Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/d2e3c6e6-50ae-4c4b-8785-b57f65264198/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/d2e3c6e6-50ae-4c4b-8785-b57f65264198/homepage
Udbyder
Middelfart Kommune
Vindere
Rute 3 - Snerydningsentreprise
(23.08.2021)
Bjarne Nikolaisen A/S
Middelfartvej 14
5466 Asperup
Rute 1 - Saltningsentreprise
(23.08.2021)
Vestfyns Kørsel ApS
Stævnegårdsvej 10
5500 Harndrup
Rute 2 - Snerydningsentreprise
(23.08.2021)
Vagn Christensen A/S
Syrenvej 25
5464 Brenderup
Vintertjenester
Middelfart Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189684
Postadresse: Nytorv 9
By: Middelfart
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5500
Land: Danmark
Kontaktperson: Anders Grabski Larsen
E-mail: Anders.grabskilarsen@middelfart.dk
Telefon: +45 88885018
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/d2e3c6e6-50ae-4c4b-8785-b57f65264198/homepage
Del II: Genstand
Udbud af vintertjenester
Udbuddet vedrører indkøb af vintertjenester til Middelfart Kommune. Herunder glatførebekæmpelse og snerydning.
Vintertjeneste har i høj grad offentlighedens bevågenhed, da den skal medvirke til at skabe fremkommelighed og sikkerhed på veje under ringe vejrforhold. Rigtig udført vintertjeneste skal sikre fremkommelighed for alle, og at færdselsarealerne ikke er glatte.
Rute 1 - Saltningsentreprise
Middelfart Kommunes vejnet
Glatførebekæmpelse i form af saltning og præventiv saltning af en del af Middelfart Kommunes vejnet.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 12 måneder. Kontrakten forlænges uden varsel medmindre ordregiver giver varsel om andet. Det påhviler dog under alle omstændigheder leverandøren i sit tilbud at tage højde for, at kontrakten ikke nødvendigvis forlænges.
Rute 2 - Sneplovsentreprise
Middelfart Kommune - rute 2
Snerydning af vejnet i Middelfart kommune - rute 2.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 12 måneder. Kontrakten forlænges uden varsel medmindre ordregiver giver varsel om andet. Det påhviler dog under alle omstændigheder leverandøren i sit tilbud at tage højde for, at kontrakten ikke nødvendigvis forlænges.
Rute 3 - Sneplovsentreprise
Middelfart Kommune - rute 3
Snerydning af vejnet i Middelfart kommune - rute 3.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 12 måneder. Kontrakten forlænges uden varsel medmindre ordregiver giver varsel om andet. Det påhviler dog under alle omstændigheder leverandøren i sit tilbud at tage højde for, at kontrakten ikke nødvendigvis forlænges.
Rute 4 - Sneplovsentreprise
Middelfart Kommune - rute 4
Snerydning af vejnet i Middelfart kommune - rute 4.
Kontrakten kan forlænges i 2 x 12 måneder. Kontrakten forlænges uden varsel medmindre ordregiver giver varsel om andet. Det påhviler dog under alle omstændigheder leverandøren i sit tilbud at tage højde for, at kontrakten ikke nødvendigvis forlænges.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et krav, at tilbudsgiver har tilladelse til "Godskørsel for fremmed regning".
Det er et krav at, tilbudsgiver har en erhvervs-ansvarsforsikring pålydende minimum 5 mio. DKK.
Erhvervs-ansvarsforsikring pålydende minimum 5 mio. DKK.
Finder ikke anvendelse på nærværende udbud.
For delaftale 1 - saltningsentrepriseruten er det et krav, at tilbudsgiver byder ind med minimum én lastbil og minimum 2 chauffører.
For delaftalerne 2-4 - sneplovsentrepriseruterne er det et krav, at tilbudsgiver byder ind med minimum 2 køretøjer og minimum 2 chauffører pr. køretøj, dvs. i alt mindst 2 køretøjer og 4 chauffører pr. delaftale.
Samlet for alle delaftalerne er det et krav at Middelfart Kommune modtager følgenede dokumentation (senest 30 dage før kontraktstart):
- Chaufførbevis for samtlige chauffører pr. rute
- Kopi af gyldigt kørekort til udførelsen af opgaven for samtlige chauffører pr. rute
- Dokumentation eller kursus bevis for gennemførelse af AMU-kursus eller anden relevant kursus for samtlige chauffører.
Del IV: Procedure
MIddelfart Kommune
Udbudskonsulenter og faggruppe i Middelfart Kommune.
Del VI: Supplerende oplysninger
2026
Det fremgår af udbudsloven, at en ordregiver skal kræve, at en tilbudsgiver udfylder det fælles europæiske udbudsdokument, i daglig tale ESPD, i forbindelse med tilbudsafgivelse.
ESPD’et er tilbudsgivers ”egen-erklæring”, der fungerer som foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske og frivillige udelukkelsesgrunde samt opfylder egnethedskravene til udbuddet. Udelukkelsesgrundene fremgår alene af ESPD’et.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk