Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=301269&B=GLOSTRUP
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=301269&B=GLOSTRUP
Udbyder
Glostrup Kommune
Vindere
Vintertjeneste på kørebaner på Ring 3, Roskildevej m.fl.
(13.09.2021)
SCT Transport A/S
Stæremosen 21-23
3250 Gilleleje
Vintertjeneste på kørebaner på Ring 3, Roskildevej m.fl
Glostrup Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 65120119
Postadresse: Rådhusparken 2
By: Glostrup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Kontaktperson: Jan Starup
E-mail: jan.starup@glostrup.dk
Telefon: +45 43236292
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.glostrup.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330940
Del II: Genstand
Vintertjeneste på kørebaner på Ring 3, Roskildevej m.fl.
Udbuddet vedrører levering af vintertjeneste på kørebaner på Ring 3, Roskildevej m.fl. til Glostrup Kommune m.fl. Udbuddet gennemføres som offentligt udbud, jf. udbudsloven, lov nr. 1564 af 15. december 2015, hvilket betyder, at enhver kan afgive tilbud. Udbuddet gennemføres af Glostrup Kommune på vegne af 6 kommuner i Hovedstadsområdet (Lyngby Taarbæk, Gladsaxe, Herlev, Albertslund, Rødovre og Glostrup kommuner). Udbuddet omfatter vintertjeneste på kørebaner udbudt i én entreprise (FR 01), med samlet 4 lastbiler:
- 1 rute omfattende glatførebekæmpelse og snerydning på kørebaner med én lastbil (Rute K01-0)
- 3 ruter omfattende snerydning på kørebaner med én lastbil (Ruterne SN01-1 til -3).
Udbuddet vedrører levering af vintertjeneste på kørebaner på Ring 3, Roskildevej m.fl. til Glostrup Kommune m.fl. Udbuddet gennemføres som offentligt udbud, jf. udbudsloven, lov nr. 1564 af 15. december 2015, hvilket betyder, at enhver kan afgive tilbud. Udbuddet gennemføres af Glostrup Kommune på vegne af 6 kommuner i Hovedstadsområdet (Lyngby Taarbæk, Gladsaxe, Herlev, Albertslund, Rødovre og Glostrup kommuner). Udbuddet omfatter vintertjeneste på kørebaner udbudt i én entreprise (FR 01), med samlet 4 lastbiler:
- 1 rute omfattende glatførebekæmpelse og snerydning på kørebaner med én lastbil (Rute K01-0)
- 3 ruter omfattende snerydning på kørebaner med én lastbil (Ruterne SN01-1 til -3).
Option på forlængelse på 2 x12 måneder. Den anslåede kontraktværdi er opgjort inkl. forlængelsen/optionsperioden.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Krav til tilbudsgiveres køretøjer som fremgår af udbudsbetingelserne (Bilag 2A: Vilkår, vintertjeneste med lastbil, afsnit 1.3.6 materiel)
Dokumentation for materiellets egnethed til den tilbudte opgave, ved udfyldt ”Oplysningsskema – lastbil” for hvert køretøj og med minimum 2 chauffører pr. køretøj (Bilag 3B: Oplysningsskema).
Der skal foreligge en tilladelse til godskørsel for hver af de 4 lastbiler.
Del IV: Procedure
Glostrup Kommune/udbudssystemet
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk