Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/146631154.aspx
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Vindere
Udbud af gaderenhold ved events i Københavns Kommune
(17.09.2021)
NCC Road Services A/S
Tobaksvejen 2A
2860 Søborg
Gaderenhold ved events i Københavns Kommune
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Sophie Sehat
E-mail: dd6x@kk.dk
Telefon: +45 23298654
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kk.dk
Del II: Genstand
Udbud af gaderenhold ved events i Københavns Kommune
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på renhold efter afholdelse af events i Københavns Kommune. Udbuddet omfatter en rammeaftale, der skal løbe i 4 år.
København
Ordregivers krav til kontraktvilkår fremgår af kontraktudkastet (bilag A), mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i kravspecifikation (bilag 1). Af kravspecifikationen (bilag 1) fremgår beskrivelser af allerede kendte events, hvor der skal ske renhold. Herudover forventes det, at rammeaftalen skal anvendes til renholdsopgaver ved events, der ikke er kendte endnu.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Soliditetsgrad.
- Egenkapital.
- Tilbudsgivers soliditetsgrad i det seneste disponible regnskabsår skal være minimum 10 %.
- Tilbudsgivers egenkapital i det seneste disponible regnskabsår skal være 2 mio. DKK.
3 sammenlignelige leveringer.
Tilbudsgiver skal have præsteret minimum 3 leveringer af varer eller tjenesteydelser, der er udført inden for de seneste 3 år, og som har lighed med kontraktens genstand.
Der stilles krav til CSR, fair og lige løn samt elektronisk bestilling og fakturering.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af følgende udelukkelsesgrunde:
— Udbudslovens § 136-136
— Udbudslovens 137, stk. 1, nr. 1-3 og nr. 7.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk