Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/0cf34b6b-c632-4211-8a5b-105dda604751/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/0cf34b6b-c632-4211-8a5b-105dda604751/homepage
Udbyder
Gribskov Kommune
Vintertjeneste 2021-2025 til Gribskov Kommune
Gribskov Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188440
Postadresse: Rådhusvej 3
By: Helsinge
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3200
Land: Danmark
Kontaktperson: Mads Buttenschøn
E-mail: kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/0cf34b6b-c632-4211-8a5b-105dda604751/homepage
Del II: Genstand
Offentligt udbud vedr. vintertjeneste 2021-2025 til Gribskov Kommune
Nærværende udbud vedrører vintertjeneste som omfatter snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Lastbil Saltning Rute 1
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For lastbil:
- 60 udkald til glatførebekæmpelse på kørebaner mm. pr. rute.
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Lastbil Saltning Rute 2
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Lastbil:
• 60 udkald til glatførebekæmpelse på kørebaner mm. pr. rute
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Lastbil Saltning Rute 3
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Lastbil:
• 60 udkald til glatførebekæmpelse på kørebaner mm. pr. rute
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Lastbil Saltning Rute 4
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Lastbil:
• 60 udkald til glatførebekæmpelse på kørebaner mm. pr. rute
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Lastbil Saltning Rute 5
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Lastbil:
• 60 udkald til glatførebekæmpelse på kørebaner mm. pr. rute
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Lastbil Snerydning på timepris Rute 6
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Lastbil:
• 50 timer til snerydning på kørebaner mm. pr. lastbil
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Lastbil Snerydning på timepris Rute 7
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Lastbil:
• 50 timer til snerydning på kørebaner mm. pr. lastbil
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Lastbil Snerydning på timepris Rute 8
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Lastbil:
• 50 timer til snerydning på kørebaner mm. pr. lastbil
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen..
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Lastbil Snerydning på timepris Rute 9
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Lastbil:
• 50 timer til snerydning på kørebaner mm. pr. lastbil
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Lastbil Snerydning på timepris Rute 10
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Lastbil:
• 50 timer til snerydning på kørebaner mm. pr. lastbil
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Traktor Rute 11 - Saltning og snerydning
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Traktor:
• 30 udkald til saltning pr. traktorrute
• 50 timer til snerydning pr. traktorrute
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Traktor Rute 12 - Saltning og snerydning
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Traktor:
• 30 udkald til saltning pr. traktorrute
• 50 timer til snerydning pr. traktorrute
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Traktor Rute 13 - Saltning og snerydning
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Traktor:
• 30 udkald til saltning pr. traktorrute
• 50 timer til snerydning pr. traktorrute
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Traktor Rute 14 - Saltning og snerydning
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Traktor:
• 30 udkald til saltning pr. traktorrute
• 50 timer til snerydning pr. traktorrute
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen..
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Traktor Rute 15 - Saltning og snerydning
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Traktor:
• 30 udkald til saltning pr. traktorrute
• 50 timer til snerydning pr. traktorrute
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen..
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Traktor Rute 16 - Saltning og snerydning
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Traktor:
• 30 udkald til saltning pr. traktorrute
• 50 timer til snerydning pr. traktorrute
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Traktor Rute 17 - Saltning og snerydning
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Traktor:
• 30 udkald til saltning pr. traktorrute
• 50 timer til snerydning pr. traktorrute
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Traktor Rute 18 - Saltning og snerydning
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Traktor:
• 30 udkald til saltning pr. traktorrute
• 50 timer til snerydning pr. traktorrute
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Traktor Rute 19 - Saltning og snerydning
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Traktor:
• 30 udkald til saltning pr. traktorrute
• 50 timer til snerydning pr. traktorrute
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Traktor Rute 20 - Saltning og snerydning
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Traktor:
• 30 udkald til saltning pr. traktorrute
• 50 timer til snerydning pr. traktorrute
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Traktor Rute 21 - Saltning og snerydning
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Traktor:
• 30 udkald til saltning pr. traktorrute
• 50 timer til snerydning pr. traktorrute
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Traktor Rute 22 - Saltning og snerydning
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Traktor:
• 30 udkald til saltning pr. traktorrute
• 50 timer til snerydning pr. traktorrute
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Traktor Rute 23 - Saltning og snerydning
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Traktor:
• 30 udkald til saltning pr. traktorrute
• 50 timer til snerydning pr. traktorrute
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Traktor Rute 24 - Saltning og snerydning
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Traktor:
• 30 udkald til saltning pr. traktorrute
• 50 timer til snerydning pr. traktorrute
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Traktor Rute 25 - Saltning og snerydning
Gribskov Kommune
Vintertjenesten udfører snerydning og saltning på kørebaner, herunder parkeringspladser, buslommer, stier, fortove o.l. i Gribskov Kommune, samt bortkørsel af sne.
Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. Den nedenfor anførte volumen er estimater baseret på en gennemsnitlig vinter. Det anførte kan ikke tages som udtryk for en garanteret omsætning på rammeaftalen.
For Traktor:
• 30 udkald til saltning pr. traktorrute
• 50 timer til snerydning pr. traktorrute
Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til saltning og snerydning finder fortrinsvis sted uden for normal arbejdstid.
Der forventes at blive tildelt til en leverandør på delaftalen.
Ordregiver gør opmærksom på at der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet.
Informationsmøde afholdes hos:
Gribskov Kommune
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
Mødelokale: Byrådssalen
Tirsdag den 15. juni kl. 08.30 – 10.00
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal med tilbuddet fremsende en udfyldt udgave af det fælleseuropæiske udbudsdokument (ESPD).
Tilbudsgiver udfylder ESPD’et i ETHICS ved at klikke på ”Opret nyt svar: ESPD” under ”Tilbudsafgivelse”.
Evt. andre enheder eller deltagere i sammenslutninger skal ligeledes aflevere ESPD. Disse tilføjes til udbuddet
Via pilen ”Opret nyt svar: ESPD”.
Tilbudsgiver skal udfylde følgende i ESPD'ets del II: Oplysninger om den økonomiske aktør:
Punkt A: Oplysninger om den økonomiske aktør
Punkt B: Oplysninger om den økonomiske aktørs repræsentanter
Punkt C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet
Punkt D: Oplysninger om underleverandører jf. udbudslovens § 177, stk. 2.
Tilbudsgiver skal udfylde følgende i ESPD'ets del III: Udelukkelsesgrunde, hvor tilbudsgiver skal bekræfte at
Tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1-3 og § 136:
Punkt A: Grunde vedr. straffedomme
Punkt B: Grunde vedr. betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger: Hvis der er
Udestående betalinger oplyses ”Ja” og det udestående beløb oplyses.
Tilbudsgiver skal yderligere bekræfte, at denne ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf.
Udbudslovens § 137, stk. 1:
Forhold vedr. insolvens/konkurs el.lign., jf. nr. 2.
Aftale med henblik på konkurrencefordrejning, jf. nr. 4.
Mislighold af tidligere offentlig kontrakt, jf. nr. 5
Tilbudsgivere der er omfattet af en eller flere af de anførte udelukkelsesgrunde, vil blive udelukket fra deltagelse
Og vil således ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt. Dette gælder dog ikke hvis tilbudsgiver kan
Fremvise dokumentation for selvrenselse jf. udbudslovens § 138.
Såfremt en sammenslutning (eksempelvis et konsortium) afgiver tilbud skal dette oplyses under ESPD del ll,
Punkt A. Herudover skal samtlige deltagere i sammenslutningen, udfylde et særskilt og for den enkelte deltager i
Sammenslutningen individuelt ESPD i overensstemmelse med nærværende udbudsbetingelser.
I forbindelse med den endelige dokumentation skal sammenslutningen endvidere være opmærksom
På, at vedlægge en erklæring, hvormed parterne erklærer at udgøre et konsortium eller anden form for
Sammenslutning, som hæfter solidarisk, ubetinget og direkte for opfyldelse af den udbudte opgave, samt
Bekræfter, at de hæfter solidarisk, ubetinget og direkte med et selskab, som efter tildeling måtte blive stiftet med
Henblik på udførelse af den tildelte opgave.
Tilbudsgiver kan i forbindelse med afgivelse af tilbud basere sig på andre enheders (virksomheders) teknisk
Og/eller faglig formåen. Tilbudsgiver skal angive, hvorvidt dette er tilfældet i ESPD del ll, punkt C. Der skal
Vedlægges et særskilt udfyldt ESPD med de oplysninger, der anmodes om i del ll, punkt A og B, del lll samt
Del IV, for hver enhed, som tilbudsgiver baserer sig på. Del IV skal udfyldes for så vidt angår de forhold, som
Tilbudsgiver baserer sin egnethed på.
I forbindelse med den endelige dokumentation skal tilbudsgiver endvidere være opmærksom på at vedlægge
En støtteerklæring, hvormed de andre enheder erklærer at stille alle nødvendige ressourcer til rådighed for
Tilbudsgiver i forbindelse med løsning af opgaven. De andre enheder skal desuden på ordregivers opfordring
Fremlægge dokumentation i henhold til udbudslovens § 144, stk. 4 for de oplysninger, som er afgivet i ESPD’et i
Forbindelse med tilbudsafgivelsen. Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til egnethed, jf. Udbudslovens § 141:
Tilbudsgivere, som får tildelt en delkontrakt for lastbil, skal være i besiddelse af ”tilladelse til udførelse af godskørsel for fremmed regning” i henhold til gældende lovgivning.
Tilbudsgiver skal på forlangende, og som del af Ordregivers verificering af ansøgning fremsende kopi af gyldig tilladelse. Herudover skal Tilbudsgiver på forlangende fremlægge kopi af gyldige registreringsattester eller anden relevant dokumentation for alle køretøjer, der udfører kørsel for Ordregiver.
Finder ikke anvendelse i nærværende udbud.
Tilbudsgiver skal anføre minimum en (1) og maksimum tre (3) referencer, som tilbudsgiver finder mest sammenlignelig med nærværende udbud, jf. punkt 1.5 og som alene eller sammen opfylder mindstekravene jf. sidste bullet. Se nedenstående punkt i forhold til, hvad ordregiver forstår som en ”sammenlignelig” reference.
Hvis der oplyses flere referencer, vurderer ordregiver alene på de tre (3) nyeste referencer. Ved nyeste forstås uafsluttede referencer eller referencer med ophør nærmest tilbudsfristen. Hvis flere referencer er uafsluttede, vurderer ordregiver på referencerne med nyeste startdato.
Tilbudsgiver trykker på ”+” for at få mulighed for at udfylde flere referencer.
Referencerne skal være udført inden for de seneste fem (5) år regnet fra datoen for tilbudsfristens udløb.
Ordregiver vil se bort fra referencer, der er afsluttet mere end fem (5) år før tilbudsfristen.
For referencer med startdato der er ældre, men hvor der er afsluttet ydelser (delopgaver) indenfor de seneste fem (5) år, vil ordregiver alene vurdere på de ydelser (delopgaver), som tilbudsgiver har løst inden for de seneste (5) år regnet fra tilbudsfristens udløb. Det er tilbudsgivers ansvar at udspecificere indholdet af referencen, så det tydeligt fremgår, hvilke ydelser (delopgaver) det drejer sig om.
Referencerne skal indeholde følgende:
1) Beskrivelse: Beskrivelse af opgaven/opgaverne med fokus på de elementer, som gør referencen sammenlignelig i forhold til den delaftale som der afgives tilbud på, jf. mindstekravene nedenfor. Der kan desuden i beskrivelsen oplyses den/de periode(r), hvor opgaven har været udført (start- og slutdatoer).
2) Beløb: Opgavens/opgavernes værdi i DKK, dvs. det beløb som kunden har betalt for at få udført opgaven/opgaverne.
3) Dato: Dato for opstart (startdato) samt dato for færdiggørelsen (slutdato) af den seneste opgave, der er anført under ”Beskrivelse”. For referencer som endnu ikke er afsluttet efterlades feltet ”Slutdato” blankt/tomt.
4) Modtagere: Kundenavn inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne.
Mindstekrav:
Tilbudsgiver skal som minimum kunne vise én (1) reference på glatførebekæmpelse, herunder snerydning og saltning inden for de seneste fem (5) år for enten lastbil eller traktor.
Mindstekravet kan opfyldes ved en reference (1) indeholdende ovennævnte opgaver eller ved en kombination af referencer fra flere kunder, så længe referencerne samlet godtgør, at hver af de nævnte opgaver er udført for mindst én (1) kunde.
Ved sammenlignelig reference forstår ordregiver følgende:
- Tjenesteydelse som omfatter glatførebekæmpelse, herunder snerydning og saltning med enten traktor eller lastbil på offentlig vej.
Rammeaftalen indeholder sociale klausuler.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til
Udbuddet.
Alle spørgsmål skal stilles i udbudssystemet ETHICS ved at klikke på ikonet + under ”Spørgsmål”. Herefter
Udfyldes dialogboksen med henvisning og spørgsmålet. Ved at klikke på Send fremsendes spørgsmålet til
Ordregiver.
Ordregiver besvarer spørgsmål ved at uploade spørgsmål/svar-dokumentet under ”Udbudsdokumenter”.
Det er Tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajour med materialet i udbudssystemet ETHICS.
Spørgsmål modtaget inden spørgefristen vil blive besvaret af Ordregiver, hvorimod spørgsmål modtaget efter
Spørgefristens udløb, alene vil blive besvaret, hvis spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt
Byrdefuldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet inden svarfristen. Spørgsmål modtaget senere end 7 dage,
Inden henholdsvis tilbudsfristen og tilbudsfristen, vil som udgangspunkt ikke blive besvaret.
Tekniske spørgsmål omkring brugen af udbudssystemet ETHICS skal stilles til supporten: 70 22 70 07 eller
Klikke på ikonet ”Kundeservice”.
Tilbudsgiver, andre enheder og sammenslutninger skal, på Ordregivers opfordring, fremlægge dokumentation
For de oplysninger, som er afgivet i ESPD’et i forbindelse med tilbuddet. Nedenfor beskrives det, hvordan denne
Dokumentation skal fremlægges.
Ordregiver er berettiget, men ikke forpligtet, til at anmode Tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller
Andre enheder om at supplere eller præcisere den modtagne dokumentation.
Hvis Tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder er fra Danmark, fremlægges
Dokumentationen i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten skal indeholde oplysninger
Fra:
Skifteretten v. Domstolsstyrelsen
Skatteforvaltningen
ATP
Politiet (Kriminalregistret)
Bemærk, at der skal udfyldes og underskrives en ”samtykkeerklæring”, som skal uploades i forbindelse med
Bestillingen af serviceattesten.
Serviceattesten bestilles hos Virk.
Serviceattesten må maksimalt være seks [6] måneder gammel regnet fra den dato som Ordregiver har fastsat
Som frist.
Til orientering er behandlingstiden hos Erhvervsstyrelsen ca. to (2) uger fra bestilling er modtaget.
Hvis Tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder ikke er fra Danmark,
Skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. E-Certis er et
Online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af
EU-medlemslandene, i forbindelse med udbud.
Såfremt disse lande ikke udsteder de relevante certifikater eller dokumenter, eller de udstedte certifikater eller
Dokumenter ikke dækker alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed.
Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love.
Verifikation af afgivne oplysninger i ESPD’ets Del IV – Udvælgelseskriterier sker på følgende måde:
Tilbudsgiver skal på forlangende, og som del af Ordregivers verificering af ansøgning fremsende kopi af gyldig vognmandstilladelse.
Herudover skal Tilbudsgiver på forlangende fremlægge kopi af gyldige registreringsattester eller anden relevant dokumentation for alle køretøjer, der udfører kørsel for Ordregiver.
Der skal ikke aflevere dokumentation for referencer, men ordregiver forbeholder sig retten til at få bekræftet
Referencernes rigtighed hos kunderne.
Hvis en Tilbudsgiver har baseret sin formåen på andre enheders ressourcer eller udgør en sammenslutning skal
Der indsendes følgende dokumentation:
En støtteerklæring hvormed andre enheder erklærer at have stillet alle nødvendige ressourcer til rådighed for
Tilbudsgiver i forbindelse med nærværende udbud. Egen erklæring kan anvendes.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk