Fakta om udbudet
Indlevering af tilbud
Udbyder
Odense Kommune, By- og Kulturforvaltningen
Vindere
Gaderenhold 2016-2019
(05.11.2015)
NCC Roads A/S
Fuglesangsalle 16
6600 Vejen
Opdateringer
I stedet for: IV.3.4) 29.9.2015 (15:00) IV.3.4) 7.10.2015 (15:00)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Gaderenhold i Odense 2016-2019
Odense Kommune, By- og Kulturforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Odense Kommune, By- og Kulturforvaltningen
Odense Slot, Nørregade 36-38, Indgang P, Postboks 740
Att: Jane Christine Willander
5000 Odense C
DANMARK
Telefon: +45 66131372
Mailadresse: jacw@odense.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.odense.dk
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odense.dk/topmenu/erhverv/udbud/aktuelle%20udbud
Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.odense.dk/topmenu/erhverv/udbud/aktuelle%20udbud
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Odense Kommune.
NUTS-kode DK031
90610000
Anslået værdi eksklusive moms:
interval: mellem 45 000 000 og 50 000 000 DKK
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: interval: mellem 1 og 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Beskrivelse af de særlige vilkår: Virksomhedsoverdragelse af medarbejdere.
Arbejdsklausul vedrørende sikring af arbejdstagerrettigheder i forbindelse med arbejde udført for Odense Kommune.
Tjenesteyderen skal sikre, at der i entreprisen besættes mindst 0,4 årsværk med en eller flere praktikanter.
For at kunne deltage i tildelingen af entrepriserne skal tilbudsgiver i forbindelse med tilbudsafgivelsen dokumentere sin virksomhed samt dennes økonomiske og tekniske formåen ved at fremlægge:
Virksomhedens CVR-nummer eller lignende, som dokumentation for at være tilmeldt Det Centrale Virksomhedsregister, eller tilsvarende register i tilbudsgivers hjemland.
Tro og love erklæring om:
— at der ikke er afsagt endelig dom af strafferetlig karakter over virksomheden af de i udbudsdirektivets artikel 45, stk. 1 omtalte grunde.
— at virksomhedens forhold hverken helt eller delvist, er omfattet af de i udbudsdirektivets artikel 45, stk. 2 litra a) -g) anførte situationer.
— at virksomhedens ubetalte forfaldne gæld til det offentlige ikke overstiger 50 000 DKK jf. lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997 om begrænsning af skyldners deltagelse i udbudsforretninger, eller at der er indgået aftale med inddrivelsesmyndigheden om betaling af forfalden gæld til det offentlige.
Tro og love-erklæringen indgår i Tilbudslisten (TBL).
• samlet omsætning
• omsætning inden for relevante arbejdsområder
• resultat og balance.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Ved udvælgelsen vil det være et minimumskrav at omsætningen inden for de relevante arbejdsområder udgør mindst 8 500 000 DKK.
Ved relevante arbejdsområder forstås anlægs-, drifts- og vedligeholdsopgaver på vej og i park. Hvor oplysningerne ikke dokumenteres ved fremlæggelse af regnskab, skal disse senest 3 dage efter anmodning fra ordregiver dokumenteres ved en revisorerklæring.
Liste over de betydeligste sammenlignelige opgaver udført inden for de seneste 3 år med angivelse af kontraktsum, tidspunkt og ordregiver.
Oplysning om virksomhedens faglige leder og kvalitetsansvarlige leder, ved CV eller lignende.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Ved udvælgelsen vil det være et minimumskrav, at tjenesteyder har udført sammenlignelige opgaver (Drifts- og vedligeholdsopgaver på vej og i park) inden for et år, i et omfang, svarende til 8 500 000 DKK. Omfanget bedømmes ved firmaets referencer.
Ved udvælgelsen vil det være et minimumskrav at disse ledere har en relevant uddannelse og erfaring.
Ved virksomhedens faglige leder forstås den person, der fastlægger virksomhedens faglige standarder, og har ansvaret for at de efterleves.
Ved virksomhedens kvalitetsansvarlig ledere forstås den person, der har ansvaret for virksomhedens kvalitetsstyring.
Del IV: Procedure
Vejledende forhåndsmeddelelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 85-152433 af 2.5.2015
Del VI: Supplerende oplysninger
Skønnet tidspunkt for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser: 2019.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Konkurrencestyrelsen, Center for Udbudsregler
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.konkurrencestyrelsen.dk