Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Vindere
Træpiller
(17.03.2021)
SJS Pellets A/S
Branderupvej 4
6240 Løgumkloster
Træpiller
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55960410
Postadresse: Skovvangen 28
By: Kolding
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Michelle Buck
E-mail: madb@ifirs.dk
Telefon: +45 28455560
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/147386232.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ifirs.dk/
Del II: Genstand
Træpiller
Udbuddet vedrører levering af træpiller til biobrændsel til 2 medlemsskoler.
Udbud vedrører indkøb af træpiller af 6-8 mm.
Udbuddet gennemføres som et varelisteudbud.
Træpillerne skal blæses ind.
Træpiller skal som minimum overholde følgende brændværdier:
— Effektiv brændværdi: Min. 4,8 kWh/kg
— Vand: Maks 8 %
— Aske: Maks. 0,5 %
— Smuld: Maks. 0,5 %
— Askesmeltepunkt: Minimum 1 200 grader.
Følgende medlemsskoler deltager i udbuddet:
— AMU Syd
— Hansenberg.
Ordregiver har mulighed for at forlænge aftalen med 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte at besidde en gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring ved aftalens start med en forsikringssum på minimum 10 mio. DKK. Dette skal bekræftes i ESPD'ets del IV.
Forsikringssum på minimum 10 mio. DKK.
Tilbudsgiver skal anføre minimum 3 referencer, som er sammenlignelige med den udbudte opgave. Referencerne skal være udført af tilbudsgiver. For at en reference anses for sammenlignelig, skal nedenstående kriterier være opfyldt og fremgå af ESPD'et.
- Minimumskrav: Referencen skal angå levering af træpiller til biobrændsel
- Minimumskrav: Referencen skal være udført inden for de seneste 3 år
- Minimumskrav: Referencen skal have en værdi på mere end 200 000 DKK pr. år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Aftalen forventes udbudt på ny i 20xx til 20xx afhængig af optionens udnyttelse jf. punkt II.2.7).
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk