Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/09093eff-17c9-4aeb-b4f6-6286bad29d56/publicMaterial
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/09093eff-17c9-4aeb-b4f6-6286bad29d56/homepage
Udbyder
Svendborg Kommune
Vindere
DELAFTALE 3 - OFF. TOILETTER
(25.10.2021)
Udbud af rengøringsydelser til Svendborg Kommune
Svendborg
DELAFTALE 2
(25.10.2021)
Udbud af rengøringsydelser til Svendborg Kommune
Svendborg
DELAFTALE 1
(25.10.2021)
Udbud af rengøringsydelser til Svendborg Kommune
Svendborg
DELAFTALE 1
(29.10.2021)
Forenede Service
Søborg
DELAFTALE 3 - OFF. TOILETTER
(29.10.2021)
Klassisk Rengøring ApS
Svendborg
Rengøringsydelser til Svendborg Kommune
Svendborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189730
Postadresse: Ramsherred 5
By: Svendborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5700
Land: Danmark
Kontaktperson: Alice Overgaard
E-mail: alice.overgaard@svendborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.svendborg.dk/
Del II: Genstand
Rengøringsydelser til Svendborg Kommune
Svendborg Kommune sender rengøringsydelser i udbud, fordelt på 3 delaftaler. Delaftale 1 og 2 er almindelig rengøring af kommunens forskellige enheder. Delaftale 3 er rengøringsydelse af kommunens offentlige toiletter. Svendborg kommune, kører med en kombinationsmodel på området for rengøring, hvor rengøringen på ca. 2/3 af matriklerne varetages af kommunens egne rengøringsassistenter, mens ca. 1/3 er udliciteret til private rengøringsfirmaer via dette udbud. Der vil være en obligatorisk besigtigelse af delaftale 1+2 den 2,3,4 august 2021. Der er en forventning om, at der træffes beslutning vedrørende prækvalifikationen den. 12. juli 21. Besigtigelse af delaftale 3 skal ske på egen hånd og er ikke obligatorisk.
Ved prækvalifikationen skal anmodningen bestå af:
1) Udfyldt ESPD
2) Dokumentation for opfyldelse af økonomisk og finansiel formåen (pkt. 6.1)
3) Fremsendelse af reference liste. (pkt. 6.2)
4) Beskrivelse af ressourcer til at løfte opgaven (max 5400 anslag(,(pkt. 6.2).
Delaftale 1
Opgaven lyder på rengøringsydelse i Svendborg Kommunes forskellige enheder - forskellen på delaftale 1 og 2 er den geografiske opdeling og kontraktstørrelsen. Forventet omsætning i kontraktsperioden på delaftale 1 er årligt 3,6 mio. DKK og 1,8 mio. DKK på delaftale 2.
Svendborg kommune, kører med en kombinationsmodel på området for rengøring, hvor rengøringen på ca. 2/3 af matriklerne varetages af kommunens egne rengøringsassistenter, mens ca. 1/3 er udliciteret til private rengøringsfirmaer via dette udbud.
Delaftale 2
Opgaven lyder på rengøringsydelse i Svendborg Kommunes forskellige enheder - forskellen på delaftale 1 og 2 er den geografiske opdeling og kontraktstørrelsen. Forventet omsætning i kontraktsperioden på delaftale 1 er årligt 3,6 mio. DKK og 1,8 mio. DKK på delaftale 2.
Svendborg kommune, kører med en kombinationsmodel på området for rengøring, hvor rengøringen på ca. 2/3 af matriklerne varetages af kommunens egne rengøringsassistenter, mens ca. 1/3 er udliciteret til private rengøringsfirmaer via dette udbud.
Delaftale 3 - off. toiletter
Delaftale 3 vedrører rengøringsydelser på Svendborg Kommunes offentlige toiletter, fordelt rundt omkring i Svendborg Kommune.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Erhvervsansvarsforsikring på 10 mio. DKK pr. personskadesbegivenhed.
- I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, oplysning om tilbudsgivers samlede nettoomsætning, herunder omsætning indenfor det aktivitetsområde, der er omfattet af udbuddet, i de seneste 3 afsluttede regnskabsår. (Hvis oplysningerne ikke kan angives for hele perioden på grund af at tilbudsgivers virksomhed er nyetableret, angives den dato, hvor virksomheden blev etableret.).
- I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, oplysning om egenkapital (ultimo året) for de seneste 3 disponible regnskabsår.
- Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, skal tilbuddet tilsvarende indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders økonomiske og finansielle kapacitet.
Delaftale 1:
- Det er for delaftale 1 et minimumskrav, at nettoomsætningen pr. år for hver af de seneste 3 disponible regnskabs år er minimum 6 mio. DKK.
- Det er for delaftale 1 et minimumskrav, at egenkapitalen (ultimo året) pr. år for hver af de 3 disponible regnskabsår er minimum 1 mio. DKK.
Delaftale 2:
- Det er for delaftale 2 et minimumskrav, at nettoomsætningen pr. år for hver af de seneste 3 disponible regnskabsår er minimum 3 mio. DKK.
- Det er for delaftale 2 et minimumskrav, at egenkapitalen (ultimo året) pr. år for hver af de 3 disponible regnskabsår er minimum 800 000 DKK.
Generelt:
- Byder man på delaftale 1 + 2 er minimumskravet, at nettoomsætningen pr. år for hver af de seneste 3 disponible regnskabsår er minimum 9 mio. DKK (6 mio. + 3 mio.) (Byder man på andre kombinationer skal nettoomsætningskravene på de 2 delaftaler lægges sammen).
- Bydes der på flere delaftaler, er det den delaftale med den højeste egenkapital som definerer kravet til egenkapitalens størrelse.
Delaftale 3:
- Det er for delaftale 3 et minimumskrav, at nettoomsætningen pr. år for hver af de seneste 3 disponible regnskabsår er minimum 500 000 DKK.
- Det er for delaftale 3 et minimumskrav, at egenkapitalen (ultimo året) pr. år for hver af de 3 disponible regnskabsår er minimum 500 000 DKK.
Dokumenteres og fremsendes i Word,pdf eller Excel ark format.
- For delaftale 1 og delaftale 2 gælder, at tilbudsgiver for hver af enkelt tilbudte delaftale skal anføre 2 sammenlignelige referencer på rengøringsopgaver udført eller startet for offentlige kunder inden for de seneste 3 år.
- For delaftale 3 gælder, at tilbudsgiver skal anføre 2 referencer på rengøringsopgaver udført eller startet indenfor de seneste 3 år.
- Referencerne skal indeholde beskrivelse af opgaven, herunder beskrivelse af leveringssted, omfang og volumen samt udførslen med fokus på løbende, forebyggende og oprettende vedligehold og afhjælpning af mangler og svigt. Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte referencer, med henblik på bekræftelse af oplysningernes rigtighed.
Med sammenlignelig menes i form af rammeaftaler/kontrakter med andre ordregivende myndigheder vedrørende daglig rengøring i kontorer og institutioner og med en værdi på minimum 1 mio. p.a. pr. rammeaftale/kontrakt. Rammeaftalerne/kontrakterne må ikke være afsluttede mere end 3 år før tilbudsfristen, og de skal have været i drift i minimum 6 måneder på datoen for tilbudsfristen. For så vidt angår igangværende kontrakt gøres der opmærksom på, at alene omsætning, der er realiseret, kan medregnes i værdien.
Tilbudsgiver skal fremsende en overordnet beskrivelse af ressourcer til at løfte opgaven jf. pkt. 6.2 (max 5 400 anslag inkl. mellemrum).
Dokumenteres og fremsendes i Word, pdf eller Excel ark format. For beskrivelse af ressourcer skal dette fremsendes i Word så vi kan undersøge anslag.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Om 4 år når dette udbud udløber.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk