Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/158520228.aspx
Udbyder
Halsnæs Kommune
Opdateringer
Vintertjenester
Halsnæs Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188416
Postadresse: Rådhuspladsen 1
By: Frederiksværk
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3300
Land: Danmark
Kontaktperson: Julie Østby-Svanholm
E-mail: juhos@halsnaes.dk
Telefon: +45 24475095
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/158520228.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.halsnaes.dk/
Del II: Genstand
Vintertjenester
Udbuddet omfatter vintertjenester (snerydning og glatførebekæmpelse) på veje, stier, fortove, pladser og lignende i Halsnæs Kommune, og har til formål at sikre fremkommeligheden og sikkerheden i forbindelse med snevejr og/eller glat føre. Vintertjenesten udføres i henhold til det af Halsnæs Kommunes til enhver tid gældende vinterregulativ med tilhørende bilag, som kan findes på Halsnæs Kommunes hjemmeside på følgende link: https://halsnaes.dk/borger/trafik-og-veje/sneglatte-veje
Udbuddet er opdelt i 8 delaftaler med 2 ruter pr. aftale og skal kunne udføres i beredskabsperioden, løber fra 1. oktober til og med 31. april. Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på én eller flere delaftaler.
Alle delaftaler udbydes som 4-årige kontrakter med en option på forlængelse på 2 x 12 måneder. Der vil blive indgået kontrakt med 1 leverandør for hver delaftale.
Delaftale 1 - rute 1 og 11
Halsnæs Kommune udbyder vintertjenester i form af snerydning og glatførebekæmpelse. Denne delaftale vedr. rute nr. 1 og 11 og omfatter snerydning og glatførebekæmpelse på vej. For mere information se i udbudsbetingelserne, kravspecifikationen samt rutekort for delaftale 1.
Option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Delaftale 2 - rute 2 og 12
Halsnæs Kommune udbyder vintertjenester i form af snerydning og glatførebekæmpelse. Denne delaftale vedr. rute nr. 2 og 12 og omfatter snerydning og glatførebekæmpelse på vej. For mere information se i udbudsbetingelserne, kravspecifikationen samt rutekort for delaftale 2.
Option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Delaftale 3 - rute 3 og 13
Halsnæs Kommune udbyder vintertjenester i form af snerydning og glatførebekæmpelse. Denne delaftale vedr. rute nr. 3 og 13 og omfatter snerydning og glatførebekæmpelse på vej. For mere information se i udbudsbetingelserne, kravspecifikationen samt rutekort for delaftale 3.
Option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Delaftale 4 - rute 4 og 14
Halsnæs Kommune udbyder vintertjenester i form af snerydning og glatførebekæmpelse. Denne delaftale vedr. rute nr. 4 og 14 og omfatter snerydning og glatførebekæmpelse på vej. For mere information se i udbudsbetingelserne, kravspecifikationen samt rutekort for delaftale 4.
Option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Delaftale 5 - rute 21 og 210
Halsnæs Kommune udbyder vintertjenester i form af snerydning og glatførebekæmpelse. Denne delaftale vedr. rute nr. 21 og 210 og omfatter håndholdt snerydning og glatførebekæmpelse. For mere information se i udbudsbetingelserne, kravspecifikationen samt rutekort for delaftale 5.
Option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Delaftale 6 - rute 22 og 220
Halsnæs Kommune udbyder vintertjenester i form af snerydning og glatførebekæmpelse. Denne delaftale vedr. rute nr. 22 og 220 og omfatter håndholdt snerydning og glatførebekæmpelse. For mere information se i udbudsbetingelserne, kravspecifikationen samt rutekort for delaftale 6.
Option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Delaftale 7 - rute 30 og 300
Halsnæs Kommune udbyder vintertjenester i form af snerydning og glatførebekæmpelse. Denne delaftale vedr. rute nr. 30 og 300 og omfatter snerydning og glatførebekæmpelse på fortov. For mere information se i udbudsbetingelserne, kravspecifikationen samt rutekort for delaftale 7.
Option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Delaftale 8 - rute 31 og 310
Halsnæs Kommune udbyder vintertjenester i form af snerydning og glatførebekæmpelse. Denne delaftale vedr. rute nr. 31 og 310 og omfatter snerydning og glatførebekæmpelse på fortov. For mere information se i udbudsbetingelserne, kravspecifikationen samt rutekort for delaftale 8.
Option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Følgende oplysninger vedrørende tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen skal afgives:
— Tilbudsgivers dækningssum for sin erhvervs- og produktansvarsforsikring
— Under "øvrige økonomiske og finansielle krav" skal tilbudsgiver oplyse, hvis der i det seneste års aflagte årsregnskab har været revisorpåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
For at være egnet, skal tilbudsgiver opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen:
— Tilbudsgiver og eventuelle underleverandører skal have sædvanlig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 5 mio. DKK for tingskade og minimum 10 mio. DKK for personskade.
— Det seneste års aflagte årsregnskab må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Vintertjenester forventes udbudt igen i 2027, såfremt begge optioner anvendes.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk