Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/156884157.aspx
Udbyder
Novafos A/S
Vindere
(02.11.2021)
FKSSlamson
Teknikvej 36
5260 Odense S
Tømningsordninger
Novafos A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31884993
Postadresse: Blokken 9
By: Birkerød
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3460
Land: Danmark
Kontaktperson: Katja Nordentoft
E-mail: kno@novafos.dk
Telefon: +45 44208106
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/156884157.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.novafos.dk/
Del II: Genstand
Udbud af tømningsordninger
Novafos udfører tømning af bundfældningstanke, samletanke og fedtudskillere i 7 ud af Novafos 9 kommuner. Til gennemførelse af disse opgaver ønsker Novafos at benytte en entreprenør, som i et konstruktivt og effektivt samarbejde kan gennemføre de aktuelle tømningsopgaver.
Tryk her https://permalink.mercell.com/156884157.aspx
Novafos udfører tømning af bundfældningstanke, samletanke og fedtudskillere i 7 ud af Novafos 9 kommuner. Til gennemførelse af disse opgaver ønsker Novafos at benytte en entreprenør, som i et konstruktivt og effektivt samarbejde kan gennemføre de aktuelle tømningsopgaver.
Novafos udbud omfatter følgende Kommuner:
Allerød, Rudersdal, Hørsholm, Furesø, Ballerup, Egedal og Frederikssund Kommuner.
Ved udvælgelsen blandt de konditionsmæssige og egnede ansøgere, vil ordregiver vælge de ansøgere, som samlet set vurderes at have den bedste og mest relevante erfaring ud fra ansøgerens referencer, samt den bredeste maskinpark.
De frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-6, finder anvendelse for udbuddet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal være i besiddelse af en gyldig vognmandstilladelse.
Ansøger skal angive virksomhedens egenkapital fra årsregnskaberne for de seneste 3 år.
Mindstekrav: Ansøger skal have haft en positiv egenkapital for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Der stilles mindstekrav til:
— Maskinpark
— Referenceliste over ansøgers 5 mest relevante referencer indenfor tømningsordninger. Referencerne må ikke være mere end 3 år gamle
— Kvalitetssikringssystem.
Maskinpark herunder som minimum følgende:
— Antal KSA (Kombineret slamsuger og afvandingssystem). - 2 stk.
— Antal almindelige slamsugere - 3 stk.
— Antal lille bil - 1 stk.
— Antal Traktor - 1 stk.
Mindstekrav referencer: Ansøger skal gennem de 5 referencer dokumentere at have erfaring med at udføre følgende opgavetyper, der er indeholdt i arbejdsbeskrivelsen.
— Tømning af bundfældningstanke
— Tømning af samletanke
— Tømning af fedtudskillere
— Tømning af køkkenbrønde
— Spul af ledninger.
Mindstekrav til kvalitetssikring: Beskrivelse af de foranstaltninger Ansøger har truffet til sikring af kvalitet (KS-system og arbejdsmiljø) samt ansøgers tiltag indenfor miljøsikring.
Mindstekrav: Ansøger skal have etableret et KS-system, som lever op til standardsystemer, men ikke nødvendigvis et certificeret system.
Fremgår af udbudsbetingelserne.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nyt udbud forventes annonceret i 2025.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill--perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk