Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Addresse
Orbicon A/S
att.: Jens Haugstrup Jensen
jhje@orbicon.dk
Indlevering af tilbud
Addresse
Hedensted Spildevand A/S
Ørumvej 48
Att: Ulrik Folkmann
8721 Daugård
Telefon: +45 87281100
Mailadresse: uf@hspv.dk
Internetadresse: http://www.hspv.dk
Udbyder
Hedensted Spildevand A/S
Tømning af bundfældningstanke (septiktanke, trixtanke og lignende) i Hedensted Kommune
Hedensted Spildevand A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Hedensted Spildevand A/S
Ørumvej 48
Att: Ulrik Folkmann
8721 Daugård
DANMARK
Telefon: +45 75895766
Mailadresse: uf@hspv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.hspv.dk
Yderligere oplysninger fås her: Orbicon A/S
Klostermarken 12
Att: Jens Haugstrup Jensen
8800 Viborg
DANMARK
Telefon: +45 87281100
Mailadresse: jhje@orbicon.dk
Internetadresse: http://www.orbicon.dk
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Orbicon A/S
Klostermarken 12
Att: Jens Haugstrup Jensen
8800 Viborg
DANMARK
Telefon: +45 87281100
Mailadresse: jhje@orbicon.dk
Internetadresse: http://www.orbicon.dk
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Hedensted Spildevand A/S
Ørumvej 48
Kontaktpunkt(er): Hedensted Spildevand A/S
Att: Ulrik Folkmann
8721 Daugård
DANMARK
Telefon: +45 87281100
Mailadresse: uf@hspv.dk
Internetadresse: http://www.hspv.dk
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
NUTS-kode DK042
Der er i alt ca. 4 000 bundfældningstanke som skal tømmes årligt.
90460000
Kontrakt forventes indgået i december 2015 og ophøre den 31.12.2021. Selve tømningerne skal påbegyndes den 15.1.2016.
Kontraktens værdi er anslået til at udgøre ca. 1 500 000 DKK ekskl. moms om året. Anslået samlet værdi er ca. 9 000 000 DKK ekskl. moms.
Anslået værdi eksklusive moms: 9 000 000 DKK
Beskrivelse af disse optioner: Ordregiver har option på forlængelse af kontrakten på samme vilkår i 1 +1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Se endvidere udbudsbetingelserne.
Se endvidere udbudsbetingelserne.
Såfremt Entreprenøren er en sammenslutning af aktører (konsortium) skal disse påtage sig et solidarisk ansvar for kontraktens opfyldelse over for Ordregiver samt udpege en befuldmægtiget, som med bindende virkning for alle sammenslutningens deltagere kan indgå aftaler vedrørende kontrakten.
b) Tro og love-erklæring, hvoraf det fremgår, at Entreprenøren ikke befinder sig i de i direktiv 2004/18/EF (udbudsdirektivet) artikel 45 anførte udelukkelsessituationer.
c) Den Entreprenør, som tildeles kontrakten, skal som betingelse for kontraktindgåelse fremlægge en serviceattest samt forsikringscertifikat.
d) Såfremt ansøgningen indleveres af et konsortium, skal ansøgningen indeholde en erklæring om direkte, ubegrænset og solidarisk hæftelse mellem alle deltagerne i konsortiet samt bemyndigelse til en deltager i konsortiet til ubegrænset at kunne forpligtige de øvrige medlemmer af konsortiet ved sin underskrift. De i pkt. III.2.1)-III.2.3) krævede oplysninger skal desuden vedlægges for samtlige konsortiedeltageres vedkommende.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Tilbudsgiver skal for hvert af de seneste 3 regnskabsår oplyse en årlig omsætning for lignende opgaver på mindst 1 000 000 DKK.
Tilbudsgiver skal oplyse referencer for de seneste 3 år.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Tilbudsgiver skal oplyse om opnåede erfaringer med udførelse af entrepriser omfattende lignende opgaver inden for de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Sted:
Hedensted Spildevand A/S, Ørumvej 48, 8721 Daugård.
Der må være personer til stede under åbningen af bud: jaYderligere oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud: Tilbud åbnes i overværelse af de bydende.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet kan rekvireres ved henvendelse til Orbicon A/S, att.: Jens Haugstrup Jensen; jhje@orbicon.dk
Det bemærkes, at tilbud ikke må fremsendes elektronisk.Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klager over udbud skal indgives inden 45 dage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse om at ordregiver har indgået kontrakt.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiver om, at klage indgives og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden.
I de tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk