Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Busselskabet Aarhus Sporveje
Indkøb af brændstof til dieselmotorer prækvalifikation
Busselskabet Aarhus Sporveje
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 29943176
Postadresse: Jegstrupvej 5
By: Hasselager
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8361
Land: Danmark
Kontaktperson: Brian Riget
E-mail: bpr@busselskabet.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/158628895.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://www.busselskabet.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af brændstof til dieselmotorer prækvalifikation
AarBus udbyder en kontrakt om levering af brændstof.
Leveringen af brændstof til dieselmotorer til AarBus' 3 stationer. Udbuddet omhandler levering af diesel B7 og GTL samt køb af diesel og benzin på tankkort.
Der er en option på 2 gange 1 år.
Kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne.
Der er en option på 2 gange 1 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk