Del II: Kontraktens genstand
II.1)
Beskrivelse
II.1.1)
Ordregiverens betegnelse for kontrakten:
Dieselolie.
II.1.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
En kombination
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Hovedleveringssted: Jegstrupvej 5, 8361 Hasselager, Danmark.
NUTS-kode DK042
II.1.3)
Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4)
Oplysninger om rammeaftale
II.1.5)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Svovlfri diesel med 6,8 pct. biobrændstof samt leje af 1 000 m3 tanklagerkapacitet. Der ønskes en pris pr. 1 000 liter svovlfri diesel med 6,8 pct. biobrændstof. Inkluderet i prisen skal være en leje af 1 000 m3 tanklagerkapacitet.
II.1.6)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
II.1.7)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8)
Oplysninger om delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: ja
II.2)
Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1)
Samlet mængde eller omfang:
Ca. 6 200 000 liter på årsbasis. Såfremt Busselskabet Aarhus Sporveje skal reducere sit kørselsomfang vil dieselforbruget falde.
II.2.2)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Hvis begge parter er enige kan kontrakten forlænges med 2 gange 1 år.
II.2.3)
Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3)
Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1)
Kontraktbetingelser
III.1.1)
Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2)
De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3)
Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4)
Andre særlige vilkår:
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: ja
Beskrivelse af de særlige vilkår: Prisen gælder pr. 1 000 liter.
Såfremt prisen ændrer sig ved ændring i købskvantum skal dette beskrives. Leverancen skal finde sted på hverdage i tidsrummet kl. 7.00-18.00.
III.2)
Betingelser for deltagelse
III.2.1)
De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Erklæring i hvilket omfang virksomheden har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige. Serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen skal medsendes. Alternativt kan en tro og love-erklæring bruges. hvis tilbudsgiver ønsker at få tilsendt en standardformulering på en tro og love-erklæring sendes denne gerne.
III.2.2)
Økonomisk og finansiel kapacitet
III.2.3)
Teknisk kapacitet
III.2.4)
Oplysning om reserverede kontrakter
III.3)
Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1)
Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2)
Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Del IV: Procedure
IV.1)
Type procedure
IV.1.1)
Type procedure
Offentlig
IV.2)
Tildelingskriterier
IV.2.1)
Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2)
Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)
Administrative oplysninger
IV.3.1)
Sagsnummer hos ordregiveren:
IV.3.2)
Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
IV.3.3)
Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter
Frist for modtagelse af anmodninger om dokumenter eller for adgang til dokumenter: 6.10.2015 - 12:00
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
12.10.2015 - 12:00
IV.3.5)
Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
IV.3.6)
Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.7)
Åbning af bud
Dato: 12.10.2015 - 12:30
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om gentagelse
VI.2)
Oplysninger om EU-midler
VI.3)
Yderligere oplysninger:
VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.4.2)
Indgivelse af klager
VI.4.3)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27.8.2015