Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=301087&B=BANEDANMARK
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=301087&B=BANEDANMARK
Udbyder
Banedanmark
Vindere
Stationsdrift Delaftale 2 Sjælland
(08.10.2021)
FORSTAS A/S
Karetmagervej 23
7100 Vejle
Stationsdrift Delaftale 1 Jylland og Fyn
(08.10.2021)
FORSTAS A/S
Karetmagervej 23
7100 Vejle
Opdateringer
III.1.3)
I stedet for:
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
- Tilbudsgiver skal dokumentere minimum (3) og maksimum (5) referencer på leverancer for lignende arbejde.
- Tilbudsgiver skal dokumenterе minimum (3) og maksimum (5) referencer på kontrakter med jernbanesikkerhed.
- Tilbudsgiver skal dokumenterе at de er DS21001 certificeret eller tilsvarende, eller dokumenterer en tidsplan for at тilbudsgiver er DS21001 certificerede eller tilsvarende senest 31. december 2021.
Der skal være gartner tilknyttet kontrakten til udførsel at grøn pleje for eksempel beskærings opgaver som dokumentation for opfyldelse af mindstekravet til tilbudsgivers tekniske og faglige formåen skal tilbudsgiver levere en liste over de betydeligste leverancer af den anførte type, der er udført indenfor de seneste tre (3) år inden tilbudsfristen.
Læses:
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
- Tilbudsgiver skal dokumentere minimum (1) og maksimum (5) referencer på leverancer for lignende arbejde, der er udført indenfor de seneste tre (3) år inden tilbudsfristen.
- Tilbudsgiver skal dokumentere minimum (3) og maksimum (5) referencer på kontrakter med jernbanesikkerhed; der er udført indenfor de seneste tre (3) år inden tilbudsfristen.
- Tilbudsgiver skal dokumentere at de er DS21001 certificeret eller tilsvarende, eller dokumentere en tidsplan for at tilbudsgiver er DS21001 certificerede eller tilsvarende senest 31. december 2021.
Der skal være gartner tilknyttet kontrakten til udførsel at grøn pleje for eksempel beskærings opgaver som dokumentation for opfyldelse af mindstekravet til tilbudsgivers tekniske og faglige formåen skal tilbudsgiver levere en liste over de betydeligste leverancer af den anførte type.
Stationsdrift
Banedanmark
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 18632276
Postadresse: Carsten Niebuhrs Gade 43
By: København V
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 1577
Land: Danmark
Kontaktperson: Rikke Honoré Pajbjerg
E-mail: rsh@BANE.dk
Telefon: +45 82349552
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bane.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/340853
Del II: Genstand
Stationsdrift
Opgaven omfatter renhold af sporarealer, sporsprøjtning og vedligehold af grønne arealer samt vintertjeneste på Banedanmarks veje og stier.
Stationsdrift delaftale 1: Jylland og Fyn
- Stationsdrift delaftale 2: Jylland og Fyn
- Dækker geografien Vest for Storebælt.
- Optionforlængelse nr. 1 løber fra d. 1.oktober 2023 til d. 30. september 2024.
- Optionforlængelse nr. 2 løber fra d. 1. oktober 2024 til d. 30. september 2025.
- Optionforlængelse nr. 1 løber fra d. 1.oktober 2023 til d. 30. september 2024.
- Optionforlængelse nr. 2 løber fra d. 1. oktober 2024 til d. 30. september 2025.
Stationsdrift delaftale 2: Sjælland
- Stationsdrift delaftale 2: Jylland og Fyn
- Dækker geografien Øst for Storebælt
- Optionforlængelse nr. 1 løber fra d. 1.oktober 2023 til d. 30. september 2024.
- Optionforlængelse nr. 2 løber fra d. 1. oktober 2024 til d. 30. september 2025.
- Optionforlængelse nr. 1 løber fra d. 1.oktober 2023 til d. 30. september 2024.
- Optionforlængelse nr. 2 løber fra d. 1. oktober 2024 til d. 30. september 2025.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal kunne dokumentere sin omsætning og egenkapital de seneste 3 disponible regnskabsår.
Tilbudsgiveren skal have en minimumsomsætning på 10 mio. DKK pr. år i de seneste 3 disponible regnskabsår.
Egenkapitalen i de seneste 3 disponible regnskabsår skal være positive.
Tilbudsgiver skal afgive følgende oplysninger vedrørende teknisk og faglig formåen:
- Referenceliste på lignede opgaver
- Dokumentation for erfaring med arbejder udført med jernbanesikkerhed
- Liste over kompetencer.
Som en del af reference beskrivelsen bedes følgende oplysninger angives:
- Kort beskrivelse af opgaven, kontraktbeløb, start- og slutdato, navn på modtageren af leverancen og kontaktperson.
Tilbudsgiver skal dokumentere minimum (3) og maksimum (5) referencer på leverancer for lignende arbejde.
Tilbudsgiver skal dokumenter minimum (3) og maksimum (5) referencer på kontrakter med jernbanesikkerhed.
Tilbudsgiver skal dokumentere at de er DS21001 certificeret eller tilsvarende, eller dokumenterer en tidsplan for at tilbudsgiver er DS21001 certificerede eller tilsvarende senest 31. december 2021.
Der skal være gartner tilknyttet kontrakten til udførsel at grøn pleje for eksempel beskærings opgaver
som dokumentation for opfyldelse af mindstekravet til tilbudsgivers tekniske og faglige formåen skal tilbudsgiver levere en liste over de betydeligste leverancer af den anførte type, der er udført indenfor de seneste tre (3) år inden tilbudsfristen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillage angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk