1 år, således at aftalen kan have en maksimal varighed på 6 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
a) Nærværende vejledende forhåndsmeddelelse er fremsendt med henblik på at gøre potentielle leverandører opmærksomme på det kommende udbud af kontrakt på rengøringsydelser til politistationen i Torshavn og er således ikke en igangsætning af selve udbudsforretningen eller opfordring til at afgive tilbud.
b) Rigspolitiet gør opmærksom på, at deltagelse i det kommende udbud samt al kommunikation i øvrigt sker via Rigspolitiets elektroniske udbudssystem. Nærmere detaljer om udbudssystemet vil fremgå af udbudsbekendtgørelsen for udbuddet. For at få adgang til udbuddet og udbudsmaterialet, skal tilbudsgiver være registreret eller registrere sig som bruger i systemet.
c) I relation til punkt II.2.7) bemærkes det, at varigheden af kontrakten er Rigspolitiets forventning på nuværende tidspunkt.
d) I relation til punkt II.3) for offentliggørelse af udbuddet bemærkes det, at det er Rigspolitiets forventning at kunne offentliggøre udbuddet på den angivne dato. Det er dog alene et estimeret tidspunkt.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: https://naevneneshus.dk/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk