Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=295064&B=NORDKOB
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=295064&B=NORDKOB
Udbyder
Nordkøb A/S
Vindere
Delkontrakt A: Rammeaftale om indkøb af analyser af grundvands- og drikkevandsprøver
(25.06.2021)
ALS Denmark a/s
Bakkegårdsvej 406 A
3050 Humlebæk
Delkontrakt B: Rammeaftale om indkøb af analyser af spildevand og slam
(05.07.2021)
ALS Denmark a/s
Bakkegårdsvej 406 A
3050 Humlebæk
Rammeaftaler om indkøb af laboratorieydelser
Nordkøb A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 37199605
Postadresse: Energivej 25
By: Helsingør
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jacob Løvenstjerne
E-mail: jal@nordkob.dk
Telefon: +45 60649647
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://nordkob.dk/index.html
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/328776
Del II: Genstand
Rammeaftaler om indkøb af laboratorieydelser
Udbuddet omfatter indkøb af laboratorieydelser hos 5 forsyningsselskaber i Nordsjælland. Laboratorieydelserne omfatter udtagning af grundvands-, drikkevands-, spildevands og slamprøver samt analyse heraf i henhold til de til enhver tid gældende kvalitetskrav herfor. Samtidig skal leverandøren af laboratorieydelser kunne indberette grundvand- og drikkevandsanalyser til GEUS (Jupiter-databasen), samt spildevandsprøver til PULS.
Delkontrakt A: Rammeaftale om indkøb af analyser af grundvands- og drikkevandsprøver
Udbuddet omfatter indkøb af laboratorieydelser hos 4 forsyningsselskaber i Nordsjælland. Laboratorieopgaven, som er i udbud, omfatter akkrediteret prøvetagning og analyse af vandprøver og enkelte andre prøvetyper fra vandforsyningen i 4 forsyningsselskaber. Laboratoriet skal forestå analyser og udtage prøver hos forsyningsselskaberne. Opgaven omfatter endvidere analyserådgivning ved beredskab mm. Samtidig skal leverandøren af laboratorieydelser kunne indberette grundvand- og drikkevandsanalyser til GEUS (Jupiter-databasen).
Kontrakterne forventes at træde i kraft 1. juni 2021 og udløber 31. maj 2023 (2 år) med option for forlængelse med to (2) * et (1) år. Den maksimale varighed er derved fire (4) år.
Delkontrakt B: Rammeaftale om indkøb af analyser af spildevand og slam
Udbuddet omfatter levering af følgende ydelser:
- Udarbejdelse af prøveplan for spildevands- og slamprøver for kunderne
- Levering af emballage til prøvetagning af spildevand og slam
- Udarbejdelse af rekvisitioner
- Prøvetagning af spildevandsprøver, slamprøver, prøver ved bassiner og prøver ved ledningsnet for udvalgte forsyninger
- Afhentning af spildevandsprøver og afhentning af slamprøver
- Analyse af spildevands- og slamprøver
- Afrapportering af analyseresultater til hver forsyning i pdf og Excel
- Elektronisk indberetning af resultater til PULS
- Vejledning og rådgivning.
Kontrakterne forventes at træde i kraft 1. juni 2021 og udløber 31. maj 2023 (2 år) med option for forlængelse med to (2) * et (1) år. Den maksimale varighed er derved fire (4) år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Leverandøren er akkrediteret fra Den Danske Akkrediterings- og Metrologifond (DANAK) eller tilsvarende akkrediteringsorgan.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
De præcise frister for klage følger af § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud:
En virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk