Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=qrvrpmdmwv
Anmodning om deltagelse
Udbyder
Gribvand Spildevand A/S
Vedligeholdelse af grønne områder og regnvandsbassiner
Gribvand Spildevand A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 32749054
Postadresse: Holtvej 18c
By: Græsted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3230
Land: Danmark
E-mail: fts@gribvand.dk
Telefon: +45 48404190
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.gribvand.dk
Del II: Genstand
Vedligeholdelse af grønne områder og regnvandsbassiner
GribVand udbyder vedligehold af grønne områder i forbindelse med renseanlæg, pumpestationer og
regnvandsbassiner samt rengøring og vedligehold af regnvandsbassiner.
Gribskov Kommune
Tjenesteydelsen vedrører:
1) Vedligehold af grønne områder i forbindelse med renseanlæg (8 lokaliteter)
2) Vedligehold af grønne områder i forbindelse med pumpestationer (ca.50 pumpestationer) og
3) Vedligehold af grønne områder i forbindelse med åbne regnvandsbassiner (ca. 35 regnvandsbassiner)
4) Rengøring og vedligehold af åbne regnvandsbassiner (ca. 35 regnvandsbassiner).
Tjenesteyder skal varetage vedligeholdelsesopgaver, således at:
— Grønne plæner og øvrig vegetation samt stier og fliser ved renseanlæggene, pumpestationer og bassiner er pæne og præsentable.
— Bassiner skal fremstå rene og pæne. Vandet skal kunne løbe frit i bundrender, og riste skal friholdes for blade og løse genstande.
— Vandmiljøet i området sikres mod forurening fra tilstoppede bassiner og borgere/brugere mod hygiejniske og lugtmæssige problemer på grund af svigt i vedligeholdelsen.
— Miljømyndighedernes og andre offentlige myndigheders krav skal opfyldes.
Tjenesteyders ydelser skal desuden omfatte nødvendig administration for gennemførelse af drift og
vedligeholdelsesopgaven.
Op til 3 gange op til 12 måneder.
Blandt de ansøgere, som opfylder kravene til udvælgelse, udvælges på et objektivt og sagligt grundlag
5 ansøgere, som opfordres til at afgive tilbud, såfremt der modtages 5 konditionsmæssige og egnede
ansøgninger.
Såfremt der modtages mindre end 5 konditionsmæssige og egnede ansøgninger, vil GribVand udvælge de
ansøgere, der er konditionsmæssige og egnede, så længe GribVand vurderer, at antallet af udvalgte ansøgere kan sikre en tilstrækkelig konkurrencesituation.
Såfremt der modtages flere egnede ansøgere end de efterspurgte 5, vil der blive foretaget en videregående
udvælgelse. GribVand foretager denne udvælgelse ud fra en helhedsvurdering af bedste egnethed i forhold
til den konkrete opgave vurderet på baggrund af de fremsendte oplysninger om økonomisk og finansiel samt teknisk og faglig formåen, hvor særligt referencelisten vil have betydning. Derudover vil der ved udvælgelsen blive lagt vægt på at få det bedste konkurrencefelt til opgaven således at både små, mellemstore og store virksomheder vil blive opfordret til at give tilbud.
Der foretages en helhedsvurdering af referencelisten, GribVand lægger vægt på følgende:
— Referencernes relevans i forhold til opgaven, herunder om referencerne indeholder følgende ydelser:
a) referencer for vedligeholdelse af grønne områder, herunder referencerne sammenlignelighed med
nærværende opgave.
— Varigheden af referencerne
— Referencernes alder
— At referencernes omfang/omsætning er tilstrækkeligt.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ingen kriterier fastsat.
De krævede oplysninger afleveres for alle firmaer i evt. konsortie.
— Finansielle nøgletal: Ansøger skal oplyse soliditetsgrad for det seneste, afsluttede regnskabsår.
Soliditetsgraden skal som minimum have været 10 % i det seneste, afsluttede regnskabsår.
De krævede oplysninger afleveres for alle firmaer i et eventuelt konsortie.
— Referenceliste: Ansøger skal oplyse referenceliste for de seneste 3 år. Der angives maksimalt 5 referencer. I tilfælde af fremsendelse af flere referencer bedømmes ansøgningen alene på de 5 førstnævnte referencer.
— Oplysninger om eventuelle underleverandører som ansøger forventer at inddrage i opgaveløsningen.
Herunder hvilke fagområder underleverandøren forudsættes at varetage samt oplysning om underleverandørers faglige ekspertise.
Referencelisten skal indholde oplysninger om hvilke opgaver virksomheden har løst, i hvilket tidsrum og hvor opgaverne er blevet løst. Såfremt der blev anvendt/anvendes underentreprenør skal det fremgå, hvilke af referencerne som tilhørte/tilhører underentreprenøren.
Det er et mindstekrav, at max. 20 % af den samlede kontrakt gives til under-entreprenører.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: København Ø
Postnummer: 2100
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk