23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 117-306242
Offentliggjort
18.06.2021
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Sjælland

Påtænkte udbud indenfor tjenesteydelser


Region Sjælland

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Sjælland
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Thomas Holm
E-mail: thovh@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 12345678
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=304502&B=RS
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=304502&B=RS
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Påtænkte udbud indenfor tjenesteydelser

Sagsnr.: 272660
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85100000 Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Der overvejes bl.a. udbudt følgende kontrakter/rammeaftaler inden udgangen af 2021:

- Vikarlæger til psykiatri og somatik omfattende speciallæger og vikarlæger. Forbrug ca. 150 mio. DKK per år.

- Terrænsikkerhedsmedarbejdere til psykiatrien. Forbrug ca. 25 mio. DKK per år.

- Pleje af grønne arealer. Forbrug ca. 10 mio. per år.

- Bustransport herunder medarbejdertransport. Forbrug ca. 6 mio. DKK per år.

- Transport af blodprøver fra lægepraksis til sygehuslaboratorier. Forbrug ca. 8. mio. DKK per år.

Offentliggørelse af udbudsbekendtgørelser vil foregå successivt forventeligt fra uge 35. Der foreligger ikke yderligere oplysninger på nuværende tidspunkt.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000 Vejtransport
60140000 Persontransport, ikke rutekørsel
60172000 Udlejning af busser og turistbusser med chauffør
77310000 Tilplantning og vedligeholdelse af grønne områder
77340000 Træbeskæring og hækkeklipning
79713000 Vagttjenester
85111000 Hospitalsvirksomhed
85111100 Konsultation og behandling på kirurgisk afdeling
85111200 Konsultation og behandling på medicinsk afdeling
85111300 Konsultation og behandling på gynækologisk afdeling
85111500 Konsultation og behandling på psykiatrisk afdeling
85111600 Virksomhed i forbindelse med ortopædi
85111700 Virksomhed i forbindelse med iltterapi
85111800 Virksomhed i forbindelse med patologi
85111900 Tjenester i forbindelse med sygehusdialyse
90620000 Snerydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der overvejes bl.a. udbudt følgende kontrakter/rammeaftaler inden udgangen af 2021:

- Vikarlæger til psykiatri og somatik omfattende speciallæger og vikarlæger. Forbrug ca. 150 mio. DK per år.

- Terrænsikkerhedsmedarbejdere til Psykiatrien. Forbrug ca. 25 mio. DKK per år.

- Pleje af grønne arealer. Forbrug ca. 10 mio. per år.

- Bustransport herunder medarbejdertransport. Forbrug ca. 6 mio. DKK per år.

- Transport af blodprøver fra lægepraksis til sygehuslaboratorier. Forbrug ca. 8. mio. DKK per år.

Offentliggørelse af udbudsbekendtgørelser vil foregå successivt forventeligt fra uge 35. Der foreligger ikke yderligere oplysninger på nuværende tidspunkt.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
30/08/2021

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.5) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne:

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.

Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/06/2021

Send til en kollega

0.062