Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/152049978.aspx
Udbyder
Viborg Kommune
Vindere
Delaftale 9 - rute 204
(14.07.2021)
Bo Dalgas Christensen
Virksundvej 104
8831 Løgstrup / Knudby
Delaftale 13 - rute 208
(14.07.2021)
Skovvejens maskinstation
Mønsted Skovvej 21b
8800 Viborg
Delaftale 1 - rute 101
(14.07.2021)
Steen Lykkegaard Guldbrandsen
Vesterled 12, Kvorning
8830 Tjele
Delaftale 2 - rute 102
(14.07.2021)
Vognmand & Entreprenør DBM ApS
Tingstedvej 30
8850 Bjerringbro
Delaftale 16 - rute 212
(14.07.2021)
Vognmand & Entreprenør DBM ApS
Tingstedvej 30
8850 Bjerringbro
Delaftale 8 - rute 203
(14.07.2021)
John Sørensen
Kirkebyvej 75
9620 Aalestrup
Delaftale 6 - rute 201
(14.07.2021)
SKOV ULBERG
Borgergade 1
Skals
Delaftale 10 - rute 205
(14.07.2021)
Henrik p jakobsen
Bækkegårdsvej 44
7850 Stoholm Jyll
Delaftale 4 - rute 104
(14.07.2021)
Skiveegnens Vognmandsforretning
Kjeldbjergvej 19
7800 Skive
Delaftale 17 - rute 213
(14.07.2021)
Vindelsbæk Transport A/S
Vindelsbækvej 15
8840 Rødkærsbro
Opdateringer
Visse delaftaler blev annulleret: Delaftale 12, 14 og 15 blev annulleret på baggrund af for høje priser. Delaftaler 5, 7, 11 og 18 blev annulleret på baggrund af for makskapacitet.
Visse delaftaler blev annulleret: Delaftale 12, 14 og 15 blev annulleret på baggrund af for høje priser. Delaftaler 5, 7, 11 og 18 blev annulleret på baggrund af for makskapacitet.
Vintertjeneste til Viborg Kommune
Viborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189846
Postadresse: Prinsens Alle 5
By: Viborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Husum Mikkelsen
E-mail: ahmi@viborg.dk
Telefon: +45 21729638
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/152049978.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://viborg.dk/
Del II: Genstand
Udbud af vintertjeneste til Viborg Kommune
Udbuddet vedrører indkøb af vintertjeneste til Viborg Kommune, som omfatter snerydning og glatførebekæmpelse fordelt på 18 delaftaler i hhv. klasse I ruter og klasse II ruter.
For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til kravspecifikationen (bilag 2) og tilbudslisten (bilag 3).
Viborg Kommune afholder et virtuelt informationsmøde tirsdag d. 30. marts kl. 09.00-10.30. Dagsorden for mødet vil være præsentation af udbuddet samt en introduktion til ordregivers udbudssystem Mercell.
Tilmelding kan ske til ahmi@viborg.dk senest dagen før kl. 12.00.
Delaftale 1 - Rute 101
Klasse I rute. Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Delaftale 2 - Rute 102
Klasse I rute. Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Delaftale 3 - Rute 103
Klasse I rute. Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Delaftale 4 - Rute 104
Klasse I rute. Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Delaftale 5 - Rute 106
Klasse I rute. Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Delaftale 6 - Rute 201
Klasse II rute. Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Delaftale 7 - Rute 202
Klasse II rute. Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Delaftale 8 - Rute 203
Klasse II rute. Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Delaftale 9 - Rute 204
Klasse II rute. Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Delaftale 10 - Rute 205
Klasse II rute. Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.
</p>
Rammeaftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Delaftale 11 - Rute 206
Klasse II rute. Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Delaftale 12 - Rute 207
Klasse II rute. Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Delaftale 13 - Rute 208
Klasse II rute. Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Delaftale 14 - Rute 210
Klasse II rute. Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Delaftale 15 - Rute 211
Klasse II rute. Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Delaftale 16 - Rute 212
Klasse II rute. Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Delaftale 17 - Rute 213
Klasse II rute. Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Delaftale 18 - Rute 214
Klasse II rute. Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal oplyse sin egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142: Positiv egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår.
Leverandøren er i hele rammeaftalens løbetid forpligtet til at opretholde en erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 5 mio. DKK for personskade og 10 mio. DKK for tingsskade pr. hændelse. Leverandørens eventuelle selvrisiko må ikke overstige 100 000 DKK pr. skade.
For øvrige krav til kontrakten henvises til vedlagte kontraktudkast, herunder bl.a. krav om arbejdsklausul under sociale hensyn.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1-3 og § 136. Derudover må tilbudsgiver ikke være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-7. Før beslutning om tildeling af rammeaftale vil ordregiver indhente dokumentation for oplysningerne i ESPD, i henhold til udbudslovens § 151, fra den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele rammeaftalen. Ordregiver vil indhente følgende dokumentation:
- Vedr. udelukkelsesgrunde: Gyldig serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 153. Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen.
- Vedr. økonomisk og finansiel formåen: Årsregnskab eller uddrag heraf for det seneste disponible regnskabsår eller erklæring hvoraf det fremgår, at tilbudsgiver lever op til mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen. Krav vedrørende dokumentation af ESPD gælder ligeledes for konsortiedeltagere og støttende virksomheder.
Se yderligere
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk