Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=299271&B=AABENRAA
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=299271&B=AABENRAA
Udbyder
Aabenraa Kommune
Vindere
9 entrepriser for traktorer til glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på kørebaner
(13.07.2021)
Grøn Vækst A/S
Øde-Hastrup-Vej 65
4000 Roskilde
9 entrepriser for stitraktorer til glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på stier
(13.07.2021)
Grøn Vækst A/S
Øde-Hastrup-Vej 65
4000 Roskilde
9 entrepriser for stitraktorer til glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på stier
(13.07.2021)
Sørensen Farms
Søndervej 8
6200 aabenraa
9 entrepriser for traktorer til glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på kørebaner
(13.07.2021)
J.W.Pedersen
Barsmark Bygade 105
6200 Aabenraa
9 entrepriser for traktorer til glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på kørebaner
(13.07.2021)
lasse iwersen
Gl Bajstrupvej 2
6360 Tinglev
9 entrepriser for stitraktorer til glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på stier
(13.07.2021)
OKNygaard
Beringvej 19
8361 Hasselager
9 entrepriser for traktorer til glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på kørebaner
(13.07.2021)
Kedde H. Erichsen
Bajstrupvej 12. 6200 Aabenraa
6200 Aabenraa
Opdateringer
II
Placering af det tekst, der skal ændres:II 2.1)
I stedet for:
4 entrepriser for lastbiler til snerydning i forbindelse med tandemkørsel på kørebaner.
Læses:
3 entrepriser til glatførerbekæmpelse, kombikørsel og snerydning på kørebaner.
II
Placering af det tekst, der skal ændres:II 2.1)
I stedet for:
8 entrepriser for traktorer til glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på kørebaner.
Læses:
9 entrepriser for traktorer til glatførerbekæmpelse, kombikørsel og snerydning på kørebaner.
II
Placering af det tekst, der skal ændres:II 2.6)
I stedet for:
Anslået værdi 1 600 000
Læses:
Anslået værdi 1 300 000
II
Placering af det tekst, der skal ændres:II.2 .6)
I stedet for:
Anslået værdi 1 500 000
Læses:
Anslået værdi 1 800 000
II
Placering af det tekst, der skal ændres:II 1.5)
I stedet for:
Anslået samlet værdi 7.300.000
Læses:
Anslået samlet værdi 6.400.000
II
Placering af det tekst, der skal ændres:2.6
I stedet for:
2.300.000
Læses:
2.000.000
II
Placering af det tekst, der skal ændres:2.7
I stedet for:
Denne kontrakt kan forlænges: nej
Læses:
Denne kontrakt kan forlænges: ja
2 x 12 mdr
II
Placering af det tekst, der skal ændres:2.6
I stedet for:
1.600.000
Læses:
900.000
II
Placering af det tekst, der skal ændres:2.7
I stedet for:
Denne kontrakt kan forlænges: nej
Læses:
Denne kontrakt kan forlænges: ja
2 x 12 mdr
II
Placering af det tekst, der skal ændres:2.6
I stedet for:
1.500.000
Læses:
1.700.000
II
Placering af det tekst, der skal ændres:2.7
I stedet for:
Denne kontrakt kan forlænges: nej
Læses:
Denne kontrakt kan forlænges: ja
2 x 12 mdr
II
Placering af det tekst, der skal ændres:2.6
I stedet for:
1.900.000
Læses:
1.800.000
II
Placering af det tekst, der skal ændres:2.7
I stedet for:
Denne kontrakt kan forlænges: nej
Læses:
Denne kontrakt kan forlænges: ja
2 x 12 mdr
Vintertjeneste til Aabenraa Kommune
Aabenraa Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189854
Postadresse: Skelbækvej 2
By: Aabenraa
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6200
Land: Danmark
Kontaktperson: Trine Rathgen
E-mail: trat@aabenraa.dk
Telefon: +45 73767625
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aabenraa.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/337809
Del II: Genstand
Udbud af vintertjeneste til Aabenraa Kommune
Denne opgave benævnt ”Vintertjeneste” omfatter tjenesteydelsen udførelse af glatførebekæmpelse og snerydning, med lastbiler og traktorer på veje, stier og pladser i Aabenraa Kommune for perioden 2021 – 2024 henholdsvis 2021 - 2027. Kørslen udbydes i 31 entrepriser opdelt i 4 delaftaler.
10 entrepriser til glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på kørebaner
Vintertjeneste i Aabenraa Kommune
4 entrepriser for lastbiler til snerydning i forbindelse med tandemkørsel på kørebaner
Vintertjeneste i Aabenraa Kommune
Der er mulighed for at byde ind på aftalen med en aftalelængde på 72 mdr afhængigt af materiel.
8 entrepriser for traktorer til glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på kørebaner
Vintertjeneste i Aabenraa Kommune
Der er mulighed for at byde ind på aftalen med en aftalelængde på 72 mdr afhængigt af materiel.
9 entrepriser for stitraktorer til glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning på stier
Vintertjeneste i Aabenraa Kommune
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Leverandøren skal bekræfte, at leverandøren ikke er omfattet af de i ESPD’ens afsnit ”udelukkelse” nævnte:
— Obligatoriske udelukkelsesgrunde – jf. udbudslovens § 135, stk. 1-3 og § 136
Leverandøren skal derudover bekræfte, at leverandøren ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde – jf. udbudslovens § 137 i ESPD’ens afsnit ”udelukkelse”, ved at:
— Leverandøren har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø-, social- eller arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
— Leverandøren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
— Leverandøren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv kan påvises at have begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om leverandørens integritet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.
— Leverandøren har indgået en aftale med henblik på konkurrencefordrejning, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4.
— Leverandøren væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt og misligholdelsen har medført kontraktens ophævelse eller lignende sanktion, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5.
— Leverandøren påviseligt og uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregivers beslutningsproces, har fået fortrolige oplysninger, der kan give leverandøren uretmæssige fordele eller groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.
Leverandøren skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
— Leverandøren skal oplyse nøgletal for de seneste 3/det senest afsluttede regnskabsår. Oplysningerne angives i ESPD’ens afsnit ”udvælgelse”.
— Leverandører som ikke har regnskab og nøgletal for de seneste 3/det senest afsluttede regnskabsår som krævet ovenfor, skal vedlægge regnskaber og eventuelt en periodeopgørelse for virksomheden siden etablering.
I det omfang ordregiver ikke selv kan indhente dokumentation for ovenstående oplysninger, skal den vindende leverandøren indenfor en af ordregiver fastsat tidsfrist, fremsende revisor-påtegnet erklæring på de nævnte tal.
Leverandøren skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:
— Leverandøren skal udfylde referenceliste over de 3 betydeligste sammenlignelige leverancer indenfor de seneste 3 år med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Oplysningerne gives ved udfyldelse i ESPD’ens afsnit: ”Udvælgelse”
— I forhold til den stillede opgaven, skal leverandøren skal fremsende oplysninger omkring uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer af medarbejdere - Oplysningerne gives ved udfyldelse i ESPD’ens afsnit: ”Udvælgelse”.
— Leverandøren skal fremsende oplysninger omkring tekniske foranstaltninger til kvalitetssikring, etc.
- Oplysningerne gives ved udfyldelse i ESPD’ens afsnit: ”Udvælgelse”.
Del IV: Procedure
Der er mulighed for at byde ind på aftalen med en aftalelængde på 72 mdr afhængigt af materiel
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Klagenævnet for Udbud
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk