Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/154957387.aspx
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Vindere
Udbud af snerydning og saltning
(27.07.2021)
Grøn Vækst A/S
Øde Hastrup Vej 65
4000 Roskilde
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 17-06-2021
Time: 23:59
Læses:
Dato: 21-06-2021
Time: 14:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 17-06-2021
Time: 23:59
Læses:
Dato: 21-06-2021
Time: 14:00
II.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Varighed i måneder
I stedet for:
72
Læses:
48
Snerydning og saltning
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Emilie Nistrup Madsen
E-mail: ii0k@kk.dk
Telefon: +45 21260320
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/154957387.aspx
Del II: Genstand
Udbud af snerydning og saltning
Aftalen vedrører snerydning og saltning på 97 ejendomme i Københavns Kommune.
København
Leverandøren skal på eget initiativ og efter egen varslingstjeneste planlægge, igangsætte og udføre snerydning og saltning på de forskellige lokationer, hvor der b.la. er stier, gangarealer, trapper og ramper i de kommende vintersæsoner.
Kontrakten kan forlænges 2 gange af 12 måneders varighed.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Erhvervsansvarsforsikring
— Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår
— Egenkapital.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være økonomisk egnet til at opfylde kontrakten:
— Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum 10 mio. DKK.
— Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 8 mio. DKK (ekskl. moms),
— Tilbudsgiver skal have en egenkapital på minimum 2 mio. DKK i det seneste disponible regnskabsår.
2 referencer.
Alle referencer skal som minimum have en omsætning på 1 mio. DKK ekskl. moms inden for en periode på 4 år inden for området snerydning og saltning ved ejendomme som angivet i pkt. 3.1. Referencerne skal vedrøre snerydning og saltning ved ejendomme, herunder primært mindre gangarealer, parkering samt ved trapper og ramper. Således skal hver af referencerne i lighed med denne aftale omfatte snerydning og saltning på ejendomme, og således ikke på veje.
Der sættes i kontrakten krav om elektronisk fakturering, CSR samt fair og lige arbejdsvilkår.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af følgende udelukkelsesgrunde:
— Udbudslovens § § 135-136
— Udbudslovens § § 137, stk. 1, nr. 1-3 og 7.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk