23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 191-346387
Offentliggjort
02.10.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
06.11.2015 Kl. 11:00

Addresse
Vesthimmerlands Vand A/S
Th. Eriksens Vej 28
Att: Ole Aslak Mortensen
9640 Farsø
Telefon: +45 96979518
Mailadresse: oam@vesthimmerlandsvand.dk

Udbyder

Vesthimmerlands Vand A/S

Vindere

(13.02.2016)
Simon Moos a/s Entrepriser
Kallehave 23
6400 Sønderborg

Tømning af sivebrønde eller septiktanke


Vesthimmerlands Vand A/S

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/17/EF

Del I: Ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Vesthimmerlands Vand A/S
Th. Eriksens Vej 28
Att: Ole Aslak Mortensen
9640 Farsø
DANMARK
Telefon: +45 96979518
Mailadresse: oam@vesthimmerlandsvand.dk

Yderligere oplysninger fås her: Vesthimmerlands Vand A/S
Th. Eriksens Vej 28
Att: Ole Aslak Mortensen
9640 Farsø
DANMARK
Telefon: +45 96979518
Mailadresse: oam@vesthimmerlandsvand.dk
Internetadresse: http://www.vesthimmerlandsvand.dk

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter til et dynamisk indkøbssystem) fås her: Vesthimmerlands Vand A/S
Th. Eriksens Vej 28
Att: Ole Aslak Mortensen
9640 Farsø
DANMARK
Telefon: +45 96979518
Mailadresse: oam@vesthimmerlandsvand.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Hovedaktivitet
Vand
I.3) Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne
Ordregiveren indkøber på andre ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Ordregiverens betegnelse for kontrakten:
Udbud af tømningsordning i Vesthimmerlands Kommune.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Hovedudførelsessted Vesthimmerlands Kommune.

NUTS-kode DK05

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør

Rammeaftalens varighed

Varighed i år: 3
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Vesthimmerlands Vand A/S udbyder hermed i offentlig udbud: Udbud af tømningsordning.
Den udbudte tjenesteydelse omfatter tømning af ca. 5 200 bundfældningstanke inkl. administration og dokumentation fra et antal landejendomme og sommerhusområder i Vesthimmerlands Kommune. Ordningen skal tilbydes som KSA- og slamsugerløsning.
Nærmere beskrivelse af tjenesteydelsen og krav hertil fremgår af udbudsmaterialet.
Udvælgelse af tjenesteyder er baseret på økonomisk mest fordelagtige tilbud.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90460000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8) Oplysninger om delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Der udbydes en aftale med tømning af ca. 5 200 tanke pr. år.
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Der er option på forlængelse af kontrakten i op til 2 x 12 måneder.
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om kontrakter, der kan forlænges: forventet tidsramme for efterfølgende udbud:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Den bydende skal stille en garanti på 10 % af den årlige af den årlige kontraktsum beregnet på basis af det afgivne tilbud.
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Oplyses i udbudsmaterialet.
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Den bydende skal retlig stå som den ansvarlige for entreprisen.
I tilfælde af konsortium skal konsortiet hæfte udadtil solidarisk og være repræsenteret af én person, der har fuldmagt til at indgå bindende aftaler med Vesthimmerlands Vand A/S.
III.1.4) Andre særlige vilkår:
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: 1) Beskrivelse af virksomhedsprofil, organisationsstruktur, ejerforhold, evt. underrådgivere m.v.
2) Dokumentation vedrørende økonomiske og virksomhedsmæssige forhold i henhold til artikel 45, Rådets direktiv 2004/18/EF. For danske bydere i form af en serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen. Udenlandske ansøgere skal fremsende tilsvarende dokumentation fra hjemlandet, som opfylder den i artikel 45 krævede dokumentation.
3) Erklæring om, at tilbudsgiver ikke har ubetalt forfalden gæld til det offentlige, jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 226 af 13.5.1997.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Oplysninger om bankforbindelse samt en tilkendegivelse fra bank/kautionsselskab om, at tilbudsgiver på kan stille en garanti på 10 % af den årlige kontraktsum.
Årsregnskab for de seneste 2 regnskabsår.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: 3 referencer fra lignende/relevante opgaver udført de seneste 3 år med angivelse af mængde eller omsætning.
Oplysninge rom faciliteter og udstyr til rådighed for det aktuelle tilbud, herunder oplysninger om antal beskæftigede i virksomheden.
Der vedlægges mindst én reference på tømning af bundfældningstanke.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier

1. Samlet pris. Vægtning 50

2. Sikkehed og miljøhensyn m.v.. Vægtning 10

3. Service, kvalitet, fleksibilitet og kontrolsystem. Vægtning 40

IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos ordregiveren:
S-2015-395
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
6.11.2015 - 10:00
IV.3.5) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 2 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.3.7) Åbning af bud
Dato: 9.12.2015 - 10:00

Sted

Vesthimmerlands Vand A/S, Th. Eriksens Vej 28, 9640 Farsø.

Der må være personer til stede under åbningen af bud: ja
De bydende kan overvære åbningne af tilbuddene.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:
Oplyses i udbudsmaterialet.
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 352910095
Internetadresse: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): De lovbestemte frister for indgivelse af klager til Klagenævnet for udbud er fastsat i lov nr. 492 af 12.5.2010. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet for Udbud skal klager skriftligt underrette ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
28.9.2015

Send til en kollega

0.047