Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/155988132.aspx
Udbyder
AC Birk - AFLD I/S
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 09-06-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 21-09-2021
Time: 12:00
IV.2.6)
Placering af det tekst, der skal ændres:Tilbud skal være gyldige indtil
I stedet for:
Dato: 01-07-2021
Læses:
Dato: 15-10-2021
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 09-06-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 21-09-2021
Time: 12:00
Afsætning af A4-træ
AC Birk - AFLD I/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 13814708
Postadresse: Uldjydevej 2
By: Herning
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 7400
Land: Danmark
Kontaktperson: Michael Madsen
E-mail: mm@afld.dk
Telefon: +45 20810545
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/155988132.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.afld.dk/
Del II: Genstand
Afsætning af A4-træ
Afsætning af A4-træ fra AFLD Fasterholt og AFLD Tarm.
Jylland
Afsætning af A4-træ fra AFLD Fasterholt og AFLD Tarm.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der skal oplyses om tjenesteydelser af sammenlignelig karakter for de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Herning
Tilbudsgivere må ikke overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk