Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=300958&B=HOFOR
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=300958&B=HOFOR
Udbyder
Hofor A/S
Vindere
Fejlfinding og Tv-inspektion af afløbsledninger
(27.12.2021)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
5262 Odense S
Fejlfinding og Tv-inspektion af afløbsledninger
Hofor A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 10073022
Postadresse: Ørestads Boulevard 35
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Kale Anwar
E-mail: kalanw@hofor.dk
Telefon: +45 27953828
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688
Del II: Genstand
Fejlfinding og Tv-inspektion af afløbsledninger
Kontrakten omhandler levering af fejlfinding af anmeldte fejl/problemer samt TV-inspektion og rapportering af diverse fejl i afløbsledningerne i HOFORs forsyningsområde.
Arbejdet med tv-inspektioner er delt op i 2 forskellige dele. Den første del er fejlfinding, hvor det drejer sig om at finde årsagen til en anmeldt fejl eller et problem. Den anden del er den normale certificerede tv-inspektion og rapportering af diverse fejl i en afløbsledning.
Kontrakten omhandler levering af fejlfinding af anmeldte fejl/problemer samt TV-inspektion og rapportering af diverse fejl i afløbsledningerne i HOFORs forsyningsområde.
Arbejdet med tv-inspektioner er delt op i 2 forskellige dele. Den første del er fejlfinding, hvor det drejer sig om at finde årsagen til en anmeldt fejl eller et problem. Den anden del er den normale certificerede tv-inspektion og rapportering af diverse fejl i en afløbsledning.
Det primære formål med fejlfindingen er at konstatere, om problemet rent faktisk skyldes en fejl på HOFORs kloaksystem, eller om det med stor sikkerhed ikke skyldes en fejl på HOFORs kloaksystem.
Hvis det vurderes, at det ikke med 100 % sikkerhed kan udelukkes, at problemet skyldes en fejl på HOFORs kloaksystem, vil der blive udarbejdet en arbejdsopgave til tv- holdet.
Hvis tv-holdet under fejlsøgningen i et af HOFORs stik observerer en afgrening (tilslutning) på en HOFOR stikledning skal længden mellem denne afgrening og hovedledningen opmåles. Denne opmåling foretages med tv-inspektionsudstyret.
HOFOR har ret til at forlænge rammeaftalen op til 2 gange, idet forlængelse sker med 12 måneder ad gangen regnet fra det gældende ophørstidspunkt. HOFOR meddeler senest 3 måneder før rammeaftalens ophør, om rammeaftalen ønskes forlænget.
Såfremt der modtages flere konditionsmæssige ansøgninger end ovenfor, vil HOFOR foretage en udvælgelse blandt disse ansøgere. HOFOR vil på baggrund af reference-listerne udvælge de ansøgere, der har den erfaring, som i størst mulig grad svarer til den udbudte opgave.
For ansøgere der baserer sig på andre enheders tekniske og faglige formåen, vil udvælgelse ske på baggrund af samtlige af de referencer der er fremsendt i forbindelse med ansøgningen, jf. dog udbudsbetingelsernes pkt. 5.1.
De enkelte referencers konkrete indhold, relevans og sammenlignelighed med den udbudte opgave vil vægte højest, og antallet af referencer vil være sekundært for udvælgelsen.
HOFOR har ret til at forlænge rammeaftalen op til 2 gange, idet forlængelse sker med 12 måneder ad gangen regnet fra det gældende ophørstidspunkt. HOFOR meddeler senest 3 måneder før rammeaftalens ophør, om rammeaftalen ønskes forlænget.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal være medlem af DTVK og have medarbejdere der er i besiddelse af DTVK-certifikat.
HOFOR lægger i udvælgelsen af ansøgere vægt på, at ansøger har den tilstrækkelige økonomiske og finansielle kapacitet til at løfte kontrakten. Ansøger skal mindst opfylde følgende:
— gennemsnitlige soliditetsgrad for de seneste 3 disponible regnskabsår udgør mindst 20 %.
Hvis ansøger ikke har været etableret i 3 år, skal der oplyses nøgletal for den tid, ansøger har været etableret. Mindstekrav vil da kun gælde for den tid, ansøger har været etableret.
En gennemsnitlige soliditetsgrad for de seneste 3 disponible regnskabsår skal udgøre mindst 20 %.
Dokumentation for finansiel kapacitet kan ske ved, at der vedlægges revisorpåtegnet regnskab eller revisorerklæring.
Til brug for evalueringen af teknisk og faglig formåen skal ansøger i ESPD oplyse ansøgers mest betydelige arbejder på lignende aftaler, der er udført inden for de seneste 3 år.
Ansøger kan vedlægge referenceblade eller lignende bilag, der beskriver og illustrerer referencerne, såfremt der henvises hertil i ESPD.
— Ansøger skal påvise mindst 3 referencer.
For hver reference bedes ansøger angive følgende:
i) Navn på ordregiver samt kontaktoplysninger, herunder kontaktpersonens navn, efternavn, mail samt direkte telefon
ii) Kontraktsum på tidligere opgaver
iii) Kontrakts længde (fra/til måned/år)
iv) Beskrivelse af leverancen/det udførte arbejde
v) Tilbudsgiver skal vedlægge dokumentation for, at virksomheden er medlem af DVTK.
Tilbudsgiver skal være medlem af DTVK og have medarbejdere der er i besiddelse af DTVK-certifikat.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk