Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=293454&B=ASSENS
Udbyder
Assens Kommune
Vindere
Delaftale 1 – levering af brændstoffer til ordregivers tanke
(21.05.2021)
OK A.M.B.A
ÅHAVE PARKVEJ 11
DK-8260 Viby J
Opdateringer
II.1.5)
I stedet for:
Værdi eksklusive moms: 19 000 000.00 DKK
Læses:
Værdi eksklusive moms: 14 000 000.00 DKK
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 16-03-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 24-03-2021
Time: 12:00
EU-udbud på levering af brændstof
Assens Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189692
Postadresse: Rådhus Allé 5
By: Assens
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5610
Land: Danmark
Kontaktperson: Sofie Greve
E-mail: indkoeb@assens.dk
Telefon: +45 64747474
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.assens.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/333717
Del II: Genstand
EU-udbud på levering af brændstof
Udbuddet omfatter køb og levering af brændstoffer og brændstofkort til samtlige af ordregivers institutioner og enheder.
Delaftale 1 – levering af brændstoffer til ordregivers tanke
Delaftalen omfatter alle de brændstoffer, der leveres til ordregivers egne tanke, dog bortset fra de brændstoffer, der er omfattet af delaftale 3.
1 x 12 måneder.
Delaftale 2 - Brændstofkort
Der vil blive indgået rammeaftale med op til 3 leverandører. Det er hensigten, at der med tildeling af op til 3 leverandører opnås en fordeling af tankstationer, der sikrer ordregiver både adgang til konkurrencedygtige priser samt, at der er et bredt geografisk funderet netværk i kommunen.
1 x 12 måneder.
Delaftale 3 – Brændstof iht. EN15940, eller tilsvarende, til ordregivers tanke
Delaftale 3 er en option. Der vil blive indgået rammeaftale med én leverandør, således leverandøren er eneleverandør på den pågældende delaftale. Ordregiver kan derefter, uden videre, trække på rammeaftalen i dennes løbetid.
1 x 12 måneder.
Hele delaftalen er en option.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Referenceliste vedrørende tilsvarende eller lignende kontrakter udført inden for de seneste 3 år, regnet fra tidspunktet for udbudsbekendtgørelsens offentliggørelse i EU-tidende, skal vedlægges tilbuddet. Referencelisten bør indeholde en beskrivelse af kontrakten, mængden af brændstof (liter, henholdsvis m3) kontraktværdien i DKK, dato for udløb af kontrakten og modtageren (samt kontaktperson hos kunden).
Tilbudsgiveren skal kunne anvise minimum 2 sammenlignelige referencer.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk